Strona główna
Galeria Kontakt Ogłoszenia
Historia Ziemia
Wyszukaj na stronie


Nowy wiadukt w przyszłym roku
Do końca listopada 2016 r. powinien być gotowy nowy wiadukt nad torami, w ciągu drogi krajowej nr 62. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła przetarg na kolejny etap modernizacji ulic Serockiej i Kościuszki. 
O pierwszym etapie remontu wielu wyszkowian już zapomniało. Ul. Serocka została zmodernizowana od granicy miasta do skrzyżowania z ul. KEN i Piłsudskiego, gdzie powstało rondo. Nie spodziewaliśmy się wówczas, że na kontynuację prac przyjdzie nam tak długo czekać. W międzyczasie w Warszawie GDDKiA zamknęła dla tirów Trasę AK, objazd wyznaczając m.in. przez Wyszków. By przygotować miasto do zwiększonego ruchu ciężkiego, nawierzchnia drogi została wyremontowana.
Miasto czeka jednak na znacznie, znacznie więcej: nowy, bezpieczniejszy wiadukt, odwodnioną jezdnię, nowe ronda i chodniki ze ścieżkami rowerowymi i oświetleniem. Projekt zakłada gruntowną modernizację ul. Serockiej i Kościuszki do samego końca, czyli do drogi krajowej nr 8 (ul. Daszyńskiego).
GDDKiA ogłosiła przetarg na przebudowę drogi krajowej nr 62 – budowę nowego wiaduktu wraz z dojazdami (do skrzyżowania z ul. 11 Listopada). Przypomnijmy, że w projekcie na skrzyżowaniu ulic Serockiej i Kościuszki z Okrzei przewidziane jest rondo. Inwestycja ma być wykonana do 30 listopada 2016 r.
 
Ruszyła budowa obwodnicy Marek

GDDKiA rozpoczęło kolejną inwestycję ważną dla wyszkowian, zwłaszcza dojeżdżających do pracy lub szkoły w Warszawie – budowę obwodnicy Marek. Prace rozpoczęły się na odcinku Marki – Drewnica. Zakończenie przewidywane jest na koniec wakacji 2017 r. Koszt wybudowania pierwszego etapu inwestycji (8,1 km od węzła Marki do węzła Kobyłka) wyniesie 331,6 mln zł.
- To priorytetowa inwestycja w pobliżu stolicy, jedna z dwóch najbardziej obciążonych tras wylotowych z Warszawy. Starałem się jej realizację jak najbardziej przyspieszyć – podczas uroczystości rozpoczynającej inwestycję powiedział wojewoda Jacek Kozłowski.
Obwodnica Marek będzie drogą ekspresową. Kierowcy będą mieli do dyspozycji dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. Planowane są także m.in. ekrany akustyczne, zbiorniki retencyjne oraz przejścia i przepusty dla zwierząt.
SB
Wróć do listy artykulów z tego wydania
Komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami internautów. Redakcja Nowego Wyszkowiaka nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie możliwość przeredagowywania fragmentów komentarzy w sposób nie zmieniający ich przekazu, a w szczególnych przypadkach usuwania fragmentów lub całych komentarzy. Nie będziemy publikować opinii, które są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego, zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe, obrażają osoby publiczne, obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji, mogą łamać prawa autorskie, nie są zgodne z tematem komentowanego artykułu.
2015-10-22 10:31
~do ja
Jeżeli ją masz.To wyrazy współczucia dla rodziny z powodu obcowania na codzień z takim idiotą.Lecz się.
2015-10-21 21:22
~ja
Do tirowca - dlaczego jeździsz tirem boś głupi, dlaczego jesteś głupi bo jeździsz tirem. Jednak czytać ze zrozumieniem to ty dalej nie potrafisz no cóż pierwsze zdanie wszystko wyjaśnia.
2015-10-21 13:41
~tirowiec
Naraz S-8 jest OK Ha,ha,ha (a wszystko negował).
2015-10-20 18:12
~ja
Do ~.,/ przebudowa S8 jest ok . To ty skretyniałeś do reszty nie rozumiejąc planowania przyszłościowego. No cóż niektórzy to do szkoły pod górkę mieli lub edukowali się u wspaniałych PO studiach ministrów. pamiętaj myślenie nie boli czytanie rozwija a czytanie ze zrozumieniem ćwiczy intelekt. Także "~.,/" poczytaj trochę . A odnośnie PO i PIS mi to wisi i powiewa - złodzieje i idioci pracują za 6000 zł - i oni będą rozliczeni.
2015-10-20 13:57
~do tirowca
Wcale nie jest dobrze. Jest byle jak. Dobrze bedzie jak powstanie obwodnica północna. Chociaż dla tirowców jest akurat całkiem znośnie bo gmina jest dobrym wujkiem i pozwala jeździć cięzkim pojazdom praktycznie bez ograniczeń po całym mieście i okolicy. W wielu miastach np. w Serocku wprowadzono ograniczenia w ruchu dla cięzkich pojazdów ale Wyszków jest bardzo bogaty podatkami swoich mieszkańców i najwyraźniej stać nas na dewastację własnych dróg i ulic. Ulicę Białostocką tez utrzymujemy w Wyszkowie z własnych podatków ku uciesze Litwinów. Łotyszy, Białorusinów i innych urzadzających sobie skróty przez centrum. A czy o przestrzeganiu zakazu zjazdu z ulicy Białostockiej na ulicę Matejki Szanowny Kierowca może coś słyszał? :)
2015-10-20 13:29
~.,/
Północna zbędna ??.Przebudowana s-8 też źle ?? Co ta P.O. Ci zrobiła,że tak zgłupiałeś ??A,,wybory i głupieją pisiory..
2015-10-20 11:18
~ja
I DO WSZYSTKICH OPONENTÓW - Ja nie jestem przeciwny obwodnicy północnej tylko zwracam uwagę, że gdyby było mądre postępowanie władz we wszystkich działaniach to obwodnica północna była by zbędna.
2015-10-20 11:14
~ja
Do TIROWCA od siedmiu boleści nie dokazuj klaunie bo nie jesteś świętą krową na drodze. Może wyjaśnisz wszystkim dlaczego TIRY jadą więcej niż można w terenie zabudowanym ( ponad 50 km/h) i nie przepuszczają pieszych na przejściach klaunie za kółkiem?
2015-10-20 10:57
~tirowiec do \"ja\"
Ruch tranzytowy puszcza się po jak najkrótszej trasie.Jest dobrze wszystko.Nie filozofuj pajacyku bo nie masz racji.Teraz tylko dobudować tą północną i będzie dobrze ale to inna para butów.
2015-10-19 23:14
~Jerzy cOstęka
Byłbym zapomniał: Obwodnica Północna Wyszkowa musi powstać! :)
2015-10-19 23:09
~Jerzy cOstęka
"roms" - masz rację. Pomyliłem się trochę. Oczywiście jest to Zarządzenie nr 4013/2006 z 31,10.2006 o ograniczeniu dla pojazdów ciężarowych o DMC pow. 16 ton. Zarządzenie podpisał p.o. Prezydenta Kazimierz Marcinkiewicz. Biję się w piersi. Z HGW była toczona walka przy próbie uchylenia tego zarządzenia i stąd mi się skojarzyła. Na usprawiedliwienie mam, że nie zmienia to stanu faktycznego, który wcześniej opisałem :)
2015-10-19 22:44
~ja
"Jedną jest jazda w swoim samochodzie jak w autobusie czyli ciągle z pasażerami.Ma być taniej ???" Widzisz wawa jednak myślenie i czytanie ze zrozumieniem w twoim przypadku to niewyobrażalny ból. Jazda jednej osoby w samochodzie to według ciebie kolosalna oszczędność - zamiast komunikacją miejską. Przejechanie 2 km więcej to wielka oszczędność zamiast stanie w kilku kilometrowym korku w centrum miasta i wypalenie 5 l paliwa. GRATULUJĘ !!!!!! chociaż nie wiem czy mam czego ci gratulować?
2015-10-19 22:24
~ja
wawa głupoty to piszesz ty bo trasa północna omijała by Wyszków i zbierała by cały ruch tranzytowy . Te kilka kilometrów dalej ale nie trzeba by było budować z wielkim bólem obwodnicy śródmiejskiej. i w tym właśnie jest twoja głupota bo PO co ludziom ma być lżej jeżeli ja muszę nadrobić dwa kilometry i wypalę 200 g paliwa więcej . A może wawa tobie chodzi o działeczkę położoną w Deskurowie i tak jej zawzięcie bronisz. Może, lepiej kupiłeś po okazyjnej cenie działki w Lucynowie i je z dużym zyskiem sprzedałeś wyprowadzając się do WA-Wy. Wiem, że niektórych myślenie boli, do szkoły mieli pod górkę ale netykieta to nowe słowo i powinieneś wawa "enteligencie " z WAWY wiedzieć co to znaczy . Zyczę ci dalszych sukcesów i powodzenia w obrażaniu innych . BRAK ARGUMENTÓW TO POWYZYWAĆ , OBRAŻAĆ - TAK POSTĘPUJĄ wawy
2015-10-19 21:26
~roms
Czy Przedkomentatorowi Jerzemu cOstęce nie chodzi czasem o rozporządzenie Prezydenta Warszawy, a właściwie Komisarza, Kazimierza Marcinkiewicza?
2015-10-19 21:26
~wawa do autor
Problem polega jedynie na tym,że neguje.Przeczytaj wpis nijakiego "ja" z godziny 20.56,,23.32.Czyli poprowadzenie obecnej traso-obwodnicy z Białegostoku z okolic kamizy pod ulicę Serocką.Oczywiście nie było by obecnej trasy i mostu.Totalna głupota i niepotrzebny objazd wkoło Wyszkowa pod Serock żeby jechać do Warszawy.Ten człowiek ciągle pisze same głupoty.Jedną jest jazda w swoim samochodzie jak w autobusie czyli ciągle z pasażerami.Ma być taniej ???
2015-10-19 19:29
~Jerzy cOstęka
Zarządzeniem prezydenta Warszawy, pani HGW ograniczony, a praktycznie niedopuszczony jest ruch pojazdów ciężkich w W-wie w godz. od 6.00 do 22.00 przez co praktycznie cały ruch tirów (zwłaszcza międzynarodowy) na kierunku wschód - zachód ( Białystok - Serock - Nowy Dwór) zasuwa w tych godzinach przez środek Wyszkowa. Samorządy okołowarszawskie ( w tym wyszkowski) próbowały kilka lat temu zawalczyć o uchylenie tego zarządzenia ale okazało się to niemożliwe i wiele wskazuje na to, że taki stan pozostanie na długo jeśli nie na zawsze. W tej sytuacji, jak mawiał klasyk: "Ceterum censeo Karthaginem delendam esse" czyli Obwodnica Północna Wyszkowa musi powstać! :) .
2015-10-19 15:09
~autor
wawa, czytam i widzę, że nikt tu nie neguje tego co jest. Trudno, na razie tak być musi. Chodzi o to, że mogło, powinno to być zrobione inaczej - z głową. A jest jak jest. Czekamy na obwodnicę północną i to powinien być priorytet dla naszych posłów
2015-10-19 10:12
~wawa
Setki tysięcy samochodów rocznie OMIJAJĄC miasto Wyszków przejeżdza trasę Białystok-Warszawa.W chwili obecnej MAMY TAKĄ A NIE INNĄ OBWODNICĘ.Po zbudowaniu obwodnicy północnej (oby jak najszybciej).Część pojazdów nadal będzie poruszała się wyłącznie tą trasą.Nie będzie zjeżdzała w kierunku Serocka jadąc do Warszawy.W pierwszym etapie zbudowano to co było najważniejsze.Czekamy na więcej.Nie negujcie czegoś co jest największym dobrodziejstwem dla mieszkańców miasta w tym stuleciu.Czyli częściowego wyprowadzenia ruchu na tą trasę.Przypomnijcie sobie jak wyglądał ruch i ile było wypadków na ulicy Białostockiej.Przecieram oczy ze zdumienia jak czytam kogoś,kto neguje przebieg trasy i to co zrobiono.Przed wyborami zrażacie tylko do siebie wyborców.
2015-10-18 23:26
~Jerzy cOstęka
@Wawa. Obwodnica (Wyszkowa), to taka droga, która, jak sama nazwa wskazuje, obwodzi czyli omija miasto. Potrzebna jest obwodnica prawdziwa - północna. To co zbudowano na drodze Warszawa - Białystok to w najlepszym wypadku półobwodnica. Tiry i tranzyt międzynarodowy jak jeździły tak jeżdzą przez centrum a wjazd do miasta w godzinach rannych i popołudniowych przypomina sytuację sprzed budowy tej półobwodnicy. I jeszcze jedno: "Roms" i "Ja" mają rację. To, że obwodnica Wyszkowa nie została wybudowana tak jak wskazuje logika zawdzięczamy przede wszystkim letnikom z Deskurowa. Twój argument Wawa o wydłużeniu drogi jest delikatnie mówiąc nieprzemyślany - każda obwodnica wydłuża drogę za to skraca czas podróży. Obwodnica śródmiejska zaś to całkiem inna bajka. Jej lokalizacja została zaplanowana we wczesnych latach 70-tych albo i wcześniej ( przynajmniej planowanie przestrzenne było wówczas na poziomie) Gmina nie jest po to żeby budować drogi krajowe i dla ruchu międzynarodowego. Przeznaczeniem obwodnicy śródmiejskiej jest przejęcie ruchu śródmiejskiego i wyprowadzenie go na drogi powiatowe, wojewódzkie i krajowe a nie odwrotnie !
2015-10-18 21:37
~ja
Widzisz Roms kiedyś Wawa się pochwalił, że wyemigrował do stolicy a na forach się udziela - czyżby z sentymentu tego nie wiem.
2015-10-18 20:08
~roms
"Ja", wydedukowałem, że "wawa" jest z Wyszkowa nie z Warszawy.
2015-10-18 17:08
~ja
Wawa Ty jesteś z Warszawy i taki oszczędny Warszawiak się zrobiłeś. Zobacz codziennie rano ile osób samotnie podróżuje do pracy własnym autkiem. Czy Twoim zdaniem to oszczędność. Idąc dalej tokiem Twych wspaniałych złotych myśli - po co budować obwodnicę przecież to koszty, mogą jeździć tak jak do tej pory przez miasto - drogi już są , a co tam mieszkańcy niech się dalej duszą w spalinach samochodów stojących w korkach. GRATULUJĘ POoPRAWNOŚCI W MYŚLENIU.
2015-10-18 15:04
~wawa
Obwodnica Wyszkowa to droga z Warszawy do Białegostoku.Puszczając ją tak jak piszesz.Droga Warszawa-Białystok by się wydłużyła o kilkanaście kilometrów.Dziesiątki tysięcy samochodów dziennie nadrabiało by te kilometry.Miasta należy łączyć jak najkrótszymi połączeniami.Śródmiejska jest super i bardzo potrzebna.
2015-10-17 22:29
~roms/Roman Składanowski
Masz racją, "Ja". Taka sensowna koncepcja była przed pół wiekiem. Później wróbelki ćwierkały, że odstąpiono od niej gdyż zakłócałaby sielskość t.zw. Bermudów, czyli zabudowanej letniskowymi willami Białej Góry w Deskurowie i jej sąsiedztwa. Jeszcze żyją niektórzy posiadacze dogłębnej wiedzy na ten temat.
2015-10-17 20:56
~ja
jednak obwodnica miasta powinna być pobudowana od strony Serocka i Pułtuska niestety wyszkowskie lobby gruntowe Lucynów i okolice nie mogła się na to zgodzić DLACZEGO ? dlatego, że zbyt dużo kasy ulokowali w okolicznych lucynowskich gruntach. Gdyby obwodnica była pobudowana od strony od której piszę od początku zbierała by cały ruch tranzytowy i ŚRÓDMIEJSKA BYŁA BY NIEPOTRZEBNA. Teraz nie ma co płakać nad błędami wyszkowskich władz. TERAZ WŁADZE POWINNY ROBIĆ ! wszystko aby Wyszków był coraz piękniejszym miastem i pozyskiwać jak najwięcej środków zewnętrznych na rozwój .
2015-10-16 21:03
~Jerzy cOstęka
@ja. To jeszcze raz: OBWODNICA ŚRÓDMIEJSKA to inwestycja gminna w mieście, częściowo już wykonana. OBWODNICA PÓŁNOCNA (prawdziwa obwodnica Wyszkowa) to inwestycja na drogach krajowa poza miastem, czyli ta której nie ma a powinna być. Teraz zgoda?
2015-10-16 18:06
~ja
do @ Jerzy cOstęka gdybyś stękający z bólu myślenia potrafił czytać ze zrozumieniem to byś się zorientował, że pisałem o istniejącej obwodnicy ale POBUDOWANEJ z drugiej strony Wyszkowa. Zbierała by ona ruch z Warszawy Serocka i Pułtuska i wychodziła jak w chwili obecnej za Kamizą. Niestety jeśli liczy się kasa za własność gruntu to brak logiki i rozsądnego myślenia . Pozdrawiam
2015-10-16 14:49
~Jerzy cOstęka
@ola 1. Można bez polityki. Tak praktycznie, logicznie i po obywatelsku. Rzeczowo, jak w normalnych krajach. 2. Mylisz mnie z kimś ;)
2015-10-16 11:46
~ola
jak można bez polityki o wiadukcie? panie Osęka, to pan nie wie, że decydenci to politycy? Umie pan to oddzielić? w barze mlecznym są podejmowane dycyzje o budowie wiaduktu? co innego "pewien bar"..., który to może być w naszym powiecie?
2015-10-16 09:22
~sss
Co Nas obchodzi jakaś obwodnica.Ludzie !!!!! ZUS SKUR...E NOWU PODNOSZĄ.JeZUS Chytrus !!!!!!!!!
2015-10-16 01:28
~Jerzy cOstęka
@Ja. Jak wielu innych ( obawiam się, że większość) mylisz dwie inwestycje tzn. obwodnicę śródmiejską z obwodnicą Wyszkowa w ciągu dróg krajowych. Wyjaśniam więc: tzw. OBWODNICA ŚRÓDMIEJSKA - to ciąg ULIC GMINNYCH w mieście tj.: Matejki (od skrzyżowania z ul. Białostocką), Sienkiewicza ( w tym nowe rondo na I AWP)i dalej poprzez wiadukt (do wybudowania) nad torami przy dawnym "Bacutilu" a potem część już wykonana czyli ulice: Leśna (skrzyżowanie z ul. Pułtuską - rondo) i Piłsudskiego aż do skrzyżowania (ronda) z ulicą Serocką. Jest to zadanie inwestycyjne Gminy Wyszków. OBWODNICA W CIĄGU DRÓG KRAJOWYCH ( ta właściwa) to DROGA KRAJOWA, która ma w przyszłości (kiedy ???) powstać i połączyć węzeł Turzyn na S-8 z drogą krajową nr 62 biegnącą do Serocka. Obwodnica ta ma obejść Wyszków od strony północnej i jest inwestycją krajową czyli rządową. Temat wykupu działek i zasadności tego co zostało zrobione do tej pory przez grzeczność pozostawiam bez komentarza..
2015-10-15 23:32
~ja
Panie Jerzy tą kasę zamiast ładować w wiadukt lepiej by było w śródmiejska obwodnicę . Już sam projekt obwodnicy Wyszkowa która jest to totalne nieporozumienie , zamiast wykonać obwodnicę od strony Pułtuska i Serocka zrobili ją od strony Lucynowa i Skuszewa, gdzie ruch tranzytowy jest tak ogromny, że wymagał obwodnicy. Wyszkowiacy znają te powody, proszę przypomnieć Panie Jerzy kto wykupił w rejonie obecnej obwodnicy działki.
2015-10-15 22:15
~Jerzy cOstęka
@ola@ja@wawa - a może teraz kilka słów bez polityki ale za to wiadukcie ?
2015-10-15 21:08
~wawa
NAWET WYBORCY PISU NIE WIDZĄ PREZESA,SATRAPY,PIERDOŁY NA STANOWISKU PREMIERA.OTWÓRZCIE OCZY.TO PIENIACZ I NIEUDACZNIK...JAK MOŻNA PO ZOBACZENIU KACZYŃSKIEGO I BANDY JEGO GŁOSOWAĆ NA RZĄDY TEGO TOWARZYSTWA ??? Z PŚISU ŻADNE OWOCE MIRABELKI NIE ZOSTANĄ W HISTORII.Z PŚISU ZOSTANIE SMRÓD W EUROPIE
2015-10-15 13:40
~ja
Ola a z PEŁO pozostanie Tobie tylko szczaw i mirabelki z nasypu kolejowego przy ty wiadukcie. Smacznego
2015-10-15 10:18
~ref
to jak zaczną remont Kościuszki i wiaduktu, to przecież zupełnie się nie da wjechać do Wyszkowa... co zrobią z tranzytem Tirów? już teraz codziennie korek przed mostem - jak za starych czasów...
2015-10-15 09:02
~ola
niech wygra PiS! z PiS-em, wiaduktem, do dobrobytu!
2015-10-14 21:40
~Jerzy cOstęka
Nowy wiadukt? Fantastycznie! Cieszę się ale to półśrodek. A może jednak da się zrobić i tak, żeby tiry i pozostały tranzyt w ogóle nie przejeżdżały przez centrum miasta? Kiedy w końcu do jasnej cholery powstanie prawdziwa obwodnica Wyszkowa ?!?
2015-10-14 20:41
~do kurpśów
Obwodnice,ronda,skrzyżowania z sygnalizacją świetlną,wyasfaltowane drogi,zbudowane nowe chodniki,drogi szybkiego ruchu,autostrady,których mamy więcej niż Anglia. Odszkodowania i dotacje za złą pogodę i od lasu,że rośnie a Wy kurpśoskie niewdzięczne zakapiory dalej na Pśis pójdzieta głosować.Wybierzeta se Pawłowicz,Maciarewicza,niemowę Fotygę i kawalera nieudacznika Kaczyńaka.Już on Wam pokaże Polskę w riunie po dwóch latach.
2015-10-14 19:44
~123
A gdzie Paseł Bodio, że jeszcze nie napisał, że to jego zasługa ??? Tak się interesował naszymi sprawami, że nawet nie wiedział, że inwestycje są w trakcie realizacji.
Czytaj w aktualnym numerze
Wiadomości z miasta
W środę 8 czerwca w całej Polsce doszło do serii, na szczęście fałszywych, alarmów bombowych. Wyszkowscy policjanci sprawdzili sześć obiektów w Wyszkowie,...
Sport
W weekend na parkietach Hali WOSiR odbyły się finały mazowieckich igrzysk młodzieży w piłce siatkowej chłopców. Reprezentujący gospodarzy zespół UKS Polonez...
Czytelnicy napisali
01.06.2016r. w prezencie z okazji Dnia Dziecka, rodzice z grupy „Żabki” pod czujnym okiem Pani Magdaleny Łyszkowskiej i Moniki Ponichtera przygotowali przedstawienie...
Wiadomości z powiatu
Wszyscy radni zagłosowali za udzieleniem wójtowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2015 r. Budżet zamknął się ponadmilionową nadwyżką, na inwestycje...
Kultura
Wyszkowska biblioteka włączyła się w ogólnopolską akcję Noc Bibliotek „Wolno czytać”, która upłynęła pod znakiem Henryka Sienkiewicza i...

strony www Warszawa