Strona główna
Galeria Kontakt Ogłoszenia
Historia Ziemia
Wyszukaj na stronie


Awaria magistrali wodociągowej - KOMUNIKAT
KOMUNIKAT
W związku z awarią głównej magistrali wodociągowej w gminie Wyszków nastąpiła przerwa w dostawie wody z sieci PWiK Sp. z o.o. dla lewobrzeżnej części gminy.
Do odwołania specjalnie oznaczonymi beczkowozami będzie dostarczana woda do celów gospodarczych, według następującego harmonogramu:

Rybienko Leśne, Latoszek:
- skrzyżowanie ul. Kolejowa i Al. Wolności, w godzinach 11.00 - 13.00 (w piątek 11.02.2011r. w godz. 15.00-17.00).

Skuszew:
- skrzyżowanie ul. Wschodniej i ul. Przejazdowej, w godzinach 8.00 – 10.00 oraz godz. 15.00 – 17.00.
- skrzyżowanie ul. Bocianiej i ul. Przejazdowej, w godzinach 8.00 – 10.00 oraz godz. 15.00 – 17.00.

Miejscowości: Lucynów, Duży Lucynów, Tumanek, Fidest:
Tumanek- przed posesją sołtysa p. Elżbiety Powierza, w godzinach 8.00 – 10.00 oraz w godz. 15.00 – 17.00.
Duży Lucynów - przed budynkiem Ochotniczej Straży Pożarnej, w godzinach 11.00 – 13.00 oraz 18.00 – 20.00.

Miejscowości: Deskurów, Drogoszewo:
Deskurów – przed posesją sołtysa p. Tadeusza Pankowskiego, w godzinach 11.00 – 13.00 oraz w godz. 18.00 – 20.00.
Drogoszewo – przed posesją sołtysa p. Bogusława Frąckiewicza, w godzinach 8.00 – 10.00 oraz w godz. 15.00 – 17.00.

W wyżej wymienionych godzinach (z przerwą na napełnienie) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. będzie dostarczać wodę do celów spożywczych (zdatną do użytku po przegotowaniu).  
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Zarząd PWiK Sp. z o.o.
Wróć do listy artykulów z tego wydania
Komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami internautów. Redakcja Nowego Wyszkowiaka nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie możliwość przeredagowywania fragmentów komentarzy w sposób nie zmieniający ich przekazu, a w szczególnych przypadkach usuwania fragmentów lub całych komentarzy. Nie będziemy publikować opinii, które są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego, zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe, obrażają osoby publiczne, obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji, mogą łamać prawa autorskie, nie są zgodne z tematem komentowanego artykułu.
2011-02-16 09:51
~ABP
Rurka!nie kazdy podłaczy sobie wode za cene zycia hydraulików. napisałeś ,ze nie żyją! skąd wziąć następnych?
2011-02-16 09:31
~propozycja realna
No i dobrze panie Rurka. Tak działają ludzie w sytuacjach nadzwyczajnych - radzą sobie i pomagają sąsiadom.
2011-02-16 09:15
~Pan Rurka
Nie bądż pan Rura i nie pękaj jak mówił Kobuszewski w swoim skeczu. Dlatego Turbodymomen z Rybienka zawstydził PWiK i uruchomił własną studnię i od wczoraj ma wodę z własnego ujęcia w Rybienku. Mogę prać Zmywać i kąpać sie i współczuć tym którzy jeszcze wody nie mają. Nie żyja moi mili Hydraulicy. Vivat panie Grzesiu z Grzegorzem i dzięki za wodę.Mieszkaniec z Rybienka Leśnego.
2011-02-16 08:51
~456
Dajta spokój do wiosny wytrzymata, ociepli się, woda opadnie to znajdziem i naprawiem urzkodzoną rurkę... Wasze PWiK
2011-02-16 00:50
~123
normalnie dajta spokój tyle czasu zeby wody nie bylo
2011-02-15 23:49
~Karol
Jak kupisz papierowe wydanie gazety, to się dowiesz to samo a może i wiecej niż z telewizji.
2011-02-15 23:26
~ABP
1. czy ktos czyta te komentarze? Burmistrz czy prezes PWIK? Kto odpowie czy dostarczanie wody do beczek z WUKO jest niegrożne dla zdrowia?? Pytamy po raz kolejny, gdzie jest informacja dla mieszkańców? sprawdzałem przed chwila na stronie Um i PWiK i nie ma nic, a NW pisze o komunikatach wydawanych przez władze. mamy dowiadywać sie z telewizji?
2011-02-15 22:52
~nn
I była dziś telewizja: http://www.tvp.pl/warszawa/informacyjne/kurier-mazowiecki/wideo/15022011/3982153 Kolejne reportaże o naszym mieście wkrótce, zajmiemy się trochę naszym Panem Burmistrzem i jego folwarkiem.
2011-02-15 22:37
~Edward z Rybienka
Ponoć już wobote wieczorem była pozytywna opinia Sanepidu. Natomiast ponoć w poniedziałek zaczeła sie dyskusja kto ma płacić za energie, ile będzie dosdawał własciciel studni za metr wody?. No coż Powiat wybudował własnym kosztem i staraniem studnie głębinową i przekazał nieodpłatnie fimie Masters. Czy to prawda? O rezerwowym zasilaniu w wode mówiło sie już 20 lat temu. Niemiej podziękownia władzom za beczkowozy. Kąpie sie na basenie, przy okazji sobie troche popływam. Pozdrawiam
2011-02-15 21:55
~abp
BEZ WODY Masz racje ja nie wierzylem własnym oczom jak WUKO dolewał wody do beczki przy PSS w Rybienku to paranoja
2011-02-15 21:50
~pl
No trochę zrozumienia.. Tak się bardzo ciężko żyje.. Gdyby to wody nie miała prawobrzeżna część gminy to woda by była pewnie na drugi dzień.. Widać, że nikt z PWiK nie jest z naszej strony.. Nawet nie ma żadnej konkretnej i oficjalnej informacji dla nas.. Eh.. Jednym słowem KATASTROFA !!!
2011-02-15 21:42
~LD
A co jak się okaże, że wody z pod Mastersu nie da się puścić w rurę? Ile czasu wtedy będziemy czekać? Poza tym, że nie ma jak prać i zmywać to ja jeszcze dodatkowo mam awarię C.O. i gdzieś mi wycieka troszkę wody. Efekt taki, że w niedzielę w mieszkaniu ziąb a w poniedziałek mróz. Gdyby nie rozkręcenie pieca gazowego i oszukanie czujnika to bym chyba zamarzł. Jak to potrwa kilka tygodni to faktycznie zamarznę. Może myć się i "srać" powinniśmy jeździć do PWiK
2011-02-15 20:58
~Mieszkaniec Rybienka
Potwierdza się, że miastem i niektórymi instytucjami (czyt. PWiK) rządzą ludzie bardzo niekompetentni. Zamiast robić przeglądy, konserwować sieć, fundują nam ciągle podwyżki i utrzymują zarząd nie wiadomo po co, a burmistrz szybko i chętnie je podpisuje. Wyszków nie ma szczęścia do władz, dlatego jest jak jest.
2011-02-15 19:57
~X.X
Ja się zastanawiam już nad rachunkiem za gaz, przecież wodę do mycia, zmywania itp. trzeba ciągle podgrzewać.
2011-02-15 19:39
~TP
jeszcze nie wiadomo co popłynie w tych kranach w piątek... bo na razie z tej studni pompują jeden wielki syf...!!! zadzwońcie sobie do sanepidu - dziś robili kolejne badania i nie wiadomo do czego ta woda będzie się nadawać. na dzień dzisiejszy do niczego... :(
2011-02-15 19:08
~vipo
Woda popłynie już w piątek.Dziś w Kurierze Mazowieckim była realizacja z Rybienka Leśnego.Teraz badają wodę pod względem fizyko-chemicznym z ujęcia koło Mastersu.Aby do piątku.
2011-02-15 18:56
~Smakosz
JAK BY W KRANACH poszło Piwko to by dopiero posypały się komentarze........
2011-02-15 17:30
~yy
Podtopienia winą burmistrza, bo wodociag się urwał i woda poszła do rzeki zamiast do mieszkańcow, czyli wysoki poziom rzeki winą PWiK, Nowosielskiego i Mroza.
2011-02-15 17:11
~Yellow
I po co niepotrzebnie krakać? Za 3 dni wszystko będzie wiadomo. Awaria wodociagu - wina burmistrza, podtopienia - wina burmistrza, wylew rzeki - wina burmistrza. Litości!!!!
2011-02-15 17:07
~bez wody
Heh, samochód WUKO, którym dostarczana jest nam woda służy do udrażniania kanalizacji, najpierw rura z której nalewana jest woda do beczek krąży po ruracha kanalizacyjnych, a później z tej samej rury dla Nas do picia. SMACZNEGO !!!
2011-02-15 15:25
~mieszkaniec
zapowiada się, że wody w ujęciu nie będzie znacznie dłużej niż zapowiadali... ten Masters to jest i będzie niewypał... przecież ta studinia nie była użytkowana 'X' lat, wątpię, żeby woda się nadawała, pomijam ciśnienie. Ciekawe jak oni (PWiK) rozliczą sobie ten brak wody w najbliższych rachunkach... :)
2011-02-15 15:07
~amanda
Muszę potwierdzic - w Wyszkowie za czasów burmistrzowania Grzegorza Nowosielskiego coraz gorzej się żyje. Drogi coraz gorsze, kanalizacji brak, magistrale wodne w coraz gorszym stanie, grunty coraz droższe, coraz większe bezrobocie, Nowosielski z Mrozem nie pozyskują funduszy unijnych, zamykają szkoły, wszystko upolitycznione bo burmistrz kupuje, żeby rządzic następne 4 lata. Skończy jak ekipa Tuska- pijar się skończył, porażki Polski na arenie międzynarodowym coraz dotkliwsze. Bo się nie pracuje tylko głupio uśmiecha.
2011-02-15 14:55
~JP
mnie to akurat "wali" :P . mam własną studnię głębinową, czekam tylko na wyniki badań wody - czy nadaje się do spożycia. z sąsiadami damy sobie jakoś radę.
2011-02-15 14:48
~nn
A zobaczycie że ujecie w Mastersie, to będzie jedna wielka lipa, kiepska jakość wody i bardzo kiepskie ciśnienie, może w kranach najbliżej położonych budynkach cos popłynie, albo będą włączać poszczególne odcinki i woda będzie po parę godzin dziennie
2011-02-15 14:45
~John
Ludzie może by i wytrzymali, gdyby na bieżąco było wiadomo co i jak!!! a tak naprawdę od piątku nie wiadomo co jest grane, oprócz jednorazowego komunikatu, a w większości przypadków informację przekazywane są pocztą pantoflową i w znacznej części przekłamane!!! Od czego są strony www Urzędu Miasta czy PWiK???!!! Czy znając skalę zjawiska tej awarii nie mozna na bieżąco umieszczać informacji dla mieszkańców???!!! Skąd Ci, którzy nie mają dostępu do wody mają dowiedzieć się o podjętych krokach czy działaniach???!!! z lokalnej prasy, która raz w tygodniu wydrukuje gazetę??? bo lokalna prasa nawet na swoich stronach nie zamieszcza żadnych informacji, oprócz lakoniocznego jednorazowego komunikatu!!!
2011-02-15 14:41
~NOREK
Ludzie nie róbcie paniki nie ma wody 5 dni morze wytrzymacie do końca tygodnia ja też nie mam wody.Trzeba się tylko dobrze konserwować w sklepach monopolowych i czekać na wodę.A jak nie to śniegu sobie natopić.
2011-02-15 14:25
~jan
już wiadomo, że woda ma obniżoną jakość - m.in. większą zawartość żelaza, czyli z kranów popłynie żółć... :))) ciekawe czy coś z tym zrobią...
2011-02-15 13:58
~w-k
to prawda. ale tak jak pisza w wodzie jest duzo zelaza i w przypadku robienia prania Pani białe rzeczy przed praniem beda koloru rdzawego po praniu.
2011-02-15 13:03
~brak wody
wodę do picia zawsze można sobie kupić, ale najważniejsze to żeby było się w czym wykąpać, zrobić pranie i pozmywać, bez przesady nikt nie będzie tu czekał na niewiadomo jak zdrową wodę....
2011-02-15 12:05
~mieszkaniec Rybienka Starego
Przypomina mi się sprawa smrodu z oczyszczalni, wszyscy z PWiK mówili nam że musimy być cierpliwi, bo oni robią wszystko co mogą i tyle. Życzę wam mieszkańcy bez wody dużo ciepliwości i wspólczuję.
2011-02-15 12:03
~w-k
Podłączenie juz jest. Woda musi byc zbadana chyba , że d.d. chce pić wodę z bakteriami ale nie koniecznie tymi dobrymi l.casei.
2011-02-15 11:28
~d.d.
Do tej pory uważałem ,że lokalne podatki należy uczciwie płacić bo dzięki takiej postawie przyczyniam się do sprawnego funkcjonowania miejsca w którym mieszkam.Przez jakiś czas wydawało mi się że Nowosielski tchnie świeże klimaty w to miasto.Początkowo rzeczywiście było widać,że chłopak miał zapał żeby coś zrobić z tym miastem.Niestety na dzień dzisiejszy muszę stwierdzić,że dołączył do towarzystwa wzajemnej adoracji i jest wart tyle co cała reszta kliki.Miałem ,,pecha\'\' oglądać jak sobie radzą na zachód od odry z takimi awariami.Tam przyjeżdża ekipa i robi do skutku.I nikt nie patrzy,że jest noc,niedziela,czy absurdalnie właśnie kończy się dniówka.U nas piąty dzień nie ma wody i nikt sobie z tego nic nie robi.Żadnych konkretów.Po co miastu strona internetowa?Panie Nowosielski pokaż,że jesteś burmistrzem a nie...[niech każdy sobie sam dokończy]
2011-02-15 10:08
~abp
Do Agi Tak! Nw podal dzisiaj ze Burmistrz i Pwik wydawali od piatku komunikaty GDZIE? pocztą szeptaną chyba , bo dowiadujemy sie od listonoszy itp....
2011-02-15 09:57
~zmartwiony
Na Latoszku nie wiadomo kiedy będzie woda . Zadnej informacji a przecież powinno sie nakleić jakieś ogłoszenia przynajmniej pod sklepem . Energetyka w takim przypadku zawsze wiesza na słupach elektrycznych wiadomiości!!!!! Sa przygotowani do awarii. Ludzie WoOdocągow Wyszkowskich, myślcie trochę!!!! Przywożą nam też wodę w wozach strażackich nienadającą sie do PICIA nawet po przegotowaniu . Ratunku!!!!
2011-02-15 09:32
~Rybienko LEŚNE
Bo ŹLE kierują wodociągami brak myślenia i logiki zostawić 5tys. mieszkańców na jednej rurce pod Bugiem, awarie owszem były , są i będą ale rozwiązania alternatywne są niezbędne , żeby były jak najmniejsze konsekwencje
2011-02-15 09:29
~...
A ednak wygrał w pierwszej turze i to dużą liczbą głosów To Ci wyborcy nie liczą się
2011-02-15 09:14
~observer
Wyszków za Grzegorza Nowosielskiego robi beznadziejnym miastem.
2011-02-15 09:11
~aga51
Czy rzeczywiście dyrektorem technicznym w wodociagach jest POLITOLOG?????????
2011-02-15 08:57
~w-k
W wyszkowiaku napisali, ze ujęcie w mastersie jest podłączone ale wode trzeba zbadac. Prawdopodobnie woda będzie tak wynika z artykułu w czawartek lub w piatek.
2011-02-15 08:47
~mieszkaniec
czy uruchomili w końcu tą studnię w Mastersie?? bo i tak nie wiadomo czy woda z tego ujęcia będzie się nadawała... ??
2011-02-15 08:46
~w-k
Jaki wynik obsadzania ludzi z klucza wyborczego? Kogo by tak nie posiadzili nawet Pana ""Rybienko Leśne" to co awarii by nie było? Akurat dostaje sie tym, którzy aktualnie kieruja wodociągami.
2011-02-15 08:44
~WW
A jak ci się nagle zdrowie zepsuje to też cały swiat jest temu winien?
2011-02-15 08:28
~Rybienko LEŚNE
To jest wynik obsadzania stanowisk z klucza wyborczego , mniej niż zero wiedzy i fachowości , Zarząd wodociągów nie wie CO MA i jak ma ZAPEWNIĆ wodę swoim odbiorcom , po co myśleć Burmistrz sam podniesie stawki za wodę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a co z kanalizacją też jedna rura brak alternatywy ,powini sami zrezygnować z zajmowanych stanowisk nieudacznicy
2011-02-15 08:14
~w-k
Oj przestańcie tak psioczyć na te wodociągi i ludzi, którzy przez cały weekend pracowali na dworzu. Wszystko Waszym zadaniem mozna by było zrobic ulepszyć i polepszyć, zrobic inaczej. Ciekaw jestem co Wy byście zrobili na ich miejscu.? Oni robią co moga w obecnej sytuacji. W Wyszkowie jeszcze pare lat temu wodę wiadrem do domu sie nosiło i pranie sie robiło i ludzie zyli. Teraz przyzwyczailiśmy sie do luksusu posiadania wody w kranie i nawet kilkugodzinny jej brak wywołuje flustrację. Sa utrudnienia ale zyć się da. Poczekajmy cierpliwie bo złość i nerwy tu nic nie pomogą.
2011-02-15 08:12
~nn
Załosny to Ty jestes Lucek, nie pofrefisz myslec to się nie wypowiadaj. Nikt nie liczy że telewizja załątwi problem, bo nigdy tego nie robi, a jedynie nagłośni sprawę jaka od piatku jest "zamiatana pod dywan" przez PWiK oraz Urząd Gminy.
2011-02-15 00:16
~Lucek
nn, żałosny jesteś z tą wiarą, że telewizja załatwi. telewizja to szuka sensacji, a nie jak pomóc w rozwiązaniu wyszkowskich problemów.
2011-02-14 22:04
~Rybienko
Do zarzadu PWiK i Burmistrza, jak wydajęcie komunikat to byscię się przygotowali, w Rybienku Leśnym nie ma takiego skrzyżowania Al. Wolności i ul. Kolejowa, ulica Kolejowa zaczyna się 200 metrów od Al. Wolności, poczatek Kolejowej to ulica J. Poniatowskiego, tak jesteście przygotowani, brak słów
2011-02-14 21:59
~nn
Nasi Radni podobnie jak Burmistrz to myslą jak "zarobić parę groszę" co ich obchodzi że 5 tysięcy nie ma wody. Na braku wody raczej nie zarobią, ale jutro będzie telewizja w Wyszkowie to będa musieli zając się rzetelnie problemem.
2011-02-14 21:42
~lewobrzeżny
o wodociąg przechodzi na wysokości dawnego mostu pontonowego
2011-02-14 21:31
~Ula
A co by było, gdyby takie nieszczęście dotknęło prawobrzeżny Wyszków, gdzie jest dużo budynków wielorodzinnych? Czy są tu jakieś odwierty, z których w sytuacji kryzysowej można pobierać wodę? Czy nasi radni o tym myslą?
2011-02-14 21:15
~nn
Wodociag przez Bug przechodzi na wysokości dawnej Andromedy, dla tych co niewiedzą gdzie była, to okolice plaży miejskie.
2011-02-14 20:51
~a propos
Sęk w tym, że nie potrafią zlokalizować tej dziury w rurze. Woda na Bugu nie zamarzła, bo ktoś ją skutecznie podgrzewał. Warto sprawdzić, co do Strugi wpuszczają niektórzy Jegomoście. Np. z mlekovity albo agrohandlowca.
2011-02-14 20:12
~emeryt
Z informacją to rzeczywiście kaszana. Brak kompletnie szacunku dla klienta. Zarówno ze strony pwik jak i burmistrza.Widać, że do wyborów daleko.Jakoś i telewizję ktoś skutecznie wstrzymuje.Ale pwik to firma wyjątkowa, trzech radnych na 80 osób.Dlatego taka postawa władzy i tej z miasta i tej z firmy.
2011-02-14 19:49
~ABP
Cześc Emeryt, gdzie biegnie tak naprawde ta rura pod bugiem? Dlaczego nie mamy zadnej informacji kiedy orientacyjnie mozemy miec wodę ? ani na stronie UM, ani PWiK, ani na zadnej innej! Mam kupowac pojemniki 20-30 litrowe czy czekać na wodę? masz rację , z Mastersa latwo podłaczyć do sieci Skuszewa, ale jakie cisnienie będzie wtedy w Rybienku, Dyskurowie, Lucynowie?
2011-02-14 19:16
~Oj jo joj
W Skuszewie mieszkańcy masowo oddawali swe glosy na radną Rady Miejskiej panią Sosnowską a może do niej teraz się zwrócą. Też pracuje w PWiK.
2011-02-14 18:11
~emeryt
abp nie kombinuj za dużo. można połączyć, w skuszewie jest wodociąg a woda pod ciśnieniem popłynie.Aby tylko jej wystarczyło i wszędzie dopłynęła.Pracownikom i mieszkańcom życzę szybkiego rozwiązania problemu. Szkoda, że za jakiś czas już po sprawie pracownicy ci od awarii dostaną po 500 zł. nagrody a fachowy zarząd po 10000zł. I naprawdę od tego kto kieruje firmą i jak to robi zależy jak często są awarie i jak szybko się je usuwa.Ostatnie zdanie kieruję do naszego burmistrza.
2011-02-14 17:49
~tęskniąca za kąpielą 23 :(
przykre jest to że prace trwają tak długo...awarii wiadomo nikt nie zrobił specjalnie...ALE w innych krajach takie awarie reperuje się dniami i nocami.cały czas tylko ekipa się zmienia. a w Polsce lubią pracować powoli:( 2011 rok a ludzie zostali bez wody...
2011-02-14 17:43
~abp
jezeli przy kolejowym to nie ma szans połaczyc z ujeciem wody z dawnego Mastersa! Chyba błędna informacja?
2011-02-14 16:25
~k5
tyle że wodociąg idzie przy moście kolejowym.
2011-02-14 16:06
~abp
kwalifikacie tak, Politolog byl poprzednio w Famie(fabryka Mebli) wcześniej w Brańszczyku ( oddział Forte ) z takim doswiadczeniem na wodzie się zna!! gdzies kumplów trzeba upchać!! Co do awarii to trwała ona kilka miesiecy - płoń niezamarznieta pod mostem drogowym wszystkich dziwiła, tylko nie PWIK ale dodadzą te ubytki do ceny wody i zaplacimy
2011-02-14 16:01
~Wodnik
A na co mi kogoś dymisja jak wody w kranie mieć nie będę. A jeżeli to coś pod rzeką to jest i plus, bo nie było pieniędzy na pogłębienie dna rzeki to teraz przy okazji coś tam pogłębią.
2011-02-14 14:37
~nie znany
rządajmy dymisji Rojka i niech te twardo głowi myślą i szybko to naprawią bo nie do śmiechu mi
2011-02-14 14:06
~ds
to przecież nie zarząd spowodował awarię. bądźmy rozsądni.
2011-02-14 11:30
~2L8
Przy tak wysokich kwalifikacjach: Pani Prezes -elektryk, Dyrektor Techniczny -politolog i innych specjalistach, jak choćby sołtys ze Skuszewa czeka nas jeszcze wiele niespodzianek z dostawą wody i to nie tylko po lewobrzeżnej stronie gminy. Może burmistrz i jego 'doradcy' zastanowią się - dlaczego rury pękają... najczęściej nocą?
2011-02-14 09:32
~Fajrant
tylko kto pokryje straty związane z brakiem wody? Może Ty? Widze że raczej nie mieszkasz po stronie gdzie nie ma wody.
2011-02-14 09:00
~propozycja realna
Co to znaczy za darmo? Skąd PWiK ma pieniądze? Przecież z naszych opłat. Ty chcesz miec za darmo, żebym ja za rok płacił za wodę jeszcze więcej? Myslisz po socjalistycznemu. A w życiu jest inaczej. Nie miałeś wody, to nie płaciłeś. chcesz korzystasz to płać.
2011-02-14 08:59
~Fajrant
Człowieku. Janie... Ja wszystko rozumiem ale kolejny raz sprawdza się powiedzenie że polak mądry po szkodzie. jestem za aby zródło awaryjne było za darmo a i tak działam na swoja rękę i uruchamiam sobie swoje zródło wody. niech sobie podnosza ile chcą. Będę niezależny.
2011-02-14 08:47
~Propozycja
Mam propozycję, kto jest za niech się dopiszę. Za poniesione straty proponuję aby woda z awaryjnego źródła była za darmo do czasu gdy awaria nie zostanie całkowicie usunięta.. Zobaczymy czy PWiK pokaże nam swoją wspaniałomyślność i w taki sposób zrekompensuje nam swoje zaniedbania
2011-02-13 21:33
~Jan
Człowieku, wodę przed puszczeniem do ludzi musi zbadać sanepid, a ty byś chciał od razu.
2011-02-13 20:47
~Fajrant
O 19 30 jadąc do domu już nikogo nie było przy pracach. Wszystko wyrównane i zasypane a wody jak nie było tak nie ma. Skandal i ciekaw jestem kogo pociągnie się do odpowiedzialności i jaka rekompensata czeka mieszkańców za poniesione koszta i straty w ich działalnościach.
2011-02-13 20:44
~woda w kostkach
Ktoś może mieć dziś problem bo temperatura spada sporo poniżej zera.... Jutro rano Kostki lodu zamiast wody będziemy mieli... i lodowisko jak rozsadzi bańki z wodą....
2011-02-13 20:33
~nn
Dzieję się faktycznie, ale robią po parę godzin dziennie, a prace powinny trwać non stop do czasu uruchomienia zasilania awaryjnego, nasze władze i PWiK mają 5 tysięcy mieszkańców bez wody gdzieś, przysla na 2 godziny beszkowóz z wodą i wg NICH wszystko jest OK.
2011-02-13 20:30
~Jan
Budowa wodociągu pod Bugiem to była inwestycja gminy a nie PWiK. Dopiero kilka lat temu została przekazana na majątek PWiK, co podwyższyło cenę wody z powodu opłąty podatku i kosztów amortyzacji.
2011-02-13 20:05
~M.
Jestem ze Skuszewa. Koło Mastersa coś cały czas się dzieje - widać ciężki sprzęt i chyba rzeczywiście trwają przygotowania do uruchomienia tej studni. Niestety nie byliśmy w stanie dojść do samego miejsca prac i przyjrzeć się im z bliska gdyż skraj lasu jest podtopiony i suchą nogą się tam raczej nie przejdzie.
2011-02-13 19:06
~d.d.
,, Próbujemy uruchomić to źródło, znaleźliśmy już odpowiedni hydrofor, zamówiony został dźwig. Budowana jest droga dojazdowa – informowała prezes Jastrzębska. To potrwa co najmniej dwa dni.'' Tak jest napisane w TO.CZy ktoś ze Skuszewa widział czy rzeczywiście coś robią przy Mastersie czy PWiK sobie spokojnie korzysta z weekendu?
2011-02-13 18:14
~bez wody
Ciekawe kiedy następna podwyżka??? Pan inkasent chodzi raz na pół roku, żeby było taniej dla PWiK, ale abonament naliczają za każdy miesiąc, jak to jest??? Ciekawe jak Nas policzą teraz. W piątek wieczorem wody możnabyło nabrać z Buga, beczki aż dwie były puste.
2011-02-13 13:10
~do y
Ze zdjęcia widać, ze tos informacje z konferencji prasowej. Przeczytasz je we wszystkich gazetach.
2011-02-13 11:09
~y
nieco więcej informacji w sprawie... nasze gazety jakoś się nie kwapią do rozszerzenia tematu: http://www.to.com.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110213/WYSZKOW/230761644
2011-02-13 11:06
~też emeryt
już emeryt jesteś w błędzie. Zamczewski tak ale Jastrzębska w dom się bawiła.
2011-02-13 10:59
~wodnik
A to i Bug przy okazji pogłębią. Na Rybienku zabawa, albo powódź albo bez wody.
2011-02-13 10:26
~już emeryt
Może się mylę ale moim zdaniem to przejście zostało wykonane gdy burmistrzem był Zamczewski a w tym czasie dyrektorem PGKiM/t.j. wodociągów/ pani ....Jastrzębska. Tak , ta sama.Proszę kogoś o sprostowanie lub potwierdzenie. Mieszkańcom bez wody bardzo współczuję.
2011-02-13 10:04
~goto
To nieprzypadek zrządził awarię wodociągu. O merytorycznym przygotowaniu zarządu do pełnienia fukcji nie świadczy awaria ale wcześnijsze wynikające z niedbalstwa awarie śieci kanalizacyjnej, smrodu z oczyszczalni, zalanych ulic z powodu zapchnej deszczówki. Może premie które zarząd przyzanł sobie teraz niech przeznaczy na pokrycie szkód jakie ponoszą mieszkańcy i prywatni przedsiębiorcy bo na nas zostały nałożone podwyżki za dostawę wody.. Dobrze że za poprzedniego burmistrza zostało wykonane przejście pod bugiem bo obecny nawet nie pomyśli aby właściwie konserwować i nadzorować..
2011-02-12 23:46
~d.d.
A czy ktoś wie czy te nasze wodociągi coś tam remontują czy mają po ciężkim tygodniu pracy zasłużony weekend?Na ich stronie oprócz jakiś pierdołów o statutach i słusznych planach rozwojowych nie ma słówka o awarii.www.pwikwyszkow.pl
2011-02-12 23:17
~Poszkodowany mieszkaniec.
Szkoda że ogólnopolskie media nie mówią o tym i nie piszą ze 5 tyś mieszkańców nie ma wody do odwołania. Może byśmy tak reklamę naszym Władzom zrobili jakie to mają alternatywy w zarządzaniu miastem. Dzień Dwa można wytrzymać ale nie jak zapowiadają tydzień może dwa a może i dwa miesiące. Dorośli jakoś sobie radzą choć łatwo nie jest ale co z dziećmi które trzeba wykąpać. Proponuję za darmo korzystanie z prysznica w Wosirze lub na Pływalni. Każdy kto z za Buga za darmo może się umyć. Nie chcemy być brudni. Ktoś kto ma rodzinę w Wyszkowie to jeszcze ok a jeśli jej się nie ma:? Ewentualnie brać faktury np. za pralnie i niech miasto pokrywa zwiększone koszty a jak tak dalej pójdzie to z beczek z wodą będą kostki lodu leciały bo temperatura nie sprzyja....
2011-02-12 21:32
~Skuszewiak
Rojek to tak samo dobry i w wodociągach i w polityce i we wszystkim.. Szkoda gadać... Przed wyborami to potrafił oblecieć prawie wszystkich mieszkańców ze swoimi ulotkami, a teraz gdy ludzie mają zalane piwnice, podtopione podwórka i suszę w kranach to jakoś go nie widać.. O wszystkim dowiadujemy się od strażaków, z internetu... Szkoda gadać...
2011-02-12 19:46
~cc
Pogońcie Rojka, skuszewianie. Zamiast porządnie pracowac w Wodociągach wziął się za politykę.
2011-02-12 17:26
~aga51
Powinny być alternatywne ujęc awody , to jasne. dziwę się,że do tej pory nie poczyniono takich inwestycji. Widocznie PWiK zarządają niespecjalisci. Woda powinn abyć od 7 rano do 20. a
2011-02-12 13:44
~mieszkaniec
ludzie mówią, że chodzi o pęknięcie rury bignącej w poprzek Bugu...?? czy to prawda?? przecież z naprawą tego będą czekać do lata - aż opadnie poziom wody... :)))))
2011-02-12 13:33
~~~kwak
Ludzie za awarię wodociągu opowiada prezes i za to go odwołać?! Mieszkaniec Skuszewa coś pomylił. Tak myśląć należałoby odwołać Dyrektora Energetyki bo prądu nie było, za popsuty bankomat dyrektora banku itp.To jest uciążliwe ale awaria nie zależy od tego kto jest prezesem! Trzeba to jakoś przeżyć.
2011-02-12 13:28
~woda
Tego na razie nie wiadomo. Dużo zależy od tego, czy uda się uruchomić alternatywne źródło wody z dawnego Mastersu. Gdyby się udało, to w przyszłym tygodniu.
2011-02-12 13:26
~qwa
może ktoś powiedzieć kiedy mniej więcej bedzie woda
2011-02-12 11:05
~Yon
dzwoniąc do PWiK usłyszalem żebym sobie śniegu rozpuścił jak wody potrzebuję!!! to się nazywa tupet...!!! nie popuszczę i tego...
2011-02-12 10:25
~kk
Skandal !!!!
2011-02-12 10:04
~do mieszkańca R.
Masz rację, ale to za mało, żeby z kranu popłynęła woda.
2011-02-12 08:11
~mieszkaniec |Rybienka
Ja wczoraj zaopatrzyłem moich sąsiadów w kilka baniek z wodą bo akurat robiłem zakupy i obdzwoniłem czy im też kupić i jak to jeden z nich powiedział że uruchamia się solidarność sąsiedzka. Wszyscy pamiętają jak PWiK podniosło opłatę o 23% pan Burmistrz podpisał i po prostu nie zdążyli zebrać jeszcze pieniędzy więc się nie dziwmy!!! Dobrze że akurat zaczęły się ferie w naszych szkołach bo dzieci musiały by mieć odwołane zajęcia. Co z przedsiębiorcami którzy mają działalności gospodarcze? Domy weselne. Hotele. Co z gospodarzami ,którzy maja zwierzęta? Co ze zwykłymi szarymi ludźmi? A co tam niech żyją w brudzie. Niech żyją, Niech żyją nasze władze miejskie i PWiK razem wzięte.
2011-02-12 07:48
~do bb
Na prysznic do przyjaciół, z praniem do przyjaciół, może jeszcze z brudnymi naczyniami mam jeździć do przyjaciół? I to przez co? Przez urzędnicze zaniedbania!!! Widać bb że nie jesteś z terenu dotkniętego awarią.. Ciekawe czy Ty nie wylewałbyś żółci gdybyś miał rodzinę, małe dzieci i sucho w kranach... Przynajmniej te beczkowozy z wodą powinny być dostępne non stop- mamy brać urlopy, zwolnienia w pracy, aby załapać się na wiadro wody?
2011-02-11 23:39
~bb
W trudnych sytuacjach trzeba sobie radzić i pomagać nawzajem. O ile dobrze pamiętam, to jedno przejście pod Bugiem zaplanowano i zrealizowano za poprzedniego burmistrza i poprzedni zarząd. Wylewanie dzisiaj żółci nic nie zmieni. Można tylko sprawdzic czy ma się przyjaciół z łazienka w Kamienczyku lub w Wyszkowie prawobrzeznym.
2011-02-11 23:23
~M.
Mieszkam w Skuszewie. Do głowy by mi nie przyszło że w przypadku takich zdarzeń w naszej gminie nie ma żadnych awaryjnych rozwiązań! Tylu mieszkańców, tyle gospodarstw domowych bez bieżącej wody to skandal! W PWiK dowiedziałam się że szybko wody nie będziemy mieli i że może będzie wiadomo co dalej w poniedziałek przed południem. A do tego czasu musimy z zegarkiem w ręku ustawiać się z wiaderkami po wodę z beczkowozów. A może w ogóle zlikwidować te beczkowozy - po co fatygować PWiK skoro we wszystkich miejscowościach dotkniętych awarią jest pod dostatkiem wody gruntowej i wiele podtopionych domostw? Może wystarczy pójść do swojej albo sąsiada piwnicy i nabrać sobie tyle wiaderek wody ile dusza zapragnie? Zacny zarząd PWiK mógłby wówczas dalej grzać urzędnicze foteliki, a nie zawracać sobie głowy jakimiś tam 5 tysiącami ludzi, którym się poprzewracało w głowach bo chcieliby mieć wodę w kranach...
2011-02-11 22:11
~Blue
Ja pierd***, znów ta PO !!!!!!! Mam nadzieję, że zostanie powołana komisja śledcza i że wydrzemy agresorom czarne skrzynki rur !
2011-02-11 19:59
~mieszkaniec Skuszewa
Za powstałą awarię serdecznie gratulujemy wykwalifikowanemu zarządowi PWiK z Panią Prezes i Vice Prezesem na czele. Panie Burmistrzu z całym szacunkiem dla Pana osoby proszę zastanowić się czy są to odpowiednie osoby na właściwych stanowiskach. Może zamienimy się z Panią Prezes i niech oceni swoją fachowością czy wystarczy Jej tyle wody ile jest wydawane mieszkańcom w określonych godzinach.Talerze , pranie i higenę osobistą też mam dokonać o wyznaczonej porze? Dlaczego nie został dokonany przegląd istniejącego wodociągu który zasila tyle miejscowości w wodę co pozwoliło by uniknąć takiej sytuacji i dlaczego nie ma alternatywnych rozwiązań w przypadku awarii.. Zobaczymy kto za tę awarię odpowie bo konsekwencje nierubstwa i niedbalstwa PWiK ponosimy My..
Czytaj w aktualnym numerze
Wiadomości z miasta
Trwa zbiórka środków na zakup protezy dla licealistki z wyszkowskiego „Norwida”, Katarzyny Kamińskiej, która w tragicznym wypadku straciła...
Sport
Sekundy dzieliły drużynę Bugu Wyszków od całkowitej kompromitacji w postaci przegranej przed własną publicznością z jedną z najsłabszych drużyn ligi. Po Wkrze...
Czytelnicy napisali
01.06.2016r. w prezencie z okazji Dnia Dziecka, rodzice z grupy „Żabki” pod czujnym okiem Pani Magdaleny Łyszkowskiej i Moniki Ponichtera przygotowali przedstawienie...
Wiadomości z powiatu
Radni jednogłośnie zdecydowali o udzieleniu wójtowi Stanisławowi Jastrzębskiemu absolutorium za 2015 r. Inwestycje minionego roku warte były prawie 12 mln zł. –...
Kultura
Wyszkowska biblioteka włączyła się w ogólnopolską akcję Noc Bibliotek „Wolno czytać”, która upłynęła pod znakiem Henryka Sienkiewicza i...

strony www Warszawa