Strona główna
Galeria Kontakt Ogłoszenia
Historia Ziemia
Wyszukaj na stronie


Stadion pozostaje, nowa hala i strzelnica
KWW Masz Wybór na spotkaniu 9 października odniósł się do propozycji rozwoju infrastruktury sportowej w Wyszkowie przedstawionych przez burmistrza podczas spotkania z wyszkowskim środowiskiem sportowym. Marek Głowacki, kandydat na burmistrza, podkreślił, że jego komitet bierze pod uwagę tylko jedną z dwóch proponowanych opcji: – Stadion musi zostać w tym miejscu, w którym jest, ponieważ takie są oczekiwania i potrzeby wyszkowian – podkreślił. Komitet zaproponował własną wizję infrastruktury sportowej. Składają się na nią: modernizacja stadionu w obecnym miejscu, wspólne wybudowanie przez gminę i powiat hali sportowej przy ZS nr 2, z której korzystaliby też uczniowie SP2 i KS Camper oraz budowa strzelnicy we współpracy z zainteresowanymi podmiotami.
Spotkanie prowadził Marek Głowacki. Zaznaczył, że burmistrz przez dwa lata lansował i przygotowywał pomysł przeniesienia sportowej bazy na obrzeża miasta i sprzedaż obecnego terenu stadionu, mimo protestów społeczeństwa, m.in. rady pedagogicznej I LO. Ogłoszenie kilka dni temu przez niego drugiej koncepcji – modernizacji stadionu – uznał za efekt zdecydowanego sprzeciwu KWW Masz Wybór.
- Jest to działanie przede wszystkim spóźnione – mówił – i teraz w czasie wyborczym wycofywanie się z tego tematu (przenosin stadionu – red.) związane jest tylko z wyborami.
- Trzeba powiedzieć jasno, panie burmistrzu, z tej koncepcji likwidacji stadionu trzeba się jednoznacznie wycofać – kontynuował, zwracając się do liderów wyborczych i partii politycznych, żeby też „tego typu apel wystosowali”. - Jest koncepcją szkodliwą z punktu widzenia interesów mieszkańców i trzeba się z nią w sposób zdecydowany rozstać. 
Po czym wszyscy czterej członkowie KWW Masz Wybór wydruki koncepcji burmistrza przedarli i wrzucili do kosza. - W ten symboliczny sposób chcieliśmy zaznaczyć naszą zdecydowaną dezaprobatę dla tych pomysłów – skomentował Marek Głowacki. 
Potem Adam Szczerba, Grzegorz Gajewski i Piotr Głowacki zaprezentowali koncepcję KWW Masz Wybór rozwiązania infrastruktury sportowej w Wyszkowie.
 
Stadion przy Kościuszki 

Adam Szczerba (radny miejski i kandydat do tej rady) na wstępie zasugerował, że władza korzysta z propozycji opozycji, choć nie od razu i „nie do końca”. Jako przykład podał swoją propozycję, by parking zrobić na obszarze przeznaczonym pod ratusz. Wtedy usłyszał, że to zbyt cenny teren (1.000 zł/m2), a pół roku później parking powstał od strony ul. 11 Listopada. – Co mnie cieszy – mówił Adam Szczerba – ale nie do końca z racji tego, że byłem za dużo tańszą opcją wyrównania, utwardzenia terenu z elementami zieleni, a tak naprawdę powstała kostkowa pustynia.
Za tego typu adaptację pomysłów innych uznał też koncepcję burmistrza modernizacji stadionu. Uważa, że zbliżona jest do tego, co jego komitet chce zaproponować, ale ma kilka mankamentów. Zaproponował pozostawienie w obecnej postaci małego boiska ze sztuczną nawierzchnią, kortów i boiska głównego. Priorytetem byłaby budowa pełnowymiarowego, oświetlonego boiska z nawierzchnią sztuczną na płycie bocznej. Za pozostawieniem boiska głównego (burmistrz zaproponował jego przesunięcie) przemawiają: przyzwoita jakość płyty, mniejsze koszty i to, że Bug nie byłby wyłączony z rozgrywania tam spotkań. Kolejnym elementem byłaby bieżnia ze sztuczną nawierzchnią, z której mogliby korzystać wszyscy mieszkańcy. 
Ważne dla autorów tej koncepcji jest znalezienie miejsc na parkingi, bo dla burmistrza jego brak to jeden z argumentów rozwijania bazy sportowej na obrzeżach miasta, przy ul. Pułtuskiej. Miejsca na parkingi otwierałoby pozostawienie płyty głównej oraz rezygnacja z boiska wielofunkcyjnego, które bardziej by się przydało na terenie SP1. Pod parkingi (np. dla autobusów drużyn przyjezdnych) można przeznaczyć też teren, na którym burmistrz planuje lodowisko. Adam Szczerba przypomniał, że wcześniej burmistrz uważał lodowisko za zbyt kosztowne. Wbrew temu przedstawił ostatnio koncepcję lodowiska oświetlonego, profesjonalnego, „które nagle miałoby zasadność utrzymania się”. Zdaniem KWW Masz Wybór lodowisko jest potrzebne i warto ubiegać się o środki z tzw. białego orlika, ale nie na stadionie. Można zlokalizować półprofesjonalne lodowisko w parku na betonowych boiskach, tam, gdzie strażacy wylewali wodę, ale lepszej jakości, oświetlone.
Koncepcja zakłada też likwidację budynku hotelowego, co otwiera kolejny teren pod miejsca parkingowe. Dalsze działania miałyby sprawić, „żeby wizerunek stadionu był bardziej profesjonalny”. Chodzi o wybudowanie zadaszonej trybuny, pod którą znalazłyby się szatnie dla zawodników, pokoje dla sędziów, najlepiej także pomieszczenia dla pracowników WOSiR. Planuje się też rewitalizację ścieżki do biegów przełajowych wzdłuż ogrodzenia stadionu.
- W tym miejscu można stworzyć obiekt bardziej dostępny dla wszystkich – podsumował Marek Głowacki.  
 
Hala sportowa przy Matejki

- Jestem kibicem Campera Wyszków od kilku lat – przedstawił się Grzegorz Gajewski, kandydat do rady miejskiej. – KWW Masz Wybór zależy na rozwoju siatkówki w Wyszkowie, rozbudowie i modernizacji obiektów sportowych, na których można ją uprawiać. 
Zaproponował budowę wspólnie przez powiat i gminę hali przy ul. Matejki z uwzględnieniem wymogów, które stawia PlusLiga. Z obiektu korzystaliby: młodzież ZS nr 2, uczniowie SP 2, „którzy nie mają obecnie odpowiedniego zaplecza sportowego” i siatkarze Campera. Koszty budowy i użytkowania rozłożone by były na dwa samorządy. Przy obiekcie kandydaci proponują niewielki parking np. dla autokarów Campera czy drużyn przyjezdnych, parkingiem dla kibiców miałaby być targowica miejska.
Hala na Polonezie pozostałaby do dyspozycji Zespołu Szkół, gdzie są klasy o profilu siatkarskim. Mogliby z niej korzystać też mieszkańcy miasta i gminy. 
W planach znalazła się też budowa (w Leszczydole Starym i Rybnie) oraz modernizacja (w Leszczydole-Nowinach i Gimnazjum nr 2) sal gimnastycznych.
 
Strzelnica

Budowę strzelnicy tak uzasadniał Piotr Głowacki: - Wychodzimy z założenia, że powiat wyszkowski to nasza mała ojczyzna, te nasze małe ojczyny składają się na ojczyznę, jaką jest Polska. Wynika z tego, że oprócz spełniania doraźnych potrzeb mieszkańców, powinniśmy także na tym niskim poziomie realizować rzeczy, które są ważne w skali całego kraju. W tym przypadku rozwijamy nasze zdolności obronne. 
Ponieważ za naszą wschodnią granicą toczy się wojna, może się zdarzyć, że trzeba będzie „z tych umiejętności, których chcielibyśmy się uczyć w Wyszkowie, kiedyś zrobić, nie daj Boże, użytek”. Ponadto strzelectwo jest wspaniałym sportem, który w Wyszkowie ma swoje tradycje, a strzelnica byłaby też naturalnym zapleczem dla myśliwych.
Budową strzelnicy może być zainteresowanych wiele podmiotów. W ZS nr 2 są klasy o profilu wojskowym, istnieją: koła myśliwskie, LOK, WKU. – Jest z kim rozmawiać – podsumował Piotr Głowacki.
 
Współpraca, współpraca

- Zaprezentowaną koncepcję uważamy za optymalną, uwzględniającą potrzeby mieszkańców, które zostały wcześniej przez nas określone. Jednym z elementów tej koncepcji byłaby współpraca gminy i powiatu – podkreślił Marek Głowacki, zarzucając burmistrzowi rozgrywanie powiatu i próbę rozbicia koalicji oraz brak takiej optymalnej koncepcji, mimo 12 lat urzędowania i rzesz urzędników. – Współpraca, współpraca i jeszcze raz współpraca. Między gminą i powiatem, między różnymi instytucjami, a nie rozgrywanie jednych przeciwko drugim.
Elżbieta Borzymek 
Wróć do listy artykulów z tego wydania
Komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami internautów. Redakcja Nowego Wyszkowiaka nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie możliwość przeredagowywania fragmentów komentarzy w sposób nie zmieniający ich przekazu, a w szczególnych przypadkach usuwania fragmentów lub całych komentarzy. Nie będziemy publikować opinii, które są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego, zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe, obrażają osoby publiczne, obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji, mogą łamać prawa autorskie, nie są zgodne z tematem komentowanego artykułu.
2014-10-22 13:02
~wawa
Gmina sprzedając super atrakcyjny teren pod bloki lub pod inną zabudowę. Stymuluje rozwój miasta.Urzędnicy nie zbudują Nam fabryki mebli czy kondomów.Mogą za to wpuśćić na teren inwestorów.Żeby Wyszków się powoli nie wyludniał.Trzeba budować bloki a symbol handlu z poprzednich wieków czyli targowisko przenieść za miasto bo robi ona z miasta wieś.To jest moje zdanie,którego prawdopodobnie nikt nie weźmie pod uwagę.Każdy ma prawo do swojego.
2014-10-22 12:36
~obywatel
Wawa a mało jest miejsca pod bloki. Gmina nie może być stroną w walce między developerami o tereny budowlane.
2014-10-21 20:45
~wawa
Na tej twojej pożal się Boże infrastrukturze czyli stadionie i targowicy czyli hektarach najbardziej wartościowych działek budowlanych w mieście.Handluje się pietruszką,cebulą i burakami.Na stadionie wiatrem zimą podszytym.Na którym od listopada czasami do kwietnia (bo śnieg leży).NIC SIĘ NIE DZIEJE !!!!!! Jest to wystarczający argument.Żeby tego typu obiekt znajdował się na przedmieściach.Zwolni miejsce dla ROZBUDOWY miasta.Targowica jest od handlu a nie miejscem spotkań towarzyskich emerytów.Te ich razgawory tylko utrudniają kupowanie towarów pozostałym.To jest za mały plac do zakupów.Należy absolutnie ją przenieść młody wilku.
2014-10-21 17:20
~JA
Wawa zaprzeczasz dam sobie. Nie chcesz budować bloków dalej od centrum bo nie ma tam odpowiedniej infrastruktury, a chcesz tą infrastrukturę likwidować w centrum bo trzeba bloki budować. Poczytaj siebie. Miasto to nie tylko bloki. Ale miejsca do odpoczynku, spotkań ,zakupów,zabawy. Nawet targowiska są ważne bo tam spotykają sie ludzie. Właśnie dziadkowie mogą dwa razy w tygodniu pogadać ze znajomymi. Jestem tylko za rym aby takie miejsca doprowadzić do kultury. Stadion też takim miejscem jest.
2014-10-21 14:54
~uuuuuch!
Zamiast strzelnicy to kółko modelarskie by zrobili do cholery, bo teraz dronami strzelają a giną ci z karabinami.
2014-10-21 13:01
~do zobaczenia przy urnie... do wawa
Widzę, że WAWA ma \"głęboko przemyślane stanowisko\" i nie będę się starał w polemice przekonywać go na siłę, bo to nie prowadzi do niczego. Wyrazilem własną opinię w temacie, której część komentator przemilczał, resztę zinterpretował po swojemu zgodnie z zasadą \"bo tak\". Pragnę jednak odnosząc się do komentarza stwierdzić, że Wyszków ma bardzo długa historię (niekoniecznie starożytną) i zasługuje na dobrego gospodarza. Takiego, którego można będzie pisać z wielkiej litery. Niewielu ich dotychczas mieliśmy. I każdy miał pozytywne i negatywne cechy. Nie będę robił wywodów na temat moich opinii w tym względzie, ale każdy myślący wyborca zastanawia się nad tym na pewno posiłkując się wiedzą historyczną. Czyli po prostu ocenia dotychczasowe rządy bilansujac sukcesy i porażki panujących. Staram się dlatego wznieść dyskusję ponad zastępcze tematy \"stadionowo-targowiczne\" oczekując od kandydatów na burmistrza faktów, a nie obiecanek. Przez to zapewne nie jestem także przeciętnym wyborcą, poszukując tanich sensacji i \"przysłowiowej krwi\". Chciałbym jednak po wyborach mieć pewność, ze Wyszków miał będzie Gospodarza, a nie administratora.
2014-10-21 11:48
~zig
Wawa co to znaczy, że nie było tu rynku? Oczywiście, że był rynek. Mieścił się przy obecnej ulicy Daszyńskiego, ale nie przetrwał zawieruchy wojennej. Później, umowne centrum gospodarcze miasta przesuwało się w zależności od rozwoju infrastruktury. Kiedy jeszcze przy moście znajdował się dworzec PKS, centrum stanowiła ulica I AWP. Obecne centrum Wyszkowa zestało ukszatałtowane w późnych latach 90-tych, mam wrażenie, że dość długo po powstaniu osiedla Polonez. Geograficznie oczywiście można powiedzieć, że centrum miasta stanowi obecnie Biedronka przy torach. :) Ale geograficzne centrum wynika z tego w jaki sposób miasto kształtuje sposób jego zabudowy. W Warszawie jest tendencja do tego by nie mieszkać w centrum miasta lecz w spokojniejszych osiedlach na przedmieściach. Spokojniej i dużo taniej. Czy my jesteśmy innymi ludźmi i pragniemy zgiełku w centrum? W centrum jest już dużo blokowisk i wystarczy już. Nie wiem jeszcze na kogo zagłosuje, ale napewno wolę \"nieobliczalność\", bo razem z nią mam nadzieję na entuzjazm do nowej pracy.
2014-10-20 20:59
~wawa
Przez wiele miast europejskich nie przetoczył się walec pierwszej i drugiej wojny światowej.Wyszków nie jest też 1000 letnim miastem jak wiele na zachodzie Europy.Nie zakładali go rzymianie.Nie było tu rynku ale jakieś geograficzne centrum miasta istnieje.Od tego centrum w linii i drodze prostej na osiedle Polonez jest bardzo blisko.Następne osiedla nie mogą powstawać ZA jakimś osiedlem z tej prostej przyczyny o której pisałem.Powtarzam.Mieszkania kupują młode rozwojowe małżeństwa.Zazwyczaj preferujące zamieszkiwanie w pobliżu centrum miasta.Nikt nie kupi mieszkania na peryferiach z nadzieją na iluzoryczne dobudowanie w nieokreślonej przyszłości obiektów użyteczności bublicznej....Przy urnie się spotkamy i mimo czasami totalnej krytyki Burmistrza Nowosielskiegi i jego niepotrzebnych zastępców.Zagłosuję na ludzi,którzy są obliczalni i chcą coś dla miasta zrobić !!!!! Jeżeli miasto ma finanse na przeniesienie np.targowiska.To nie zaprzepaścił bym tej okazji.Szanowni Państwo !!!!!!!! Ta targowica i tak będzie przeniesiona.Jeżeli Wy zablokujecie tą inwestycje,to następne pokolenia napewno zrobią z tym porządek i SKORZYSTA CAŁE MIASTO.
2014-10-20 20:23
~zbig
Stadion i nowa hala na obrzeżach przy łonie natury i to spowoduje rozwój sportu i masowa rekreację ruchową a nie w centrum. Nie mówię, że to ma być na Polonezie, ale może wykorzystać naszą rzekę koło łęgów (niestety nie znam planu zagospodarowania i nie wiem jakie tereny może posiąść gmina). Obecny stadion po części bym zostawił a część zamienił na centrum rozrywki dla społeczeństwa, piękne fontanny, amfiteatr itp. żeby to miasto można było za coś pokochać to z kolei wpłynie też na rozwój miasta. Jak w biznesie jak zainwestujesz to i zarobisz.
2014-10-20 14:46
~zig
Wawa, a od kiedy to blokowiska mogą być tylko w centrum. Kiedy rozpoczęto budowę blokowisk na osiedlu Polonez, tam nic jeszczepraktycznie nie było. Teraz masz wszystko. Kościół, przychodnie, szkoły, sklepy małe i duże. To osiedlanie się ludzi powoduje rozwój infrastruktury w danej lokalizacji, a nie odwrotnie. Dlatego blokowiska na ubocze, a stadion niech zostanie w swoim historycznym miejscu, targowica też powinna pozostać.
2014-10-20 12:34
~do zobaczenia przy urnie... do wawa
Chyba wiem, co WAWA ma na myśli pisząc, ze wizja jest przejrzysta... Chodzi zapewne o trwanie niezmienionego układu, bo o innej wizji nie słyszałem, a jeśli słyszałem piękne słowa w poprzednich kampaniach, to poproszę o podsumowanie wypelnionych obietnic wyborczych (każdego z kandydatów, który juz obiecywał), będzie to najlepszy materiał do oceny dla wyborców. Jeśli chodzi o pomysły czyszczenia centrum pod budownictwo wielorodzinne, to się nie zgadzam. Kazde miasto przez stulecia rozwijało się wokół rynku, skupiającego wiele funkcji (w tym handlową), mieszkalnictwo rozwijało się promieniście na zewnątrz. Dlaczego zatem Wyszków powinien korzystać z innego schematu? Nieszczęściem tego miasta jest juz to, ze tego rynku tu nie ma (jest to jedyny znany mi przypadek miasta bez rynku). Oprócz tego zapraszam do poznania standardów w wielu miastach europejskich, które wręcz organizują tymczasową sprzedaż straganową przy glownych ulicach, będącą atrakcją dla mieszkańców i możliwością zrobienia tanich i zdrowych zakupów. Propozycję WAWY traktuję tak jak przysłowiowe zawracanie kijem Wisły... choć właściwsze i na miejscu byłoby zawracanie kijem Buga :)
2014-10-19 20:56
~wawa p.s.
Praca może być zagwarantowana mieszkańcom poprzez inwestycje,które gorąco popieram.Gęś za kurę aby inwestycjel w górę.Babcia kupi pietruszkę po spacerku jak się pokłóci z dziadkiem a ten jej nie zawiezie na nową targowicę poza miastem.Za to wnuki będą mieszkały blisko WSZYSTKIEGO.Czy miejsce dla handlarzy musi być aż tak komfortowe.Kto dzisiaj nie ma samochodu.Niestety tu chodzi o walkę garstki ludzi z władzami miasta.Nie dorwiecie się do władzy prpoagując ZASTÓJ !!!!!!
2014-10-19 20:46
~wawa
Wizja Wyszkowa za kilkadziesiąt lat jest przejrzysta.Przenosząc cokolwiek (targowica,stadion) poza granice ścisłego centrum.Robimy miejsce dla inwestorów.Zabudowa blokami nie może odbywać się pod lasem.Bo mieszkańcy by mieli za daleko np.dzieci do przedszkola odprowadzać.Miejscem zabudowy blokowej jest centrum miasta.Ludzie,którzy są przeciwni tej idei.Faktycznie opowiadają się za stagnacją oraz zatrzymaniem rozwoju miasta.Targowisko jest dogodnym miejscem spotkań towarzyskich emerytów.Tanie zakupy mogą sobie robić w innym miejscu.Targowicę należy przenieść.Jej przenosiny to pieniądze dla okolicznych firm i praca dla ludzi.Czego Wy bronicie.Tych korków,stłuczek,smrodu,bakterii,fruwających śmieci ????? EPOKA DORWANIA SIĘ DO WŁADZY PRZEZ TOTALNĄ KRYTYKĘ I NEGOWANIE WSZYSTKIEGO JUŻ SIĘ SKOŃCZYŁA.Dowodem są sondaże w notowaniach Pis.
2014-10-19 13:36
~do zobaczenia przy urnie...
Choć dyskusja i tak jest radykalna, wtrącę swoje 3 grosze. Nie zdecydowałem jeszcze na kogo chciałbym zagłosować, ale u wszystkich kandydatów brakuje mi wizji, tematem nr 1 stała się lokalizacja stadionu, a to temat zastępczy. Od samego początku, gdy pojawiła się informacja o sprzedaży stadionu uważałem, ze biorą się za to ludzie pozbawieni zdrowego perspektywicznego myślenia. Wyglądało to tak, jakby komuś się przyśniła nowa baza sportowa i od ranka zaczął sen realizować. Nie mam nic przeciw przeniesieniu stadionu, ale po dokładnej analizie i przemyśleniu tematu. Przedstawieniu zalet i zagrożeń takiego rozwiązania. Być może okazało by sie, ze warto tak uczynić. Ja nie mam takiej wiedzy i dostępu do informacji, a jeśli nasz panujący posiada takową, to niestety nie potrafi jej zakomunikować społeczeństwu. Zwròciłbym jednak uwagę na inny aspekt.... Jeśli miasto chce wycisnąć jak największą kasę za sprzedaż obiektu to wpłynie na cenę mieszkań w tym miejscu, natomiast jeśli odpowiednio zagospodarować planowany pod inwestycje stadionową teren, to mieszkania mogłyby być sporo tańsze, co przyciągnęło by z kolei większą liczbę chętnych do zakupu. Wszystko trzeba rozważyć i policzyć, tylko który z kandydatów dysponuje takimi chęciami i możliwościami??? Na razie nie wiem. I czekam, który z Was mnie do siebie przekona... Szanowni Kandydaci, zamiast tematów zastępczych zaproponujcie konkrety. Wizję nie tylko na nadchodzącą kadencję u żłoba, ale wizję Wyszkowa za lat 15- 20 oraz metody i środki, którymi chcecie do takiego stanu doprowadzić. Mniej polityki a więcej pracy, szczególnie głową w tej kampanii...
2014-10-19 11:40
~FRED
Nowy stadion na dzisiejsze możliwości jest nie potrzebny.Nowa hala sportowa???? A jak będzie tak jak z piłką nożną (roczna przygoda w II lidze) dzięki działalności p.Lechowicza??? W Wyszkowie niwe da się utrzymywać na dobrym poziomie piłki nożnej i siatkówki.Kto niby miałby te dyscypliny utrzymywać????
2014-10-18 19:28
~...
Aaaa, to tysiaka za to dostajesz, to wiele wyjaśnia. Inteligentniejsi za tyle odmówili i zostałeś różowemu balonikowi tylko ty za tysiaka. Żaalll...
2014-10-18 10:03
~kresowiak
Tera to ja ci dam tego tysiaca na lekarza.Oj źle z tobą.
2014-10-18 09:55
~...
kresowiak vel wawa nudny jesteś i ile nicków można mieć w jednej dyskusji? Franekstajn, kresowiak,Przenieść targowicę !!, 999. Weź się gościu do roboty a nie tak pitolisz, że aż zęby bolą. No chociaż pewnie to twoja praca wpisywanie komentarzy za pieniądze.
2014-10-17 10:39
~kresowiak
Jagby ty na papierze sisał.Tom bym napisał że szkoda papieru bo bzdurki piszesz.Jak chceta tanio kupować to nie blokujta miasta przejezdnym.Cóś kosztem czegoś i poza miastem handel ma odbywać się.Dam ja tobie 1000 złoty na samochod jak takiś biedak i se bedziesz pietruszkie woził.Emeryci z wózeczkami na spacerek na targowice poza miasto dotlenić sje bo co mają do roboty.
2014-10-16 23:16
~do Kresowiak
A Ty zrozumiał co ja wcześniej napisałem czy tylko przeczytał?
2014-10-16 23:04
~JA
Kto zlikwidował strzelnicę? Która to była władza? Lodowisko???? Fajny pomysł na 2 miesiące w roku. Skatepark fajny pomysl ale wygląda teraz jak poligon do ćwiczeń wojskowych. Kto wydał na to zgodę? Znajduje się na terenie publicznym i oprócz tego, że stwarza niebezpieczeństwo dla dzieciaków to jest bardzo brzydki, nieestetyczny i chyba nie do konca wybudowany z przepisami. Sprawa stadionu zdominowała kampanię jak cztery lata temu ratusz. G. Z tego będzie bo nie ma na to pieniędzy. Po co robić z tego takie zamieszanie. Po mału modernizować szukać funduszy i wywalić na zbity pysk szefa WOSiRU za takie zaniedbania.
2014-10-16 20:26
~Kresowiak
16.26. Ty słyszał o Skarbie Państwa ???? Wot do nich kasa od obrotów.Ale nie z targowiczan.Pod blaszakiem stoit butka z warzywami i płaci podatki od obrotu dla Skarbu i ZUS wysoki a obok handlarka z KRUSU i bez Vatu po zaniżonych cenach handluje.Wot równość w Polsce.Ale ty durak i niczewo nie ponimajesz a mnogo gadajesz.
2014-10-16 20:09
~ada
Całkowicie zgadzam się z wpisem poniżej.Ci co żywią i leczą powinni płacić niższe podatki.To jest czysta zazdrość ludziomk którym dobrze się powodzi.Na podwyżki dla urzędasów niech inni pracują.
2014-10-16 16:26
~do ~999
Tak jest, przyciśnijmy jeszcze bardziej wszystkich podatkami i opłatami. Na pewno od tego spadnie bezrobocie... Równość postrzegasz zdaje się w sposób "skoro ja mam źle to jakim prawem inni mają mieć lepiej". A może tak zmieńmy nastawienie: "skoro inni mają tak dobrze to czemu reszta nie może mieć tak samo?". Nasze podatki idą później m.in. na utrzymanie władzy i armii urzędników, którzy rządzą nami jak rządzą. Więc o jakim zysku Ty piszesz? Kto niby z tego ma korzyść? Bo raczej nie zwykły, pracowity obywatel, który co miesiąc musi płacić \"karę\" tylko za to, że śmie podjąć się pracy zarobkowej...
2014-10-16 14:27
~999
Śmierci i podatków nie unikniesz.No chyba,że handlujesz w specjalnej strefie ekonomicznej.Na targowicy.200 złociszy na 3 miesiące do Krusu i placowe.Gdzie tu równość ?? Podatek Vat. Zero zysku dla Państwa z ich obrotów.Chcą ich jeszcze przenosić i poprawiać warunki pracy ? Fakt,targowica jest za mała.
2014-10-16 13:41
~k
Stadion i budynek WOSiRu od lat popadały w ruinę. Mam czasami wrażenie, że działo się tak specjalnie, by było to łatwiej zlikwidować i sprzedać. Fajnie, że zdecydowana większość ludzi opowiada się za pozostawieniem infrastruktury sportowej w obecnym miejscu. Nawet jeśli znowu burmistrzem zostanie Nowosielski, zastanowi się teraz dwa razy zanim ten teren sprzeda.
2014-10-16 13:25
~Rodak z USA
Boisko przy Okrzei istnieje od zawsze. Jest takie wyszkowskie jak pomnik Wazow. Ci co chca je przeniesc musieli byc kilkanascie lat temu sprowadzic sie do Wyszkowa. ( przypuszczam, ze furmankami )
2014-10-16 12:31
~brak słów
Tak słucham i czytam co niektóre Komitety mają do zaoferowania i zastanawiam się nad jednym: czy w tym mieście mieszkańcy mogą jeszcze cokolwiek zrobić samemu, bez udziału władz? Mam spore wątpliwości. Tylko się prześcigają kto lepiej wyda cudze pieniądze. Nasze, mieszkańców pieniądze. To ma być alternatywa? Co gorsza, niektórym taki stan chyba bardzo odpowiada. Jak czytam takie komentarze jak chociażby ten z dn. 2014-10-16 g. 09:07 to ręce opadają... Normalnemu człowiekowi jak nie odpowiada robienie zakupów na targu to idzie je zrobić gdzie indziej - po co cały ten krzyk gdy jest alternatywa? Jak jest ciasno to znaczy, że jest duże zainteresowanie i tym bardziej nie widzę powodu, aby targowisko likwidować czy obowiązkowo przenosić, bo trafił się jakiś sfrustrowany mieszkaniec, który źle się czuje wśród tłumu ludzi... No i "koronny argument", że tamtejsi handlarze nie płacą podatków. Rzeczywiście to wielka tragedia, że nie płacą haraczu na utrzymanie naszej kochanej władzy i ich wspaniałomyślnych pomysłów i czynów, którymi nas na co dzień obdarowywują... Trzeba ich koniecznie opodatkować i porozliczać w US. To już jest po prostu nic innego jak zawiść...
2014-10-16 11:37
~ja
Koszt budowy boisk przy Kościuszki i Pułtuskiej nie jest jednakowy. Na Kościuszki remontujemy tylko obiekt bo WOSiR i Nowosielski go zaniedbał i budujemy dodaktowe boisko z sztuczna trawą oraz bieżnię na stadionie. Koszt kilka milionów natomiast na Pułtuskiej trzeba wybudować nowy stadion za 25 milionów, do tego zagospodarować teren odwodnić do ulicy Sikorskiego, zrobić parkingi itp. Na to trzeba zaciągnąć kredyt bo nie sprzedamy wcześniej terenu przy Kościuszki. To spowoduje, że nie będziemy mieli na inne inwestycje potrzebne dla Wyszkowa. Targowica powinna zostać, wiem, że zakusy na ten teren są duże. Targowica i tak jest zmniejszana.
2014-10-16 09:07
~Przenieść targowicę !!
Co to za zakupy na targowicy jak tam taka ciasnota.Emeryci chodzą jak czołgi drogi nie ustępując.Stanie taki jeden z drugim na środku i ostętacyjne powitania bo się tydzień nie widzieli.Cała targowica musi ich słyszeć.Nie daj Boże deszcz i parasolki w rękach.Wtedy przy tej ciasnocie to jest dopiero zagrożenie dla oczu.Trudno docisnąć się do wyjścia bez zgniecionych zakupów.Żadni rolnicy tam nie sprzedają tylko handlarze i to nie płacący podatków.
2014-10-16 07:56
~tom
koszt budowy boisk przy Pułtuskiej i Kościuszki jest identyczny, a ze środków ze sprzedaży Kościuszki można spłacić kredyt na budowę nowej bazy. Warszawa bardzo żałuje, że zostawiono stadion w mieście
2014-10-16 02:27
~Michał
Chodzi o to, że chcą wydawać dziesiątki milionów i niestety pod tym względem Masz Wybór nie różni się niczym od Nowosielskiego. Dlatego ja mam wybór i na nich nie zagłosuje. Sport w tym mieście może poczekać. Też byłem dzieckiem i miałem gdzie grać w piłkę, tu nie chodzi o stadiony, etc. tylko o chęci dzieci, a tych nie rozwiniemy wydając kase na nowe bazy sportowe.
2014-10-15 23:21
~kibic
Michał nie wiem o co ci chodzi, przecież to nie oni chcą budować potężne centrum sportowe przy cmentarzu przy Pułtuskiej za kilkadziesiąt milionów złotych tylko Nowosielski i jego nieliczący się z niczym kolesie.Niech Nowosielski pokaże wyliczenia a nie tylko chce się pozbyć stadionu przy Kościuszki i wybudować bloki Tam te obiekty będą wielokrotnie więcej kosztować. Taka modernizacja stadionu będzie kosztować z kilka milionów a hala na Matejki z 15 do 20 milionów. Natomiast na Pułtuskiej stadion i boiska treningowe z 25 milionów, hala sportowa z 30 milionów, korty, boiska wielofunkcyjne, lodowiska, budynek klubowy, hotelik dla innych co by przyjeżdżali, hale dla Delugi to kolejne 15 milionów, a jeszcze zagospodarowanie terenu, odwodnienie do ulicy Sikorskiego. To za dużo na Nowosielskie głowy i ich potakiwaczy. To nie Gajewski chce hali tylko Czyżak.
2014-10-15 22:29
~Mieszko
"Franekstajn" i "8b", nie macie pojęcia ile mieszkańców okolicznych bloków i mieszkańców osiedla Parcele Huckie, zaopatruje się na obecnie usytuowanej targowicy. Zapewniam Was, że wielu nie posiada samochodów, bo ich na ten luksus nie stać. A co do pomysłow Pana Marka Głowackiego, to nie tak niedawno forsował budowę ratusza, moim zdaniem na te czasy zbędnego. Nie upieram się, że hala, że strzelnica, są niepotrzebne, ale jest wiele inwestcji komunalnych, które są niezbędne dla mieszkanców. Myślę, że Pan Marek wie jakich, przecież nie tak dawno był radnym, a nawet jej przewodniczącym. Natomiast uważam, że stadion zmodernizowany, powinien pozostać tam gdzie jest.
2014-10-15 21:57
~8b
Masz rację! I tak większość przyjeżdża samochodami, totargowica mogłaby być poza miastem . Zakorkowane ulice w pobliżu targowiska, mrowie źle parkujących samochodów, zastawione wjazdy
2014-10-15 20:41
~Franekstajn
Stadion pozostanie ????.To chociaż tą cholerną targowicę przenieście.Horror we wtorek.Horror w piątek.
2014-10-15 20:38
~do Michał
Zgadzam się z Tobą ale baza sportowa tez potrzebna.gdzie ta mlodziez i dzieci maja się podziac? Obecna wladza wydała dużo a bez większych efektów i zamiast stworzyc miejsca pracy to ludzie ja po tracili. Polityka to nie moja bajka ale nasz samorząd juz dosyć mial czasu. Słyszeliśmy te same obietnice 4 lata temu i teraz znów je słyszę. Nasz urząd przesiakniety jest obłuda i cwaniactwem a do tego nieprzyjemni pracownicy.
2014-10-15 20:38
~do Michał
Zgadzam się z Tobą ale baza sportowa tez potrzebna.gdzie ta mlodziez i dzieci maja się podziac? Obecna wladza wydała dużo a bez większych efektów i zamiast stworzyc miejsca pracy to ludzie ja po tracili. Polityka to nie moja bajka ale nasz samorząd juz dosyć mial czasu. Słyszeliśmy te same obietnice 4 lata temu i teraz znów je słyszę. Nasz urząd przesiakniety jest obłuda i cwaniactwem a do tego nieprzyjemni pracownicy.
2014-10-15 20:33
~zezowaty
Powstanie strzelnica na której z kbk-esu lub wiatrówki będziecie strelali.Tak to ja za komuny już chybiałem.
2014-10-15 19:36
~Michał
To zamiast przeznaczyć pieniadzę na rozwój gospodarki i stworzenie nowych miejsc pracy dla młodych i kobiet zbudujemy sobie dodatkowe hale sportowe żeby Gajewski miał gdzie siatkówkę oglądać, strzelnice dla Głowackiego i jeszcze 2 sale gimnastyczne? No super jeszcze do władzy się nie dostali, a już chcą wydać kilkadziesiat milionów z Naszych podatków.
2014-10-15 18:31
~RR
A ja nie popieram. Ich pomysły także mnie nie zachwycaja.
2014-10-15 16:27
~popieram
Niech chlopaki działają . może coś się ruszy w tym wyszkowie oprócz chodników i to tez przed wyborami.tak czy inaczej kazdy tylko nie obecna wladza.
Czytaj w aktualnym numerze
Wiadomości z miasta
Najprawdopodobniej wymuszenie pierwszeństwa było przyczyną wypadku, do którego doszło w środę 15 czerwca na skrzyżowaniu ulic Zapole wczoraj Sikorskiego w Wyszkowie....
Sport
Sekundy dzieliły drużynę Bugu Wyszków od całkowitej kompromitacji w postaci przegranej przed własną publicznością z jedną z najsłabszych drużyn ligi. Po Wkrze...
Czytelnicy napisali
01.06.2016r. w prezencie z okazji Dnia Dziecka, rodzice z grupy „Żabki” pod czujnym okiem Pani Magdaleny Łyszkowskiej i Moniki Ponichtera przygotowali przedstawienie...
Wiadomości z powiatu
Ponad 300 aut uczestniczyło w sobotnim, 11 czerwca, zlocie BMW, na który do Rząśnika zaprosili urząd gminy i BMW Klub Mazowsze. Miłośnicy tej marki mieli więc co...
Kultura
Wyszkowska biblioteka włączyła się w ogólnopolską akcję Noc Bibliotek „Wolno czytać”, która upłynęła pod znakiem Henryka Sienkiewicza i...

strony www Warszawa