Strona główna
Galeria Kontakt Ogłoszenia
Historia Ziemia
Wyszukaj na stronie


Chcą do parlamentu
Aneta Pakieła będzie startowała do sejmu z listy PO. Swoje plany wyborcze zmienia PSL. Do parlamentu najprawdopodobniej wystartują Bogdan Pągowski (sejm) i Stanisław Jastrzębski (senat). 
Aneta Pakieła będzie startowała do sejmu z listy Platformy Obywatelskiej. Zaproponowano jej 19. miejsce na liście.
- Złożoną mi propozycję kandydowania odebrałam jako wyraz uznania dla mojej pracy i zaufania dla podejmowanych przeze mnie działań – mówi kandydatka. - Z moich doświadczeń zawodowych oraz obserwacji życia społecznego wynika, że istnieje  wiele obszarów, które wymagają zmian, zastosowania nowych rozwiązań. Większość kandydatów do sejmu chce zmieniać system polityczny, gospodarkę,  sprawy w ogólnym rozumieniu wielkie, a ja widzę potrzebę pracy u podstaw na rzecz dzieci oraz rodzin, aby umożliwić następnym pokoleniom lepszy start do nowej rzeczywistości, a przez to możliwość kształtowania lepszej przyszłości dla Polski. 
Aneta Pakieła pracuje w wyszkowskiej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jest neurologopedą, surdologopedą, terapeutą wad i zaburzeń mowy dzieci i dorosłych z wadą słuchu, przewodniczącą Polskiego Towarzystwa Neurologo-pedów, prezesem Fundacji „Usłysz Marzenia”. 
Jej mąż Wojciech, prawnik, był w poprzedniej kadencji wiceprzewodniczącym Rady Miejskiej w Wyszkowie, kandydował na burmistrza. Mają troje dzieci.

Zmiana planów

Polskie Stronnictwo Ludowe zmienia wyborcze plany. Na liście kandydatów do sejmu ma znaleźć się Bogdan Pągowski, natomiast Stanisław Jastrzębski będzie ubiegał się o mandat senatorski. Ostateczną decyzję podejmie jednak Naczelny Komitet PSL, który zbiera się we wtorek. 
Kandydaci PSL do parlamentu zostali przedstawieni w czerwcu, podczas Święta Ludowego. Jarosław Kalinowski zapowiedział, że numer 5. na liście kandydatów do sejmu będzie należał do Cecylii Domżały (dyrektor wyszkowskiego szpitala), 10. – Stani-sława Jastrzębskiego (wójta gminy Długosiodło). W gronie potencjalnych kandydatów do senatu znalazł się natomiast Bogdan Pągowski (starosta wyszkowski).
Pierwotne plany wyborcze mają się zmienić. Miejscami na listach mają się zamienić Stanisław Jastrzębski i Bogdan Pągowski. – Nie ma jeszcze ostatecznej decyzji – mówi starosta. Przyznaje jednak, że zgodził się kandydować na posła.
SB, EB
Wróć do listy artykulów z tego wydania
Komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami internautów. Redakcja Nowego Wyszkowiaka nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie możliwość przeredagowywania fragmentów komentarzy w sposób nie zmieniający ich przekazu, a w szczególnych przypadkach usuwania fragmentów lub całych komentarzy. Nie będziemy publikować opinii, które są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego, zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe, obrażają osoby publiczne, obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji, mogą łamać prawa autorskie, nie są zgodne z tematem komentowanego artykułu.
2011-08-16 12:48
~tyrex
box twój Ruch Palikota idzie do góry
2011-08-16 12:02
~box
Ja? Oczywiście,że Żydem,przynajmniej wg. ciebie
2011-08-15 22:49
~Arek
„To ja decyduję kto jest Żydem” mawiał Hermann Göring. A Ty kim jesteś box?
2011-08-15 18:35
~Piszczyk
Arek! 'Zezowate szczęście" już było."Eroica" też. Chcesz następnych filmów tego rodzaju?
2011-08-15 11:14
~box
Arek,nie wiem czy ty sobie z tego sprawę zdajesz czy nie ,ale twoje poglądy są czysto ANTYPOLSKIE,więc nie opowiadaj tu bzdur,że cie Polska interesuje.
2011-08-15 10:21
~UWAGA
Na terenie naszego kraju działa bardzo groźna organizacja podszywająca się pod działalność religijną. Sekta ta ingeruje w życie rodzin, wykorzystując finansowo swoje ofiary, a nawet manipuluje życiem całego kraju poprzez wpływanie na stanowienie prawa. Organizacja ta jest wielkim międzynarodowym koncernem świadczącym usługi religijne i ma wielką sieć ośrodków na wszystkich kontynentach. Przeczytaj punkty, które charakteryzują działalność tej największej sekty. I Ty też musiałeś ( musiałaś ) się z nią zetknąć. 1. Struktura władzy w sekcie jest niedemokratyczna. Z jej struktur hierarchicznych wykluczone są wszystkie kobiety oraz żonaci mężczyźni. Na życie sekty wpływ mają jedynie specjalnie dobrani i przeszkoleni nieżonaci mężczyźni, którzy ślubują swoim zwierzchnikom ślepe posłuszeństwo. Główny przywódca sekty, jej dyktator, który każe uważać się za nieomylnego, zarządza niepoliczonymi bogactwami i mieszka w luksusowym pałacu na południu Europy. 2. Ludzie uzależnieni od sekty, zwani także wiernymi, nie maja żadnego wpływu na ważne decyzje swojej organizacji. Nawet na zarządzanie pieniędzmi sekty, które posłusznie jej przekazują. 3. Mimo że mężczyźni kierujący sekta słyną z rozwiązłego trybu życia, od pozostałych członków organizacji żądają przestrzegania bardzo rygorystycznych zasad. Zabraniają używać środków antykoncepcyjnych, potępiają sex pozamałżeński, zabraniają rozwodów i powtórnych małżeństw. Wszystkim, którzy nie akceptują tych zasad, sekta grozi wiecznym potępieniem i już tu na ziemi piętnuje ich oraz uprzykrza życie. 4. Wśród mężczyzn kierujących sektą na wszystkich szczeblach jej struktury występuje zadziwiająco często skłonność do wykorzystywania seksualnego dzieci. Sekta wymyśliła sprawny system chronienia przestępców seksualnych w swoich szeregach. Przenosi ich z jednej placówki na inną, a gdy trzeba, ukrywa ich także w odległych krajach.
2011-08-15 01:55
~Arek
Szanowny Marku, mnie unijne symbole ani grzeją, ani ziębią. Mnie interesuje jaka będzie POLSKA! A marzy mi się, aby była taka, jaką opisuje ten pan w tym filmiku: http://tiny.pl/h55j1
2011-08-14 23:49
~Marek E.
Arek,Ty to masz chyba uczulenie na te unijne symbole. Co ci one przeszkadzają?Ty byś chciał Uni bez żadnych symboli?Bez Konstytucji? Bez wspólnych praw? Unia to unia,przypomnij sobie tę sprzed setek lat,polsko-litewską,czy nie miała symboli? Była i wspólna flaga z orłem i pogonią i nawet monety z orłem i pogonią ,oraz wspólne prawodawstwo!! A gdyby nie tamta Unia byli byśmy dziś jedynie przedmiotem badań antropologów nad wymarłymi dawno ludami,zarówno Polacy jak i Litwini.
2011-08-14 23:36
~Arek
andrzeju głos na Bandę Czworga oddany to głos zmarnowany. Przykład pierwszy z brzegu: Kaczyński żąda od Tuska obniżki akcyzy na paliwo, a jak był u władzy to sam ją podwyższył. PiS czy PO, to wszystko jedno. Ta sama banda okradająca nas z owoców naszej pracy.
2011-08-14 23:22
~Arek
nn nie wciskaj kitu! UE de facto flagę i hymn posiada i na swojej oficjalnej stronie wyraźnie o tym informuje: http://tiny.pl/h559b JKM vs L. Kaczyński: http://tiny.pl/h551x Prawda o UE: http://tiny.pl/h5553 P.S. nn nie wiem czy wiesz, ale nigdzie nie znajdziesz w polskim prawie zapisu o obowiązywaniu ciszy nocnej w godz. 22.00-6.00. Tak więc możesz jak najbardziej słuchać bardzo głośnej muzyki w tych godzinach :))) :))) :)))
2011-08-14 22:47
~box
Andrzeju,komu ty sie tłumaczysz? Co,my was nie znamy? Populizm,udawanie obrońców ucieśnionych,negowanie wszystkiego co mądre i dobre dla Polski (patrz -Traktat,przystąpienie Polski do Unii,wcześniej do NATO i setki innych spraw) to wasz prawdziwy program.Jesteście zbieraniną sfrustrowanych populistów,którzy nie załapali się na posady,Okrągły Stół,przemiany własnościowe.Waszym mottem jest zazdrość i robienie wody z mózgów starszym ludziom (patrz Radio ma Ryja,Rydzyk i ciągoty do zawierania koalicji ze wszelkimi skrajnościami jak LPR,Młodzież Wszechpolska,Samoobrona) . Takiej Polski ,w waszym wykonaniu już nie chcemy.
2011-08-14 14:43
~andrzej
Prawo i Sprawiedliwośc odrobiło lekcję i jest dużą partią centroprawicową, która będzie się jeszcze rozwijac. Małe partyjki nie przekroczą progu wyborczego i popadną w niebyt. Gdyby startowały w jednym komitecie(PJN, Prawica Marka Jurka, Nowa Prawica itp.) to mogłyby osiągnąc sukces a tak głosowanie na nie jest stratą głosu. PiS ma szansę przejąc władzę albo byc silną opozycją patrzącą rządzącym na ręce. W rządzeniu będziemy kontynuowac dobre działania poprzedników i zmieniac tak gdzie widac nieudolnośc koalicji PO-PSL. Muszą nastąpic zmiany w procesie budowy infrastruktury drogowej i kolejowej, upolitycznianiem struktur państwa, zmiany w edukacji, podejściu do instytucji rodziny(coraz więcej państwo wtrąca się do rodziny i promuje związki partnerskie), poszukiwaniu rozwiązań związanych z obroną przed powodziami. ubezpieczeniami przed kataklizmami itp. My nie jesteśmy lewicowi natomiast w swym działaniu kierujemy się także solidaryzmem. Proces przemian społecznych po 89r się jeszcze nie skończył i nie chcemy aby wiele grup społecznych w Polsce zostało zmarginalizowanych. Najlepiej bowiem radzą sobie postkomuniści i częśc "elit" solidarnościowych. Chcemy równomiernego rozwoju obszarów naszej Ojczyzny a nie programu metropolii. Miasta powiatowe w rozwoju obszaró Polski mogą odegrac rolę najważniejszą. Warto głosowac i byc zwolennikiem Prawa i Sprawiedliwości bo to się opłaca. Dlatego głosujmy na Iwonę Wyszyńską bądź na Henryka Kowalczyka, przyjaciela Wyszkowa.
2011-08-14 14:41
~aaaaaaaaaaaa
Ale głupoty tu wypisujecie ....
2011-08-14 11:04
~nn
Sejmowa komisja ds. zmian w konstytucji powołała na początku roku podkomisję, która pracuje nad dwoma projektami zmian w ustawie zasadniczej dotyczącymi relacji Polski z UE: prezydenckim i autorstwa PiS. Posłowie wszystkich klubów od początku zapewniali, że kwestia uregulowania w konstytucji naszych relacji z Unią jest konieczna i deklarowali wolę do kompromisu. W trakcie prac posłowie postanowili, że na bazie obu projektów powstanie nowy tekst wzbogacony o rozwiązania wypracowane w trakcie prac podkomisji.Podkomisja ustaliła m.in., że w konstytucji ma pozostać, choć nieco zmodyfikowany, art. 90. Mówi on o przekazywaniu organizacjom międzynarodowym kompetencji organów władzy państwowej w niektórych sprawach. Jego usunięcie proponował początkowo w swoim projekcie zarówno PiS, jak i prezydent. Posłowie uzgodnili także, że w ustawie zasadniczej powinien powstać nowy europejski artykuł - X-a. Zapisanie w ustawie zasadniczej dodatkowego rozdziału zakładały oba projekty, z tą różnicą, że prezydent chciał, aby rozdział dotyczył członkostwa Polski w UE, a PiS mówił ogólnie o organizacjach lub organach międzynarodowych. Zdaniem Gowina na 10 artykułów, które ma zawierać projekt nowelizacji konstytucji, już tylko cztery zawierają elementy sporne. Pierwsza kwestia dotyczy kształtu tzw. klauzuli limitacyjnej, czyli określenia warunków polskiej obecności w UE. Zgodnie z przyjętymi przez posłów propozycjami członkostwo Polski w Unii ma służyć celom konstytucji i nie naruszać jej zasad, w tym konstytucyjnych zasad finansów publicznych.- To sformułowanie budzi pewne obawy ze strony Ministerstwa Finansów dotyczące tego, czy nie jest to nadmierne konstytucyjne usztywnienie tego zapisu - podkreślił Gowin. Druga kwestia, według niego, dotyczy wysokości progów wyrażania przez polski parlament zgody na ratyfikację umowy międzynarodowej w relacjach Polski z UE. Projekt prezydenta zakłada, że zgodę na ratyfikację takiej umowy wyraża Sejm większością 2/3, a następnie Senat większością bezwzględną. Według projektu PiS w obu izbach wymagana byłaby większość 2/3.Trzecia kwestia dotyczy procedury kładki, czyli kompetencji rządu i prezydenta w przypadku zmiany treści umowy międzynarodowej następującej w drodze decyzji organu UE. Gowin tłumaczy, że procedura kładki obejmuje 40 różnych obszarów i w 38 z nich jest zgoda między MSZ, a Kancelarią Prezydenta. - Spór dotyczy tego, czy w przypadku tej procedury obejmującej zagadnienia prawa karnego i zagadnienia obronności, zmiana treści umowy międzynarodowej wymaga uprzedniej zgody prezydenta. To jest drobnym elementem rozbieżnym między rządem a panem prezydentem - dodał Gowin. Ostatnia sporna kwestia, jak zaznaczył Gowin, nie dotyczy konfliktu natury politycznej, ale prawnej. Chodzi o zapis mówiący o tym, że rząd prowadzi politykę RP w UE, a prezydent w jej zakresie współdziała z premierem i właściwym ministrem. Według szefa komisji, zdaniem części prawników, zapis ten może na nowo otworzyć spór kompetencyjny między prezydentem a rządem.- Tu nie ma sporu politycznego, ani między partiami politycznymi, ani między prezydentem a rządem. Jest pewna kontrowersja prawna. Ostatecznie to parlamentarzyści będą musieli podjąć decyzję w tej sprawie - dodał. W projekcie rozdziału europejskiego nie znajdą się zapisy dotyczące ewentualnego wejścia Polski do strefy euro. Bronisław Komorowski zawarł w swoim projekcie m.in. propozycje dotyczące organizacji Narodowego Banku Polskiego, w tym przyszłej likwidacji Rady Polityki Pieniężnej. W prezydium komisji te postulaty nie znalazły jednak poparcia, a prezydent jeszcze w styczniu miał powiedzieć, że nie będzie naciskał na ich zachowanie w projekcie.
2011-08-14 10:46
~nn
Arek czy ty czytasz co piszesz. Jeżeli nie ma to nie ma. Przychodzi nowa władza i stosuje to co jest podpisane i zatwierdzone. Przecież te symbole zostały wykreślone bo eurokonstytucja dostała veto w kilku krajach zachodnich. zamiast powiedzieć tak, oczywiście ty nadal brniesz w dalsze ....... Opanuj się, trochę zmień swoją ideologię. Nawet JKM porzucił UPR i tworzy nieznaną Nową Prawicę. Czyli jednak coś przemyślał i zmienił.
2011-08-14 01:09
~Arek
Do bezczelnego: http://tiny.pl/hfbgz
2011-08-14 01:07
~Arek
\"W odróżnieniu do eurokonstytucji traktat lizboński zakłada, iż nie będą wprowadzone symbole unijne (hymn, flaga)\". - i co z tego? De iure - nie ma, de facto - jest. Tak więc nn wyślij swoje sprostowania na oficjalną stronę UE, tu masz adres, gdzie zobaczysz coś innego niż piszesz: http://tiny.pl/h559b Jeśli dalej będziesz się upierał, że UE nie ma swoich symboli, prawnie chronionych, to zrób eksperyment, np. spal publicznie flagę UE. Z góry uprzedzam, że zostaniesz oskarżony o znieważenie symboli państwowych. \"Słowo „konstytucja” zostało wykreślone z traktatu\". - Wielka Brytania nigdy nie miała konstytucji. nn to Ty nie rób z nas idiotów. PROSZĘ DOKŁADNIE WYSŁUCHAĆ TRZECIEGO I CZWARTEGO ZDANIA (po przywitaniu), KTÓRE WYPOWIADA DZIENNIKARKA POLSATU: http://tiny.pl/h5f6f Proszę, tu masz wypowiedź prawnika Stanisława Michalkiewicz, na temat państwa UE: http://tiny.pl/h55wh I to, że nie widać nas w telewizji czy innych głównych mediach nie oznacza, że nic nie robimy, tylko po prostu, że się nas nie pokazuje. Na szczęście jest jeszcze Internet.
2011-08-14 00:25
~bezczelny
nn,oni nie mają śladowego,oni mają ZEROWE
2011-08-13 22:37
~nn
Przez 3,5 roku nic nie robicie a pół roku przed wyborami się uaktywniacie. Co to za uprawianie polityki? Dlatego macie śladowe poparcie.
2011-08-13 22:31
~nn
Symbole Unijne- W odróżnieniu do eurokonstytucji traktat lizboński zakłada, iż nie będą wprowadzone symbole unijne (hymn, flaga). Wielka Brytania nie zgodziła się na powołanie ministra spraw zagranicznych wspólnoty, dlatego w ramach kompromisu powołano przedstawiciela UE do spraw polityki zagranicznej, któremu będzie podlegał korpus dyplomatyczny. Słowo „konstytucja” zostało wykreślone z traktatu. Karta Praw Podstawowych- Karta Praw Podstawowych nie jest integralną częścią traktatu reformującego, wspomina on jednak o jej obowiązywaniu na terenie UE oprócz Wielkiej Brytanii i Polski, które karty nie podpisały. Irlandia i Czechy przed podpisaniem chcą ponownie sprawdzić, czy nie jest ona sprzeczna z obowiązującym prawem krajowym tych państw. Arek nie rób z nas idiotów.
2011-08-13 18:24
~Arek
"Nikt nie może być jednocześnie dobrym katolikiem i prawdziwym socjalistą". - Pius XI w encyklice "Quadragesimo Anno".
2011-08-13 00:27
~Józef Piłsudski
Kto za młodu nie był socjalistą,ten na starość będzie ...UPR-em (cyt. J.Piłsudski)
2011-08-12 22:59
~Arek
"Niskie podatki, mała biurokracja, zakaz zadłużania się, proste prawa to zasady do których się dąży". - ale Twój PiS nn do tego nie dąży. Wręcz przeciwnie, efektem rządów PiS-u był wzrost zadłużenia, wydatków rządu, biurokracji i uchwalanych ustaw. PiS po owocach swoich rządów dał się poznać jako partia socjalistyczna, szkodząca Polakom. A już szczytem zakłamania jest pozbawić Polskę niepodległości i uważać się za patriotów. Co do Węgier to nie podawałem ich za przykład państwa liberalnego gospodarczo. "Oda do radości" - czy tego chcesz czy nie jest hymnem UE. A o propozycjach reform JKM-a możesz dowiedzieć się m. in. z jego blogów: korwin-mikke.pl oraz korwin-mikke.blog.onet.pl, a także z jego książek oraz z programu NOWEJ PRAWICY Janusza Korwin-Mikke: http://tiny.pl/hfvww , http://tiny.pl/hfvwc , http://tiny.pl/h5fp2 , http://tiny.pl/h579r . A Antoni Macierewicz nawet uchwały lustracyjnej do końca nie zrealizował. \"Janusz Korwin-Mikke, autor pamiętnej uchwały lustracyjnej, do dziś twierdzi, że Antoni Macierewicz nie wykonał jej wówczas w takim kształcie jak nakazał mu to sejm, co już znamionuje, że były szef MSW ma skłonność do zaczynania czegoś, ale już nie do dokończania jak należy\" (źródło: http://tiny.pl/h55x6). nn proszę o cytat, gdzie napisałem, że chcę postawić śp. L. Kaczyńskiego przed Trybunałem Stanu. Podaj cytat albo przestań rżnąć głupa.
2011-08-12 14:52
~UPR
@box:Jakbyś nie zauważył to Piłsudski podobnie jak Hitler byli socjalistami.
2011-08-12 10:50
~box
A jeśli chodzi o śp. Lecha to jedyne co można i należy zrobić to wypieprzyć go z Wawelu,aby Piłsudski spał snem spokojnym i zasłużonym,i nie przewracał się w trumnie.
2011-08-12 10:31
~box
A czy UPR ma również w swoim programie postawienie przed Trybunałem Hitlera,Stalina i paru jeszcze? Dobrze by było,no i sprawiedliwie...
2011-08-12 10:24
~nn
Box inteligencją nie grzeszysz. UPR i Arek chcą postawic przed Trybunał Stanu zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego, który podpisał ten traktat bez załacznika londyńskiego.
2011-08-12 10:12
~box
Do Arka i UPR-a . W jednej kwesti zgadzam się z wami,a mianowicie tej,aby jak najszybciej postawić Kaczyńskiego przed Trybunałem Stanu,i to nie ważne za co.Jeśli go posadzą za Traktat Lizboński,który ja osobiście popieram to też dobrze,w końcu Al Capone posadzili nie za morderstwa czy narkotyki,ale za...podatki,ale ważne ,że posadzili.
2011-08-12 10:04
~nn
I jeszcze jedno składkę płacimy niewielką w porównaniu z tym ile dostajemy z UE. Warto te pieniądze wykorzystac mądrze.
2011-08-12 10:00
~nn
Niskie podatki, mała biurokracja, zakaz zadłużania się, proste prawa to zasady do których się dąży. Ale nie zrealizują tego partie kanapowe takie jak UPR czy Nowa Prawica. Nie przeginajcie też z kłamstwami . Węgry to nie państwo liberalne, np zamroziło ostatnio kurs franka. Traktat lizboński to nie zbrodnia a Oda do Radości nie jest hymnem UE. Nie wprowadzajcie Justynki w błąd. Jeśli mnie pamięc nie myli to JKM żadnej propozycji reform nie zaproponował a jedyne jego dzieło to uchwała o przedstawieniu Sejmowi listy TW służby bezpieczeństwa wśród władz i parlamentarzystów, zrealizowana przez Antka Macierewicza.. UPR i Arek to ideolodzy a z tej mąki nie będzie chleba
2011-08-12 08:42
~Arek
"Przecież pieniądze z podatków i akcyzy nie są oddawane do Brukseli" - a z czego płacimy składkę do Brukseli? Jeszcze raz przypominam, że nie możemy bez pozwolenia Brukseli obniżyć w/w podatków. "a Polski hymn słyszę podczas wszystkich uroczystości". - a flagi UE obok naszej już nie widzisz? A "Ody do radości" już nie słyszysz? "Swoją drogą przyjemnie jest podróżować po Europie i czuć się jak u siebie w domu". - Norwegowie nie będąc członkami UE też mają to zapewnione dzięki układowi z Schengen, a w Europie Polska leży od zawsze. "Kara śmierci nie jest z tego wieku". - A z którego wieku są tacy mordercy jak ten Norweg Breivik?
2011-08-12 08:02
~Justynka
Przecież pieniądze z podatków i akcyzy nie są oddawane do Brukseli a Polski hymn słyszę podczas wszystkich uroczystości.Swoją drogą przyjemnie jest podróżować po Europie i czuć się jak u siebie w domu.Kara śmierci nie jest z tego wieku.
2011-08-11 22:50
~Arek
Utrata niepodległości polega na ty, że prawa stanowione w Polskim Sejmie nie mogą odbiegać od tych, które stanowi się w Brukseli. Np. Polski Sejm nie może uchwalić podstawowej stawki VAT niższej niż 15%, nie może przywrócić kary śmierci, nie może uchwalić niższej akcyzy na paliwo niż ta narzucona przez Brukselę. Utrata niepodległości przejawia się także w symbolach, hymnem UE nie jest Mazurek Dąbrowskiego tylko Oda do radości, flagą UE nie jest biało-czerwony prostokąt tylko 12 żółtych gwiazd na niebieskim prostokącie. Polska jest taką samą częścią UE jak Mazowsze częścią Polski, czyli jednym z jej regionów. Na szczęście UE nie posiada jeszcze własnej armii i policji i nie za bardzo mogłaby wyegzekwować swoje własne prawa. PROSZĘ DOKŁADNIE WYSŁUCHAĆ TRZECIEGO I CZWARTEGO ZDANIA (po przywitaniu), KTÓRE WYPOWIADA DZIENNIKARKA POLSATU: http://tiny.pl/h5f6f Co do przykładów krajów: Tajwan, Malezja, Lichtenstein, USA w XIXw.
2011-08-11 22:42
~UPR
Pani Justyno przykład węgierski nasuwa mi się na język. Tam po długich rządach socjaldemokracji i grabieniu majątku, do władzy doszedł Fidesz. Lewica tam nie ma nic do powiedzenia:) Rząd Orbana to dobry przykład, że jak się chce to można dużo zmienić. Co do traktatu z Lizbony to jest to zdrada stanu i Kaczyński powinien stanąć przed trybunałem...
2011-08-11 21:30
~Justynka
Panie Arku.Jestem nastolatką i nie bardzo widzę na czym polega to pozbawienie niepodległości Polski poprzez podpisanie traktatu w Lizbonie o którym Pan ciągle pisze.Proszę napisać,czy są państwa które nie mają zadłużenia,niskie podatki,mało biurokracji , proste prawo,Proszę o przykłady.
2011-08-11 18:39
~Arek
Nie masz w ogóle racji nn. To czego nam potrzeba to: 1. Niskie podatki. 2. Mała biurokracja. 3. Proste prawa. 4. Budżet bez deficytu. 5. Zakaz zadłużania się państwa. To co proponujesz - przelewanie pieniędzy z regionu do regionu - nic nie da. W ten sposób Polska nigdy się nie rozwinie, tylko urzędnicy na tym się pożywią. A PiS to niech przeprosi za Traktat lizboński, który pozbawił Polskę niepodległości. Jakby ktoś zapomniał to przypominam, ze to śp. Lech Kaczyński złożył pod nim podpis. A premier Jarosław Kaczyński go negocjował.
2011-08-11 17:49
~nn
JKM czy Palikot nie są z naszego okręgu wyborczego. To celebryci z dużych miast. U nas są inne problemy, potrzebne inne rozwiązania. Najbardziej przystający do realiów życia na naszym terenie jest program PiS. To nie przypadek, że miasta powiatowe najwolniej rozwijają się bo PiS jest w opozycji. PO stawia na metropolie, PSL ładuje kasę w tereny wiejskie, nie zawsze są to właściwe inwestycje. Miasta powiatowe stanowią główne unerwienie Polski i muszą się szybko rozwijac. Są podstawą równomiernego rozwoju Polski. Idą lepsze czasy na siedlecko-ostrołęcki region.
2011-08-11 14:00
~bezczelny
Prawiczki niech głosują na prawicę,lewusy - na lewicę,a ja gdzieś po środku
2011-08-11 13:57
~UPR
@box: Nie zawsze poglądy uzyskują odzwierciedlenie w wyborach. Ja nie mogę zrozumieć jak można popierać te cztery PZPRy (PiS, PO, SLD, PSL)??
2011-08-11 13:47
~box
UPR , a nie przyszło ci przyjacielu nigdy do głowy,że nie przekracza tego 1-go % własnie dla tego,że dał się już poznać jako poseł 20 lat temu????
2011-08-11 13:44
~box
Tylko nie mówcie,że tym razem to na pewno musi mu się udać.
2011-08-11 13:42
~UPR
Unia Polityki Realnej była w parlamencie. Pan Janusz był posłem.
2011-08-11 13:40
~UPR
Sondaż zrobiony przez Jaśnie W. p. Palikota.:) Zachęcam do głosowania na KW Prawica i KW Nowa Prawica.
2011-08-11 13:39
~box
A ja mam pytanko. Czy ten Korwin przekroczył kiedyś w dziejach parlamentu choćby 1 (słownie - jeden) % (słownie - procent) głosów,że już nie wspomnę o wymaganych 5 % ??????
2011-08-11 13:14
~Arek
Dokładnie tak romsie, czas przewietrzyć Sejm! 9 października pokażmy im czerwoną kartkę i zagłosujmy na partie spoza Sejmu. Ja popieram NOWĄ PRAWICĘ Janusza Korwin-Mikke, bo to jedyna realna alternatywa, z szansą wejścia do Sejmu, co pokazuje poniższy sondaż: http://tiny.pl/hfbgz
2011-08-11 12:11
~roms
Chyba jeszcze nigdy wybory parlamentarne nie były tak proste jak te najbliższe. Głosowanie na Janusza - lewica na Palikota a prawica na Korwin-Mikkego!
2011-08-11 11:29
~UPR
Niech napisze co zrobiła w skali kraju. Bo to co lokalnie, to argument w wyborach do samorządu terytorialnego. No dalej PiSowcy :)
2011-08-11 11:26
~Kar
PiS robi sobie kampanię wychwalając działania jakiejś pani. To ja poproszę o jedno jej konkretne działanie, którym może się poszczycić. I nie piszcie że "całe życie jest uczciwa" bo interesuje mnie konkret
2011-08-11 11:15
~andrzej
W Polsce politycy raczą nas w mediach rozmowami o niczym, kłócą się i nie rozmawiają na tematy trudne. Partie nie są zbyt profesjonalne, stosują dużo PR a mało rozwiązują problemy. Ale to nie znaczy, że chcemy powrotu partii kanapowych, radykalnych i hałaśliwych ale nic nie wnoszących.Dlatego przedstawicielka PiSu, Iwona Wyszyńska jest dobrą kandydatką aby nas reprezentowac. Wykształcona kobieta, pracująca w małym biznesie.
2011-08-11 10:54
~UPR
(PiS=SLD=PO=PSL) LEWICY DZIĘKUJEMY!
2011-08-11 10:37
~ania
Pani Iwona Wyszyńska będzie na miejscu 5-7 na liście PiSu. W obecnej kadencji jest 6 posłów z PiS z naszego okręgu. Dlatego szanse są realne. Oczywiście wymaga to determinacji struktur wyszkowskiego PiSu i sympatyków. Jeśli chodzi o senat to pewnie wyszkowskich kandydatów pogodzi kandydat z PiSu, p. Mamątow.
2011-08-11 08:17
~Ocena
Pani Aneta Pakieła to nieporozumienie. Już sama jej wypowiedź, że w Sejmie będzie wykonywała pracę u podstaw jest pomyłką. Pracę u podstaw to ma w Poradni - na rzecz dzieci oraz rodzin. W sejmie tworzy sie prawo i politykę.Nr 19 na liscie mówi sam za siebie , że jest wypełniaczem listy, podobnie jak Pani Iwona Wyszyńska. Pani Domżała jako Dyrektor szpitala powinna wziąć sie za spłacanie długów szpitala bo narobiła ich na blisko 8 mln zł, a nie ciągle startować to do Sejmiku to do Sejmu.Z niej taki polityk jak dyrektor. Szkoda głosów na te Panie.Jedynie PSL postawił na własciwe osoby, tj. liderów partii i chociaz Pągowski równiez ma za zadanie zdobyc tylko głosy na listę, to jedyną szansę na wygraną ma Jastrzębski. Nie mam watpliwości, że trzeba na niego głosować. Mróz z nim nie ma szans.PO w Wyszkowie znowu ograna przez PSL.
2011-08-11 07:15
~()
na tą kadencję nikt od nas się nie załapie, same panie gosiewskie zabiorą trzy mandaty
2011-08-11 02:43
~Arek
Wspólny program Bandy Czworga: 1. Niewolić obywateli. 2. Rabować obywateli. 3. Przejadać co zrabowane. 4. Resztę wyrzucać w błoto. 5. Zrujnować ten kraj do reszty. Ja mam tego dość, dlatego będę głosował na NOWĄ PRAWICĘ Janusza Korwin-Mikke.
2011-08-10 20:57
~Jak zwykle
...jak zwykle nikt nie wejdzie do Sejmu. Jakie miasto tacy kandydaci
2011-08-10 20:14
~andrzej
Nie będę orginalny jak powiem, że głosuję na Prawo i Sprawiedliwośc. To silna drużyna w naszym okręgu, dobrzy kandydaci, dosyc często nas odwiedzają, nie boją się spotykac się z Wyszkowianami. Ja zagłosuję na Iwonę Wyszyńską, kandydatkę z Wyszkowa a moja żona zagłosuje na Henia Kowalczyka, którego zna osobiście. Są to osoby spokojne, które nie będą prowadzic wojen, tylko zajmowac się naszymi sprawami. Pani Iwona Wyszyńska może wnieśc wiele świeżości i wdzięku w ten skostniały parlament.
2011-08-10 20:03
~Agencja rolna
A co z wieczna kandydatka z rybna? Zrezygnowała? Brat juz stołki dodawał?
Czytaj w aktualnym numerze
Wiadomości z miasta
Silny wiatr pokrzyżował plany organizatorów piątkowego, 17 czerwca, letniego kina plenerowego. Do obejrzenia wszystkich zaplanowanych na weekend filmów, a więc...
Sport
Ostatni pojedynek w III lidze kobiet rozegrały w sobotę zawodniczki Loczków Wyszków. - Oby ostatni na czas dłuższy niż rok - mówią...
Czytelnicy napisali
01.06.2016r. w prezencie z okazji Dnia Dziecka, rodzice z grupy „Żabki” pod czujnym okiem Pani Magdaleny Łyszkowskiej i Moniki Ponichtera przygotowali przedstawienie...
Wiadomości z powiatu
Ponad 300 aut uczestniczyło w sobotnim, 11 czerwca, zlocie BMW, na który do Rząśnika zaprosili urząd gminy i BMW Klub Mazowsze. Miłośnicy tej marki mieli więc co...
Kultura
Wyszkowska biblioteka włączyła się w ogólnopolską akcję Noc Bibliotek „Wolno czytać”, która upłynęła pod znakiem Henryka Sienkiewicza i...

strony www Warszawa