Strona główna
Galeria Kontakt Ogłoszenia
Historia Ziemia
Wyszukaj na stronie


Stadion: sprzedać stary i wybudować nowy
Burmistrz ma nową koncepcję budowy bazy sportowej. Liczy, że po sprzedaży wszystkich obiektów Wyszkowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Kościuszki, uda się wybudować nowy stadion przy ul. Pułtuskiej, między ogródkami działkowymi a cmentarzem komunalnym. Terminu realizacji przedsięwzięcia na razie jednak nie określa.
Pomysł pojawił się, gdy gmina, starając się o lokalizację w Wyszkowie bazy pobytowo-treningowej podczas Euro 2012, szacowała koszty remontu stadionu. - Musielibyśmy wszystko usunąć, zagłębić się metr w dół i wybudować nowe obiekty, boiska, trybuny i przebudować korty. Koszty byłyby podobne do budowy stadionu w innym miejscu – szacuje burmistrz. - Zaczęliśmy się zastanawiać, czy nie warto pomyśleć o nowym stadionie, na obrzeżach miasta, gdzie imprezy nie zakłócałyby życia mieszkańców. Dałoby to również możliwość rozbudowy bazy, w obecnej lokalizacji jest to już niemożliwe. To także kwestia lepszych rozwiązań komunikacyjnych, większej ilości miejsc parkingowych. Przy ul. Kościuszki powstałyby nowe bloki, a nowe mieszkania oznaczają nowych mieszkańców. W tym kierunku idą wszystkie nasze strategie. Tak więc to także projekt aktywizujący gminę gospodarczo.
Gmina wybrała teren przy ul. Pułtuskiej, gdzie dysponowała już częścią nieruchomości. 1,5 roku temu zaczęła wykupywać pozostałe działki. - Jesteśmy już na finiszu – informuje Grzegorz Nowosielski i dodaje: - Inwestycję jesteśmy w stanie zrealizować w 100 lub 80% ze sprzedaży obecnego stadionu.
Obecny teren WOSiR zajmuje 4 ha, które ewentualnie można podzielić na trzy działki inwestycyjne. Samorząd szacuje, że ze sprzedaży (bez nowego boiska ze sztucznej nawierzchni) uda się pozyskać ok. 20 mln zł (500 zł/m kw.) W planie zagospodarowania przestrzennego teren przeznaczony jest pod usługi sportu i rekreacji, zmiana przeznaczenia możliwa jest w ciągu ok. 2 lat.
Nowa lokalizacja, przy ul. Pułtuskiej, zajmuje powierzchnię ok. 7 ha (6 ha jest już własnością gminy), wartość gruntu to ok. 5 - 7 mln zł. Nieruchomość przeznaczona jest pod usługi i uprawy rolne z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej, w grudniu tego roku planowana jest zmiana - na usługi sportu i rekreacji.
Według koncepcji burmistrza, w nowej lokalizacji miałby powstać stadion miejski z bieżniami, kortami i innymi urządzeniami sportowymi, parkingi i budynki towarzyszące, a w przyszłości także hala sportowa. Koszt budowy infrastruktury sportowej (bez hali) szacuje się dosyć luźno, bo między 20 a 40 mln zł.
Podczas rozważań na temat modelu realizacji koncepcji (zarówno sprzedaży obecnego obiektu, jak i budowy nowego) brane jest pod uwagę partnerstwo publiczno-prywatne, częściowa sprzedaż gruntów przy ul. Kościuszki (w związku z tym nie wiadomo, czy i kiedy na sprzedaż zostanie wystawiony budynek WOSiR, na co rada miejska wyraziła zgodę kilka miesięcy temu) i etapowanie budowy nowego stadionu, sprzedaż obecnego stadionu i budowa nowego oraz pozyskanie inwestora, który, po wybudowaniu nowego stadionu, otrzyma grunt po obecnym obiekcie. - Nie chcę oceniać, który z proponowanych modeli jest najlepszy - mówi burmistrz. Być może środki uda się pozyskać z Unii Europejskiej, wszystko zależy od zasad ich przyznawania w nowej perspektywie budżetowej. Swoją koncepcję gmina przedstawi też związkom sportowym.
- Cały projekt nie będzie wykonywany jednocześnie – podkreśla Grzegorz Nowosielski. - Podstawowe funkcje bazy sportowej można zrealizować ze sprzedaży obiektu przy ul. Kościuszki. Na tym etapie nie rozważamy budowy hali, a już na pewno nie za pieniądze gminy. Może będą tym zainteresowane kluby sportowe, a może powstanie zupełnie komercyjnie. Jest też rezerwa na obiekt hotelowy, oczywiście nie musi być gminny.
Nawet jeśli, z uwagi na obecną trudną sytuację gospodarczą w kraju, projekt nie ruszy w ciągu 2 lat, to, zdaniem burmistrza, „kiedyś wyjdzie”. Teren przy ul. Kościuszki będzie atrakcyjny dla deweloperów, a nieruchomość przy ul. Pułtuskiej poszerzy gminny bank ziemi. - Gdybyśmy nie zgromadzili tych działek, w tym miejscu rozpoczęłaby się pewnie budowa i w przyszłości nie udałoby się stworzyć tam obiektu sportowego.
Na próbę Słoneczko
Przyszły rok pokaże, czy przedsiębiorcy są otwarci na propozycje samorządu. Gmina zamierza połączyć budowę przy ul. Meliorantów nowej siedziby Przedszkola nr 3 („Słoneczka”) ze sprzedażą obecnej jego lokalizacji przy ul. Sowińskiego. Trwa przygotowanie projektu przedszkola. - Oferent zanim zacznie budować przy ul. Sowińskiego, będzie musiał wybudować nowe przedszkole – wyjaśnia burmistrz. - Branża jest zainteresowana takim rozwiązaniem, bo łatwiej wybudować obiekt niż zapłacić za teren.
SB
Wróć do listy artykulów z tego wydania
Komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami internautów. Redakcja Nowego Wyszkowiaka nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie możliwość przeredagowywania fragmentów komentarzy w sposób nie zmieniający ich przekazu, a w szczególnych przypadkach usuwania fragmentów lub całych komentarzy. Nie będziemy publikować opinii, które są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego, zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe, obrażają osoby publiczne, obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji, mogą łamać prawa autorskie, nie są zgodne z tematem komentowanego artykułu.
2012-11-03 16:41
~stara Wyszkowianka
Pieniacze, mąciciele - wstyd. Zamiast rozmawiać na temat czytam wzajemne obelgi. To ma być rozmowa, te uszczypliwości ? Nigdy nie będzie dobrze, jeśli w ten sposób będą przebiegały dyskusje na ważne tematy. A tak niestety jest nie tylko w Wyszkowie, ale i w całym kraju. Dlaczego nie chcecie dążyć do porozumienia? Naprawdę tak istotne jest kto jest z jakiej partii ?
2012-11-02 21:02
~wawa
Może mają dwie jednakowe ręce do roboty i półkulę mózgową też po jednej stronie.Druga jest pusta.Trzymaj się M.E.
2012-11-01 23:26
~Marek Eychler
Aha, prawica to patrioci, a od kiedy to? Tylko dla tego, że się sami tak nazwaliście?
2012-11-01 17:57
~Mocher
Marek E. to wściekły wyszkowski Niesiołowski. Wszędzie widzi mochery i pisowców. Nie ma co się z nim licytowac na chamstwo i złośliwości. Pełno tu wieśniactwa. Taki rozpolitykowany Wyszków. Przyjrzyj się ile wpisów pana ME zionie nienawiścią do prawicy i patriotów. Język miłości! Nie bądz naiwna.
2012-10-31 20:18
~Wanda
19.52. Przegiołeś chłopie i to baaaardzo.Debilus pospolity,cham do potęgi.
2012-10-31 19:52
~tfasz wyszkowskiej PO Marek Ey
Burak to burak. Stadion od niemal zawsze (1928 r) miał w sąsiedztwie najważniejszy przybytek oswiatowy w miescie Wyszkowie. Szkołę - baranie. Gimnazium i liceum a i podstawówkę. Największy gmach w mieście. Ale POdpity burak wszędzie widzi tylko krowy. Jak możysz o krowach, to z taboretem i na łęgi, POciupciasz sobie mroczku.
2012-10-31 19:14
~Eychler (Marek)
Nie podoba się stadion na peryferiach, bo zawsze był w centrum, nawet w 1922 roku? W 22 roku, ba nawet jeszcze w latach 70-tych stadion stał na dalekich peryferiach, toż za torami to wieś była regularna ! Dalej mieszkali wyłącznie rolnicy, pola, kartofle i zboże, a krowy pasły się nawet znacznie bliżej, wszędzie wkoło "stadionu".
2012-10-31 12:17
~wyszkowianim z wielątków rosochatych
stadion zostawić w spokoju. nowosielskiego zdegradować. tupolewa zbadać jeszcze raz i dokładniej. i nakarmić za mnie świnie. tak ma być.
2012-10-31 11:42
~rodaczka ze Szfecji
Nie dotykajta nam stadionu.Nie,bo nie.Coż z tego że ze Szwecji piszę,ale kiedyś krowy i ofce na łęgu pasłam i stanofcze NIE !!!
2012-10-31 10:01
~nick
Komu zysk? Zobacz co sie dzieje z Hutnikiem. Dwa miliony złotych, troche gipsów pare plastikowych okienek i na porządną elewację, już nie wystarczyło. Dajcie soibie spokój. Bieżnia na stadionie, który jest by sie przydała.
2012-10-31 08:27
~???
a może zamiast stadionu nową halę sportową a obecną oddać szkole na ich potrzeby. Możemy skutecznie pozyskać środki i za dwa lata będą w Polsce mistrzostwa w siatkówce a za cztery mistrzostwa w piłce ręczne. Możemy być bazą treningowo noclegową podczas dużych imprez sportowych. Tylko trzeba rozgraniczyć co może przynieść większe korzyści. Stadion jest jak najbardziej potrzebny. zróbmy więc coś co przyniesie zysk. zarobić trochę pieniędzy i następnie wybudować stadion. Na hali sportowej do 22 są zarezerwowane miejsca. problem z halami w innych szkołach. brak wolnych terminów. czy tak trudno to zweryfikować i dojść do wniosku że jest większe zapotrzebowanie na Halę sportową niż na stadion. Gdyby Hotel który zarządzany jest przez WOSIR miał standardy Hotelu XXI wieku to jestem pewien, że obłożenie by było i wszyscy by byli zadowoleni. Widac to po pozostałych hotelach. tylko brak jest odpowiedniego człowieka na odpowiednim miejscu. czy na miejscu Burmistrza czy też Dyrektora Wosiru, który zawsze ma nos na kwinte i nigdy się nie uśmiecha. jedynie za co mogę go pochwalić to porządek na obiektach sportowych.
2012-10-30 21:35
~S
Wyszkowiakiem, był ten z Zapola, co śwniom na Nadgórzu w dupy zaglądał, a potem sam swinie chował - wyszkowskie pełną gembą
2012-10-30 18:42
~Rodak z USA
Prawdziwym wyszkowiakiem jest ten co urodzil sie w Zdzieborzu czy innym Ostrymkole a teraz mieszka na Okrzei 81.
2012-10-30 17:37
~zakompleksiony
zaśby, prawdziwym wyszkowiakiem jest ten, który w nieodległych czasach karmił świnie w chlewku na Nadgórzu o pianiu koguta.
2012-10-30 16:46
~??
A kto jest prawdziwym wyszkowiakiem? Może ten co urodził się w Wyszkowie i mieszka w USA?
2012-10-30 16:38
~Rodak z USA
Stara Wyszkowianko, z pana podpisujacego sie wawa taki warszawiak jak z 50 % mieszkancow naszego miasta prawdziwi wyszkowiacy.
2012-10-30 14:44
~Ice
Kwiatek pozytywnie to można myśleć oczywiście ale w przypadku pomysłów ze stadionem to nie badź cyniczny - głópota tego pomysłu jest tak wielka, że trudno nawet o skromny usmiech...pomysłodawców trzeba raczej leczyć.
2012-10-30 09:57
~hmmm
kiedyś można było zadawać burmistrzowi pytania na łamach gazety, ale, że były one drażliwe, to zaprzestano tego cyklu. A szkoda. Burmistrz zapomina, że jest dla mieszkańców. Nie gospodaruje wspolna wlasnoscia jak swoim czego , jednym z wielu, przykladem sa plany dotyczace stadionu. Ciekawy jestem czy mieszkancy nadal chca takie nierzady? Kiedys bardzo skuteczna metoda konca durnych i rujnujacych pomyslow byla podroz na taczce na rogatki miasta
2012-10-30 09:03
~kuba
najstosowniej to sprzedać burmistrza i pąga oraz ich świtę i zbudować nową strukturę władz.chociaż ... w PolaKACH TAKA NATURA ZE ci następni też osiągną wkrótce apogeum rządzy kasy.
2012-10-29 23:05
~yc
a nie można urzędu miasta przenieść pod Olszankę? jaki piękny teren byłyby pod nowe bloki. oczywiście najpierw zburzyć, sprzedać i dopiero nowy pobudować:)
2012-10-29 21:56
~sawa2
Czego sawa chcesz, Warpas i Sobczak z pchisu są za budową stadionu bo Grześ tak chce.
2012-10-29 21:15
~sawa
Kwiatek,oni nie potrafią.Co innego jak Pchis,Kaczyński,radio maryja,ociec Rydzyk będą rządzili żądlilii.Ten typ tak ma,nie do wyleczenia.
2012-10-29 18:50
~kwiatek
Ludzie!!!!!! Myslcie pozytywnie, a nie wszystko na \"Nie\".
2012-10-29 18:41
~Tomasz
Ups. Napewno nie ta kolejnosc.Najpierw wybudowac nowy stadion , potem sprzedac stary. Jeszcze nie Andrzejki a juz wrozby ! Nadzieja matka glupich i prognoza , ta sama od lat ze "kiedys wyjdzie"daje jedynie pewnosc ze bedzie jak zwykle i napewno nie wyjdzie budowa nowego stadionu .Trwa ciagle niedowlad wladz miejskich ktorym przepisy i procedury sie placza a trudnosci pietrza.Dobry gospodarz zanim cos sprzeda to wpierw zaopatrzy sie w nowe.Nic dla nas mieszkancow Wyszkowa bez nas /mieszkancow tego miasta / Nie interesuje mieszkancow ze przy Al Roz trwa przekonanie ze zespol burmistrzow wie lepiej co mieszkancom potrzeba , bo nie ma o tym zielonego pojecia. Lokalizacja budownictwa mieszkaniowego w tym miejscu tez porazka /w rejonie stalego najazdu tirow i przy trakcji kolejowej/ Sprzedaz roznym inwestorom tez porazka i przyczynek do wybudowania za plotem budynku wielorodzinnego myjni czy stacji paliw!
2012-10-29 15:43
~wawa
do wawa - a kto tam wie kto Ty jesteś. Tu nie ma stałych nicków (wielka szkoda) i każdy może być każdym. Jeśli poprzednie Twoje niektóre pomysły były fajne (a przejrzałam kilka stron w poszukiwaniu Ciebie, wiec nie jestem gołosłowna), to nie znaczy, że ten jest dobry w rozumieniu innych mieszkańców - stara Wyszkowianka.
2012-10-29 14:05
~władza, jaka władza
I tak już od 10 lat, głupawe pomysły i ciągnące się latami inwestycje. Wieje w Polsce wiatr nadziei i zmiecie tych przedstawicieli bylejakości w tym Nowosielskiego i jego słabych współpracowników i koalicjantów.
2012-10-29 13:34
~wawa
Ten wawa to zawsze działa na szkodę Wyszkowa, tzn popiera wszystkie szalone pomysły które niszczą to fantastyczne miasto, to już nie jego pierwszy głos w tej gazecie, jest w to mocno zaangażowany bo tak go to rusza, domyślcie się sami
2012-10-29 12:07
~Sitwa musi odejść!
Co nam z obiektu na miarę XXU w., jak mamy za dyrektora komucha czerwonego, brata ostatniego sekretarzyny PZPR w Wyszkowie Zbysia Wisniewskiego. Wont od stadionu czerwona zarazo. Mało wam? wawa to Marek Ey w przebraniu.
2012-10-29 11:52
~Greg
Stadion przenieść. Można też liceum, szkołę podstawową i przedszkole. Będzie więcej gruntu pod bloki.
2012-10-29 11:05
~stara Wyszkowianka
do wawa - A pusty hotel nie "świadczy o totalnej klęsce sportu w Wyszkowie", tylko o jego zarządzaniu i decyzjach od dawna płynących również z Urzędu, bo Dyrektor nie wszystko jednak może w tej kwestii. Po latach widać, że dość przemyślane było jego zaniedbanie, dążyło się ku temu co teraz zaproponował Burmistrz. Trzeba było dobrze odbierać od kolejnych dzierżawców hotel rozliczając ich z poczynionych dewastacji i zaniechania bieżącej koserwacji. Co ciekawe, że inne miejsca z noclegami w Wyszkowie sobie świetnie radzą. Ten hotel był właściwie zarządzany (a przez to i koserwowany) jedynie za czasów pierwszego jego kierownika - pani Gawur.
2012-10-29 10:53
~Jerzyk
wawa - przestajesz być wiarygodny zmień już nick, bo ten jest całkiem skompromitowany. Przedszkole też powinno pozostać tu gdzie jest, a nie gdzieś za miastem.
2012-10-29 10:48
~Zimy
Won z łapami od STADIONU!!!
2012-10-29 10:47
~stara Wyszkowianka
do wawa - Twoje wyjątkowe zainteresowanie, jak na warszawiaka, i znajomość tematu budownictwa, świadczy o bezspośrednim zaangażowaniu w nową koncepcję burmistrza ? TAK SKONCENTROWANY JESTEŚ NA SWOIM CELU, ŻE NAWET NIE ZAUWAŻYŁEŚ, ŻE ZACYTOWAŁAM SŁOWA BURMISTRZA Z ARTYKUŁU !!! Zawsze "zbrodniarz wraca na miejsce ..." i Ty też tu jesteś! Bo skąd takie entuzjastyczne zaangażowanie w temat? Widać, że nie wypływa ono u Ciebie z logiki i myślenia, tylko z ... Właśnie, czego ?
2012-10-29 10:41
~Zenon
Trzeźwy - no trzeźwy to Ty raczej nie jesteś...
2012-10-29 09:34
~arek
Każdy coraz bardziej się przekonuje, że Polska to państwo kolesi. Wyszków nie odbiega tu od normy. Rządzą przecież kolesie Nowosielski, Warpas, Mróz. Popętali układami różne instytucje aby nie powstała konkurencja.Posługują się pijarem bo Nowosielski czy Warpas tylko to potrafią.To jest bezduszny sposób działania, który uderza w normalnych ludzi. W Wyszkowie czas na zmiany.
2012-10-29 08:53
~obserwator
nie trzeba być nadzwyczaj bystrym, żeby nie zauważyć, że wawa to ktoś żywo zainteresowany realizacją koncepcji burmistrza. To nikt obcy gminnej trójcy. A może i nawet ktoś z niej ...
2012-10-28 23:03
~bert
wawa, ile ci płacą za wypisywanie takich farmazonów? Bo kto ci płaci to jasne. Trzej amigos!
2012-10-28 21:33
~do "wawa"
Co ty chrzanisz o przenoszeniu, Narodowego ipt. nie przenieśli wg Twojej ułomnego myślenia na granice miasta tylko jest na jednym z najbardziej wartościowych terenów w Europie. Ale Nowosielski zrobi co będzie chciał, ma klienta na działkę to sprzeda „parę groszy wpadnie” , a Radni i tak zagłosują jak będzie chciał, przecież to marionetki, nic nie mają do gadania, czy tego nie widziecie ? Przedszlolę „Słoneczko” już prawie przehandlowane, w zamian za budowę w dzielnicy przemysłowej jaka wg Nowosielskiego i Radnych, jest najbardziej rozwijającym się regionem miasta: Rybienko Nowego, gdzie jak się okazało nawet budownictwo wielorodzinne jest wg planu zagospodarowania przestrzennego nie dopuszczone. Nie wspomnę, że sąsiednie działki, to targowisko, biedronka i składy kruszywa, super LOKLIZACJA, A dzieci z miasta będziemy wozić na Wieś do przedszkola…
2012-10-28 21:05
~wawa
stara wyszkowianko,w metr to sę zagłębia budując byle co,bo ci móz wysadzi do góry te byle co.Pusty hotel świadczy o totalnej klęsce sportu w Wyszkowie.Trupa można reanimować na przedmieściach koło cmentarza,budując nowoczesną bazę dla wymogów XXI wieku z dużym parkingiem dla przyjezdnych.Bez zasuwanego dachu.Budowę nowoczesnego Stadionu Narodowego też blokowali liczni sprzedawcy tandety z Chin.Nie można być wiecznym hamulcowym postępu i krytykować każdego projektu a każda zmiana to postęp.Nie buduje się przecież nie korzystając z nowoczesnych rozwiązań.Nie można w nieskończoność dotować stoczni.......szkół do których chodzi w klasie 10 uczniów i jeszcze żądacie półdarmowego ich nakarmienia.Idea przenoszenia stadionów i targowisk miejskich na granice miast jest jak najbardziej słuszna.
2012-10-28 14:47
~stara Wyszkowianka
"Musielibyśmy wszystko usunąć, zagłębić się metr w dół i wybudować nowe obiekty, boiska, trybuny i przebudować korty. Koszty byłyby podobne do budowy stadionu w innym miejscu." Czy miasto nie będzie miało niższych kosztów, gdy usunie się, zagłębiając na metr, żeby wytępić do cna wszystkich mających takie szatańsko-niszczycielskie pomysły? Myślę, że będą nawet zyski !
2012-10-28 13:59
~stara Wyszkowianka
Spojrzałam na wirtualna mape Wyszkowa. Rzeczywiście trudno wyobrazić sobie lepszego miejsca na własność ziemi niż teren WOSiR. I rodzi się odrazu pytanie - który gospodarz i w jakim celu sprzedaje zadbany obiekt użyteczności publicznej w tak centralnym miejscu, który po niewielu przeróbkach bylby doskonały? Przypomnę, że boisko istnieje tu od conajmniej 1922 roku ! Nie można takiej decyzji ani zaakceptowac, ani zrozumieć. Nasuwa się tylko jedno skojarzenie - DZIAŁANIE NA SZKODĘ MIASTA I DOBRA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW ! Nie chcę podejrzewać, że wiąże się jeszcze z ukrytym zyskiem własnym osób tak propagujacych ten projekt, ale sensu innego niestety nie widać. Nie na darmo wróble ćwierkały już w zeszłym roku, że ktoś chce tu budować bloki. I to jednak prawda. Ciekawe, czy pomysłodawcy sami mając prywatnie na własność taki teren też by go sprzedali ? Wątpię. Poza tym łatwo decydować nie ponosząc żadnych konsekwencji i to wszyscy widzimy na co dzień.
2012-10-27 20:21
~ściema i lody, aż żal patrzeć
hutnik za dwa miliony miał być modernizowany i co? miała być termoelewacja dokoła, a tymczasem na bokach połatali stary baranek i już malują. dupa z ocieplenia. ale lody! stadionu im się chce budować.
2012-10-27 10:41
~Zwolennik zmian.
Przyznam i ja, że nie rozumię decyzji, które podtrzymują ten przeżytek. Doskonale funkcjonawałaby na jednym poziomie. Takie jest autentyczne zainteresowanie czytelnictwem. Dlatego nazywana jest pałacem królowej Margarit, tylko kryształowej windy brak. Co do lekcji w bibliotece? Niech bibliotekarki robia je w szkołach. Przyjdzie klasa na 45 min i robia frekwencję. Nowosielski wymyśla niestworzone rzeczy ze stadionem, a na rzeczy, które możnaby z pożytkiem zrobić dla wszystkich jest dziwnie odporny. Bo chyba prawdą sie okazuje, że najlepiej dziś budować! Bo jak się nic nie buduje to sie nic nie zawinie.
2012-10-27 10:06
~Biblioteka
Tak taka prawda biblioteka to przeżytek każdy ma internet a jak chce koniecznie książke to i tsac każdego żeby kupić, he Zlikwidować biblioteki bo szkoda kasy lepiej na szpital dać!!!
2012-10-27 07:59
~ratusz
popieram to świetny pomysł -ratusz do biblioteki ,okolice do stworzenia otoczenia idealne,zamiast budować nowe lokum zmodernizować i dostosować - to jest bardzo dobry pomysł.
2012-10-27 07:56
~abf
inni ; to znaczy kto? - rodzinki i znajomki tam pracujących w celu robienia frekwencji.policzcie ile kosztują te świątynie kimania i przetrwania.! a filie na wsiach to już kompletny bezsens,kilku niby czytelników a;czynsze,pobory,światło - trzeba w pierwszej kolejności zlikwidować te miejsca sztucznie pompowane.szkoły dla 80 uczniów polikwidowano a biblioteki z kilkoma aktywnymi czytelnikami trwają w odwrotnej kolejności należało postąpić. ale ale szefem tego kiczu jest wielka,mądra.pazerna cwaniara i kolegusa Pąga i Nowosiela.
2012-10-26 22:24
~AS
Widac, Sitwa, że w bibliotece od dawna nie byłeś. Ale inni tam chodzą i książki wypożyczają.
2012-10-26 22:19
~Sitwa
Ratusz do biblioteki, bibliotee jak kiedyś do urzędu a i tak będzie tam jej za luźno. Nikt nie oszuka czasu, ten czas jest dla bibliotek bezlitosny. Kiedys świątynia dumania, dziś to swiątynia kimania.
2012-10-26 21:20
~jednym słowem
Wyszkowem od lat rządzi sitwa. Tuskowe nazywają to partnerstwem publiczno-prywatnym.
2012-10-26 19:15
~Maja
Też mi sie ten pomysł nie podoba, jak nie ma terminu realizacji to i może go nigdy nie być. Sprzedadzą pieniądze się rozejdą i tyle będzie po stadionie, więc satdionu nie będzie ani starego ani nowego. Szkoda, że szpital nie jest remontowany to bardziej potrzebne niż inne uciechy
2012-10-26 19:07
~odwalcie się od stadionu
Likwidują szkoły i każą jeść dzieciakom zupki z torebki a tu wyrzucają miliony na nowy stadion.A w czym ten projekt jest aktywizujący gospodarczo? Jak chcą stawiać bloki to niech budują przy KEN, przy szpitalu.Odkupią grunt od rodziny Skarżyńskich. A gdzie obwodnica Wyszkowa, cwaniaki.
2012-10-26 19:05
~figa
pobudować stadion przy byłym FsO , puste budynki przeznaczyć na hotele.urząd gminy i powiatu przenieść do Mosiru -po co płacić czynsz za obecny lokal. urząd skarbowy do lokalu gminy.a lokal urzedu skarbowego przeorganizować na ratusz.
2012-10-26 18:45
~bolek
wielcy Wyszkowa przez wszystkie swoje kadencje sprzedają co mogą i zadłuzają gminę i powiat. z takich działań kasa płynie na konta prywatne .wszelkie przetargi,pozwolenia to wielki żłób, raj finansowy,dobrobyt .szpital się wali.kuchnia w piwnicy w warunkach niehigienicznych obok boksów firm sprzatających itp.nagrody za zła pracę.a pacjenci i ich leczenie - brak pozytywnych działań.
2012-10-26 14:48
~trzeżwy
weście się za pracę leniuchy a nie piszecie w godzinach pracy, oszołomy !!!
2012-10-26 14:31
~Rodak z USA
Pamietam, ze stadion a przed nim boisko bez trybun, gdzie BUG rozgrywal swoje C klasowe mecze, bylo zawsze w tym miejscu gdzie jest teraz. Tam gdzie chca teraz przeniesc miejski stadion zaczynala sie juz wiocha. Olszanka.
2012-10-26 13:15
~wyszkowski Kowalski
DZIĘKUJĘ I ŚCISKAM DŁOŃ ----> * ~Sitwa PO-stkomuchów Wiśniewskich nie odpuszcza * ~Jerzyk * ~Mieszko * ~Referendum! * ~As * ~Neck * ~patolog * ~a * ~Michał * ~robi.pi * ~asia * ~Michał * ~esi * ~wszawa wawa * ---------- I też zdecydowanie popieram referedndum, i to nie tylko w tej sprawie.
2012-10-26 12:35
~patolog
brak słów. ponad 30 lat istnienia stadionu, w idealnym miejscu w centrum miasta, i nagle pomysł na jego sprzedaż i wybudwanie za grubą kasę nowego, przycmentarnego obiektu. powoli zaczynają mnie irytować formy rządów i pomsyły naszego obecnego burmistrza ,wraz z jego dwoma (!!!) zastępacami. sczególnie ten 1,50 cm w kapeluszu, chodź obaj są potrzebni jak kadzidło choremu. wracając do stadionu, to jest to naprawde dobrze zlokalizowany obiekt, wymagający jednak znacznych nakładów finansowych. stadionu w wielu miastach nam zazdroszczą , z drugiej strony w wilu mniejszych są jeszcze ładniejsze i lepsze obiekty. ale dopóki na alei róż będą dalej wydawać gigantyczne pieniądze na tzw. promocję miasta która g... daje, imprezy i wydarzenia dla dewotek i marynarzy, inwestycje które mają słyzyć tylko zrealizowaniu budżetu, to sport , turystyka, rekreacja - najbardziej dochodowe i przyszłościowe dziedziny nigdy nie będą obecne na poziomie takim, na jakim powinno je posiadać niemlże 30.000 masto.
2012-10-26 12:17
~Jeeee
GRATULUJE POMYSLU. TO NICZYM PERPETUM MOBILE. SPRZEDAC STARY STADION, ZDOBYC KASE, WYBUDWAC NOWY - A WSZYSTKO DZIALA NA GOSPODARKE MIASTA
2012-10-26 11:44
~tfasz wyszkowskiej PO MEy!
Bo nie każdemu może zbudować dom tatko, jak tobie leniu
2012-10-26 11:27
~Eychler (Marek)
jasne, zbudujcie im (kibolom) nowy stadion, a w dodatku jeszcze bloki (dla tych kibiców oczywiście) w koło stadionu, tak będzie najlepiej.
2012-10-26 09:58
~Neck
444 - nie ośmieszaj sie. Z samego roachunku ekeonimcznego wynika że kożystniej jest pobudować te bloki tam gdzie miałby stanąć niby nowy stadion. Budujesz tylko bloki a w drugim przypadku koszt wyburzenia starego i pobudowania nowego plus pobudowanie w tym miejscu blkowiska = 2 x drożej to minimalny rachunek. To jedno a drugie - w miejscu dotychczasowego stdionu ile powsttanie tych blkoów 2-3 max a na miejscu gdzie miałby powstać nowy stadion - sam sobie odpowiedz oglądające te puste pola. I nie wspominaj tylko o śmiesznym argumencie, że to daleko - taka sama droga jak dla kibiców na nowy stadion.
2012-10-26 09:52
~As
Michał - jasne że sztuczka i to jescze jaka!!! Sprzedać grunty ze stadionem za grubą kasę - na marginesie może i pod stołem, a nowego wogóle nie pobudować stawiając tylko 2 bramki i kilka ławek na polu. A argument, że jest mało miejsc parkingowych przy stadionie to śmiech na sali!!! Po co te miejsca jak stadion jest praktycznie w centrum miasta, gdzie wszyscy mają kilka kroków, nawet z Poloneza to zajmie 15 minu spacerkiem.
2012-10-26 09:37
~Referendum!
Dobry pomysł z referendum. Jak chce stadionu, to niech Mróz załatwi 80 - 90 % pieniędzy z tej obiecanej puli 300 miliardów euro. Tylko i wyłacznie w takim przypadku. Na 100% jakiś przysłowiowy Kowalski bedzie kolejnym burmistrzem. Ta sitwa jest tak skompromitowana, że to jej ostatnie POdrygi. Dlatego zależy im, aby napchć się i swoich pociotów, bo później Adios!
2012-10-26 09:18
~444
Nowosielski nie zbuduje nam przecież fabryki,która wchłonie bezrobotnych i da im zatrudnienie do emerytury.Bądzcie odrobinę obiektywni.Jak ma stać w mieście pusty stadion,to lepiej na rogatkach i nowocześniejszy.Przez to,że będzie nowoczesny to się może zacznie na nim coś dziać.Tyle jest młodych małżeństw,które nie mają gdzie mieszkać.Oczywiście,że w miejsce stadionu tylko bloki mieszkalne.
2012-10-26 09:05
~Mieszko
Wiele miejsc parkingowych można utworzyć od strony ul. Stefana Okrzei, przy okazji jej przebudowy.
2012-10-26 08:50
~do "wyszkowski Kowalski"
Startuj w następnych wyborach, zostań burmistrzem, wtedy twoje będzie na wierzchu. Łatwo dawac rady, gorzej wprowadzać je w życie.
2012-10-26 06:16
~Jerzyk
Popieram Kowalskiego - budowa nowego stadionu za grubą forsę w mieście gdzie jest wiele innych potrzeb jest niezrozumiałe to ewidentna "awantura". Najpierw trzeba wykorzystać dobrze stary, a potem myśleć co dalej. Pusty hotel i cały ten budynek świadczy o braku takich umiejętności. Niepokoi też stałe zagęszczanie blokowisk, które stwarzają wiele patologi i problemów. Nowi mieszkańcy - to nowe problemy i niekoniecznie wiąże się to z rozwojem miasta. Może lepiej zainwestować w możliwości zdobycia pracy przez tych co już tu mieszkają. Jeśli już koniecznie mamy wydawać własne duże pieniądze to wolę pomysł z budową ratusza i utworzeniem jakiegoś sensownego centrum miasta, którego nam brakuje. Przaśne imprezy stadionowe tego nie zastąpią.
2012-10-26 00:44
~Sitwa PO-stkomuchów Wiśniewskich nie odpuszcza
Kowalski ma rację! A ja dodam, że takie sprawy, od oszukańca burmistrza, nie powinny zależeć. Niech zadecydują ludzie w referendum! Od kiedy to Nowos liczy się z mieszkańcami, którym coś pod blokiem przeszkadza? Przykład stacji paliw Borka pod oknami na AWP.
2012-10-25 23:09
~wyszkowski Kowalski
A co to, cenzurę mamy czy za mądrze napisałem, że nie wydrukowaliście co napisałem dziś po g.13 ? Spróbuję jeszcze raz ... Kiedy wybory ? Bo już nie zniosę tych wynaturzonych pomysłów Pana Burmistrza + Jego Świty + Radnych :( Swoją drogą - rzeczywiście ktoś już ma plan na bloki na stadionie. Ciekawe ile już co niektórzy dostali, że tak konsekwentnie realizuja te chore pomysły godzące w budżet gminny. Polityka jest bardzo prosta - wyzbyć się wszystkiego(takie są oficjalne założenia Gminy i o Tym dobrze wiedzą jednostki podlegle Burmistrzowi- sprzedaż własności ) co jest własnościa miasta, czyli nas wszystkich i wzbogacić znajomych i krewnych królika, lub tych co dobrze\\\"smarują\\\"(wystarczy popatrzeć na rozpiętość cenową nowej poronionej inwestycji :D ). Pomyśl spokojnie czytelniku - mecz w sobotnie przedpołudnie, krzyki w trakcie a po meczu piwko( bo nie wierzę, że zaraz nie powstanie tam miejsce jego sprzedaży) i Ty stojący nad otwartym grobem kogoś bliskiego. Miejsce stadionu jest bardzo dobre a sama główna płyta jeszcze lepsza. Wystarczy poprawic trybuny i być może zmodernizować boczną płytę do treningów(żeby nie eksploatować głównej). Natomiast budynek należy wyremontować i przeznaczyć na siedzibę różnych oragnizacji społecznych ( http://www.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=150&lang=), żeby nie były porozrzucane po całym mieście a skupione w pobliżu obecnego Urzędu, a potem nowego na Ratuszowej. Śmiało wystarczy - a nawet jest miejsce na windę dla niepelnosprawnych( na boku budynku od strony kortów). Burmistrz mówi, że hotel jest potrzebny? To proszę go zbudować tam, gdzie mają stać baraki po sprzedaży budynków WOSiR - miejsca w zupełności wystarczy. Szczerze powiem - bardzo żałuję, że głosowałem na Pana Nowosielskiego, gdy pierwszy raz startował w wyborach. Drugi raz nie popełniłem tego błedu.
2012-10-25 23:05
~?
e, maruś, cały czas białe myszki skaczą ci po klawiaturze - i nie tylko. Ależ masz wytrzymałość, .... (nieparlamentarne). Taki ... (nieparlametarne) nigdy niczego nie zrozumie
2012-10-25 21:51
~bania
PO wiedz, że najlepiej to chciałbyś zrobić w Wyszkowie "Nocną Zmianę". PO już nam nabudowało stadionów, autostrad. Wystarczy tego okradania. Ile M.Wiśniewski PO zyskał dotacji unijnych na związane z wosirem działania? 0 (Zero) Jest darmozjadem jak trzech burmistrzów.
2012-10-25 20:42
~Eychler (Marek)
Ktoś kto chciałby zrobić jakąkolwiek zmianę w tym mieście natychmiast napotyka na dziki opór, a to starych komuchów, a to kiboli, a to obrońców życia pociętego, przeciwników wiatraków, obrońców krzyży i wszelkiej maści innych typów chcących za wszelka cenę zaistnieć. CYRK
2012-10-25 20:40
~jbd
15.01 Jesteś na kacu.
2012-10-25 20:04
~tfasz PO MEy
Weź się za robote star capie, dziadkiem mogłeś być, a do dziś stary ojciec za ciebie wszystko robi. Chcesz Powiedzieć, że nie mam racji?
2012-10-25 19:25
~Eychler (Marek)
dwie chyba najbardziej szpecące wyglad miasta budowle to stadion i kościół Wojciecha - obłędna wizja pijanego architekta.
2012-10-25 19:20
~Marek Eychler
Chcesz powiedzieć przyjacielu, że nie mam racji?
2012-10-25 19:08
~do Mareka E
sam jesteś "barani pęcherz" pijaczku
2012-10-25 19:04
~Eychler (Marek)
A jak się komu nie podoba to na łęgi ! Tam sobie kopać w barani pęcherz
2012-10-25 18:48
~Spin-doctor-akier
PO-wiedział więcej...! tfasz wyszkowskiej PO! buahhaaaha. Prosimy i jeszcze wiecej!!!
2012-10-25 18:43
~Eychler (Marek)
I powiem więcej - w promieniu 50 km rozebrać wszystkie pozostałe !
2012-10-25 18:28
~robi.pi
Ale Eychler błysnąłeś...
2012-10-25 18:25
~Marek Ey tfasz wyszkowskiej PO
Kto szacował te koszta Wiśniak z Cabajem? Łoj Elita Marek Ey się ocknął, suszy? Chołota z klubu wódkaża nie musi się przebierać na bal piratów. Wystarczy POpatrzeć na te zarośnięte tfasze. Z "zpoważaniem J" na czele.
2012-10-25 18:16
~Eychler (Marek)
A po cholerę w Wyszkowie w ogóle stadion do piłki? Mniej piłki = mniej hołoty. Hołota zamiast się zjeżdżać do Wyszkowa zacznie sobie wyjeżdżać na mecze i będzie spokojniej. Mi się pomysł podoba, ale bez budowy nowego.
2012-10-25 16:05
~do poprzednika
Myslisz, ze jak ty jesteś chamem, yo wsztscy sa tacy?
2012-10-25 15:01
~wszawa wawa
bredzisz waść. lody to robia u nas warszawiaczki. przykład: konserwacja np. koryta strugi, fontanny. Jak robił to wyszkowiak, to mikołajczyk w święta potrafił dzwonić, bo przestała działać (chamskie to, ale czego po psl -aku się spodziewać), na Sowińskiego od 3 mcy w fontannie susza i chłopulek naczelnik jest bezradny. Taka to polityka rozruchowa miasta, grandy Nowosielskiego! Podwykonawcy bełkocesz - kto z nich jest z Wyszkowa? Może ci co partaczą Hutnik pod okiem figuranta kowalskiego? Po co parkingi, jak stadion w środku miasta. Na sport nikt prawie nie chodzi, a na imprezy też lepiej iść pieszo i wypić można. ZaPomniałem na imprezach się nie pije. Tak, to znaczy motłoch nie pija, bo "orsranizatorzy" i szemrane vipy zawsze są nawaleni.
2012-10-25 14:38
~wawa
Wyszkowski stadion nie ma żadnego parkingu.Wybryki i krzyki nie przeszkadzają zmarłym,Tak duża budowa,to zajęcie dla licznych miejscowych podwykonawców.W miejscu stadionu również olbrzymi plac budowy.To jest rozkręcanie lokalnego rynku a grozi nam stagnacja i kryzys.Tylko na litość,nie wpuszczajcie kolejnego super marketu do Wyszkowa.
2012-10-25 12:50
~Japa
- a to wreszcie wiem po co zwalnia się woźnych i kucharki - oszczędzamy na nowy stadion! Ja bym jeszcze oszczędził na dyrekcji WOSiRu.
2012-10-25 11:36
~Nowosielski Musi Pdejść
Jak się nic nie buduje to sie nic nie ukradnie. Usiądz na dupie tenisisto pożalsięboże Wiśniewski - główny mąciwodo.
2012-10-25 11:13
~Sebastjan
Obecna lokalizacja podobna jest do BASENU NARODOWEGO - mocno komplikuje życie mieszkańcom jak i kierowcom.Wyprowadzenie tego obiektu poza miasto to dobry pomysł, mam tylko nadzieję że w okresie budowy nowego nie zamknięty zostanie stary stadion.
2012-10-25 10:30
~Wyszkowianka
Zamiast o stadionie należy pomyśleć o MIEJSCACH PRACY bo w Wyszkowie duże bezrobocie
2012-10-25 08:26
~Michał
ASie, budowa stadionu to sztuczka pijarowa. A jaki biznes ma Wyszków z budowy stadionu przy cmentarzu? A co oznacza - " .....terminu realizacji przedsięwzięcia na razie jeszcze nie określa..."?
2012-10-25 07:46
~AS
Michał my od piszemy o stadionie a Ty o d...pie Maryny - za przeproszeniem. Skup się no chyba, że pomyliłeś gazety i fora.
2012-10-25 07:29
~esi
po co ? dbać o ten bo nie myślę ze lepszy jest aż tak bardzo nam potrzebny ,są rzeczy bardziej nam potrzebne a nie drugi stadion
2012-10-24 23:04
~Michał
To jest tylko wrzutka Nowosielskiego, a nie sensowny pomysł. Budowa ratusza - 60 mln zł budowa nowego stadionu pewnie z 50 mln zł. Ile pieniędzy przeznacza się w budżecie na inwestycje -8-10 mln zł/rok. Ilość pozyskanych pieniędzy unijnych - 1 lub 2 mln zł w tym wiele na mało ważne rzeczy. Budowa nowego stadionu to całkowita degradacja Wyszkowa. Obecny stadion wystarczy na IV ligowy klub i jest dobrze wkomponowany i ładny.
2012-10-24 22:22
~gs
stadion zostanie wyburzony, a w miejsce powstanie Cnetrum Handlowe lub bloki mieszkalne.
2012-10-24 21:14
~wawa
Stadion miejski na wieś ???
2012-10-24 20:43
~123
A może przenieśc obiekty do Brańszczyka lub Długosiodła, bedzie jeszcze taniej...
2012-10-24 20:33
~wawa
Bardzo dobry zamysł.Tereny w centrach miast są zbyt cenne dla okazjonalnych imprez sportowych.
2012-10-24 19:40
~ostap
Po dokładnym przeczytaniu artykułu dochodzę do wniosku, że pomysł z przeniesieniem stadionu ma sens. Chociaż na imprezy typu dożynki czy plenerowe koncerty w centrum miasta jest wygodniej, bo bliżej.
2012-10-24 19:10
~asia
Nowosielski jeszcze niczego nie zbudował a już chce rozwalać to co wybudowali inni
2012-10-24 18:14
~robi.pi
te liczby to podawał burmistrz czy autor sam je sobie wymyślił? Najpierw jest mowa, że sprzedaż pokryje koszt budowy nowego obiektu w 100%... NO MOŻE W 80%. Potem, że opędzlowanie terenu to będzie ok. 20 mln. No i wisienka na torcie- koszt budowy to 20-40 mln. Jak 20 to pokryje w 100% ale jak 40 to już będzie duuuużo mniej niż 80%. No i te widełki.... 20-40:) Żeczywiście bardzo luźne te szacunki... jak guma w majtkach żula spod św. pamięci marketu;) Komuś chyba zależy, żeby opchnąć teren stadionu.
2012-10-24 18:05
~roy
brakuje biedronki widać przy wiadukcie.
2012-10-24 15:53
~observer
Może w pierwszej kolejności syfiaste, zaszczurzone i uprzykrzające życie targowisko przy Dworcowej przenieść na obrzeża miasta?
2012-10-24 15:46
~Michał
W pijarze trendy określa Donald. Topowy pomysł to dopłaty do in vitro. Pomysł z budową stadionu, głównie po deszczowej wpadce z meczem Polska - Anglia to obciach.Pomysły z budową stadionów były modne przed EURO. Nasz stadion jest fajny i kameralny i nie trzeba go burzyć i zamieniać na drogie mieszkania naszych deweloperów. Obietnice Nowosielskiego: Budowa ratusza- zamroził w gruncie ok. 10 mln zł a sprawa ratusza przycichła.Bazy pobytowe na Euro 2012- wydano na promocję a z pomysłem ośmieszyliśmy się jako miasto.Miał być remont stadionu za 50 mln zł Jedyny co nie dał się nabrać to właściciel pałacu Skarżyńskich.Obwodnica północna Wyszkowa- miała być do 2012r zgodnie z zapewnieniami Nowosielskiego i Jastrzębskiego z peło, nie ma nic. obwodnica środmiejska- wybudowano dwa najprostsze etapy, na resztę stracili kasę. Ile razy jeszcze Nowosielski i jego trupa będą nasz oszukiwać. Stadion przy cmentarzu pewnie burmistrz chce się zabrać za tereny ogródków działkowych. Drżyjcie działkowicze.
2012-10-24 13:41
~a
Jakiś wyszkowski inwestor upodobał sobie teren stadionu, stąd pomysły "nowego" przy cmentarzu. Chory i nierealny pomysł, w wyszkowie to standard
2012-10-24 13:23
~As
A co zacznie się wczesniej inwestycja w nowy stadion czy sprzedaż starego bo znając życie i podejście do sportu władz Wyszkowa to stadion zostanie sprzedany a nowego nie bedzie.
Czytaj w aktualnym numerze
Wiadomości z miasta
Silny wiatr pokrzyżował plany organizatorów piątkowego, 17 czerwca, letniego kina plenerowego. Do obejrzenia wszystkich zaplanowanych na weekend filmów, a więc...
Sport
Ostatni pojedynek w III lidze kobiet rozegrały w sobotę zawodniczki Loczków Wyszków. - Oby ostatni na czas dłuższy niż rok - mówią...
Czytelnicy napisali
01.06.2016r. w prezencie z okazji Dnia Dziecka, rodzice z grupy „Żabki” pod czujnym okiem Pani Magdaleny Łyszkowskiej i Moniki Ponichtera przygotowali przedstawienie...
Wiadomości z powiatu
Wszyscy radni zagłosowali za udzieleniem wójtowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2015 r. Budżet zamknął się ponadmilionową nadwyżką, na inwestycje...
Kultura
Wyszkowska biblioteka włączyła się w ogólnopolską akcję Noc Bibliotek „Wolno czytać”, która upłynęła pod znakiem Henryka Sienkiewicza i...

strony www Warszawa