Strona główna
Galeria Kontakt Ogłoszenia
Historia Ziemia
Wyszukaj na stronie


WOLA MYSTKOWSKA: Niech bije i wyprasza łaski
Po 6 miesiącach ciszy znów za-brzmiał dzwon kościelny parafii Wola Mystkowska. Nowy dzwon, zakupiony z ofiar parafian, został poświęcony 13 grudnia przez biskupa Stanisława Stefanka, nadano mu imię Najświętszego Serca Pana Jezusa.
W uroczystej mszy licznie uczestniczyli wierni oraz 17 księży, wśród nich ks. dziekan Waldemar Krzywiński, ks. dyr. domu biskupiego Jacek Kotowski, byli proboszczowie parafii: ks. kanonik Tadeusz Staniaszek, ks. kanonik Stanisław Siemion i ks. Roman Karaś. Uroczystość przygotował obecny proboszcz ks. Jan Domiński.
Podejmowane były dwie próby naprawienia pękniętego dzwonu, niestety obie nieudane. Jedynym wyjściem okazał się zakup nowego. Kosztował 26 tys. zł. Zamocowano go na 10-metrowej dzwonnicy, co było nie lada wyzwaniem, bo jego waga to aż 497 kg, serca - 16 kg, a użycie dźwigu okazało się niemożliwe.
Na jednej stronie dzwonu widnieje wizerunek Pana Jezusa i napis: „Najświętsze serce Jezusa / Zmiłuj się nad nami”, po drugiej: „Dzwon został ufundowany z ofiar mieszkańców parafii Wola Mystkowska, przelany w 2008r. Głos mój będzie wypraszał u Boga błogosławieństwo żyjącym, łaskawy sąd umierającym i wieczny odpoczynek zmarłym”.
Parafia przygotowuje się do malowania wnętrza kościoła. Duży zapał parafian i proboszcza na pewno przełoży się na rychłe rozpoczęcie prac, czego oczywiście z całego serca życzymy.
TGł
Wróć do listy artykulów z tego wydania
Komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami internautów. Redakcja Nowego Wyszkowiaka nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Redakcja zastrzega sobie możliwość przeredagowywania fragmentów komentarzy w sposób nie zmieniający ich przekazu, a w szczególnych przypadkach usuwania fragmentów lub całych komentarzy. Nie będziemy publikować opinii, które są wulgarne, obraźliwe, naruszające zasady współżycia społecznego, zawierają adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe, obrażają osoby publiczne, obrażają inne osoby uczestniczące w dyskusji, mogą łamać prawa autorskie, nie są zgodne z tematem komentowanego artykułu.
2020-09-14 21:10
~Kasia
Ksiądz Jan jest dobrym kapłanem
2020-04-19 12:14
~Andrzej
Prawda dobry człowiek pomaga parafianom Oby więcej takich kapłanów.
2020-04-19 07:32
~Parafianka z Porytem
Widać, że nikt nie zna Ks. Jana skoro tyle negatywnych wypowiedzi tli się od ludzi ,,wierzących"? Parafia w Porytem została pięknie odnowiona, odwiedzając moich rodziców z moją rodziną śmiało stwierdzam, że parafia w końcu wygląda tak jak powinna. Moim dzieciom bardzo podobała się msza, nawet córka powiedziała, że ksiądz piękne śpiewa. Poprzedni proboszcz niestety nie przykuwał do tego uwagi ani nie organizował tak wielu inicjatyw gdy ja byłam dzieckiem. Dlatego ludzie opamiętajcie się, jeśli nie znacie to się nie wypowiadajcie. Wiem, że jesteście anonimowi, ale każdy ślad zostaje w Internecie i łatwo sprawdzić kto obraża czyjeś mienie. Parafianka z rodziną.
2020-02-24 20:32
~4
Może coś wiecie na temat tych kolonii w Łapach?
2020-02-22 20:58
~Ania
Słyszałam że ks Jan Domiński zorganizował dzieciom kolonie zimowe w styczniu 2020 roku w Łapach i był za to tak wychwalony.
2020-02-21 10:12
~znajoma
niestety tak
2020-02-20 23:22
~3
Czy ks Jan jest dalej proboszczem w Porytem ?
2020-02-17 18:44
~Parafianin
Ten człowiek obraża nasze uczucia religijne, z kościoła zrobił scenę polityczną i rydzykową tubę. Ten, który nic nie wnosi do państwowej kasy a emeryturę dostanie z naszych podatków, mówi nam na kazaniu, czy powinniśmy brać 500+, czy nie i na kogo mamy głosować! Czy powinniśmy mieć złudzenia, że to jeszcze ksiądz?
2020-01-30 21:42
~Xl
Ludzie no chyba czas już się ogarnąć i zrobić z tym porządek
2019-12-29 13:54
~Parafianin
Żenujący poziom ksiedza. Ogłasza że chce 250 od rodziny. Po kolędzie ogłosił że dana wieś jest najgorsza bo za mało zebrał. Czas z tym skończyć. solidarnie w zeszycie Bóg zaplac
2019-06-24 23:06
~Xl
Nie no gosposia ta sama. Ale tak mnie interesuje dlaczego ludzie się na to godzą w innych parafiach rada jest. Czy ludzie naprawdę nic nie widzą czy wolą udać że nic nie widzą. Ktoś mądry powiedział kapłan ma traktować swoich parafian jak pasterz stado owieczek, a nie jak stado baranów.
2019-06-14 19:55
~znajoma
Rady parafialnej nie ma bo jest niewygodna. Nadal ksJan jest PANEM I WŁADCĄ. O ile można go nazwać księdzem , chyba tylko z nominacji biskupa bo nic więcej sobą nie reprezentuje. Gosposia nadal ta sama czy już zmieniona a może zlikwiduje tak jak radę.
2019-06-14 19:55
~znajoma
Rady parafialnej nie ma bo jest niewygodna. Nadal ksJan jest PANEM I WŁADCĄ. O ile można go nazwać księdzem , chyba tylko z nominacji biskupa bo nic więcej sobą nie reprezentuje. Gosposia nadal ta sama czy już zmieniona a może zlikwiduje tak jak radę.
2019-06-12 22:49
~Xx
A dlaczego rada jest rozwiązana?
2018-11-03 07:27
~Rada
Rady parafialnej brak została rozwiązana.
2018-08-26 15:38
~Ewa
Witam ,przyjechałam do Porytego po 3 latach, co się stało w kościele z pięknymi , starymi malowidłami?Kto do tego dopuścił? Chciałam obejść cmentarz z brzegu niby ładnie.Dalej niestety nie dało się przejść , kamienie leżące po murem porośnięte zielskiem jak przed 3-ma laty. W kościele kazanie bardzo misie nie podobało ,słyszałam o zeszytach puszczonych po wsiach, że tez ludzie się na to godzą.Te jego powtarzanie zdań aktor jak się patrzy.Gospodarz żadem.Wstydu nie ma mieszkając z młodsza kobietą pod jednym dachem. wstyd. nie wiem co na to rada parafialna?
2018-04-10 22:50
~Bhshjs
To jest aktor nie ksiądz nie szanuje ludzi . Polityka to nie w kościele . Chyba minął się z powołaniem. Kościół to nie sejm i nie mównica sejmowa.
2017-04-19 21:09
~Mat 6,24
"Nikt nie może dwom panom służyć. Bo albo jednego będzie nienawidził, a drugiego będzie miłował; albo z jednym będzie trzymał, a drugim wzgardzi. Nie możecie służyć Bogu i Mamonie."
2017-03-06 10:26
~do wola myskowska
to dziwne. ej ty chory czlowieku- lecz sie dopóki jeszcze mozesz - psychiczny. a dla ludzi udajesz ze jesteś pobozny. kazdu cie zna - wiec nie zabieraj glosu
2017-02-04 01:09
~ttt
Ks Jan moglby zapytac sie parafian- nas-o opinie o nasze zdanie wsprawie remontu.Ksieza sie zmieniaja co kilka lat amy zostajemy i nasz kosciolek zostaje.Dobrze by bylo gdyby byla lepsza wspolpraca miedzy name parafianami a proboszcaem
2017-01-30 17:37
~K.
Witam. Ludzie, nie macie czym się zajmować? Nie macie własnych spraw? Ksiądz J. próbuje nasz kościół doprawić do porządku.. W końcu ktoś tym się zajął.. A jaki jest to nie Wasza, ani moja sprawa... Ze wszystkiego będzie rozliczony... Jak ma dziecko,to niech ma i niech będzie zdrowe.. Zajmijcie się jeszcze raz własnym życiem!!
2017-01-25 14:35
~Poplitka
I o co chodzi z Ta Elą? Czy to jest jego kochanka? Partnerka? Mają wspólne dziecko?? Co się z Nią dzieje??
2017-01-25 14:33
~Poplitka
Ej ludzie serio mówimy o tej samej osobie?? Jan D.?? Nie chce się w to wierzyć....
2017-01-21 22:22
~parafianka
I CO TO ZA GOSPODARZ .PUSCIC TAKA KASE KOLO NOSA BYLOBY NA POMALOWANIE KOSCIOLA.ZACZYNA OD MALO ISTOTNYCH RZECZY JAK LAWKI KONFESJONALY .W DODATKU KAZDE Z INNEJ WSI,KTO TAM DORADZA W SPRAWIE ESTETYKI DOTYCHCZAS TO POPIS BEZGUSCIA JAK OKIEM RZUCIC WSZEDZIE.
2017-01-21 22:08
~Do Woli Mystkowskiej
Przyjezdzajcie i zabierajcie,poki jeszcze jest.Może podzielić los naszego obrazu Matki Boskiej z lasu.Poddany renowacji w niczym nie przypomina zabytkowego oryginalu,falsyfikat,U ndas tez nie rozlicza się z zadnych pieniędzy.w dodatku miał mozliwosc skorzystać z funduszy unijnych 150 tys. nie skorzystal .bo trzeba się rozliczc.
2017-01-08 07:23
~Zenia
O masakra.....
2017-01-06 15:00
~Wola Mystkowska
Niech ks Jan odda nam figurę Jezusa stroskanego i żerandole które zabrał(ukradł) z plebani jak odchodził ze następca Tadeusz Suchta nie miał żadnego światła. Nie wspomnę o zaległych rachunkach i zebranych a nierozliczonych pieniądzach na odnowę naszego kościoła. Zachowanie typowo CHAMSKIE, byłem świadkiem jak potraktował młodą kobietę
2017-01-04 18:16
~Parafianin
To co wyprawia ten człowiek to już przesada. Dajesz pieniądze a jemu ciągle malo. Oczywiście jeśli dostanie mniej niz chce to wyczytuje z imienia i nazwiska że taka i taka osoba dała tylko tyle pieniędzy. Przy kolędzie jest jeszcze gorzej jest chamski i obraża ludzi. Tylko ile jeszcze rzeczy musi odwalic żeby ludzie otworzyli oczy.
2016-12-09 23:04
~Adam
a ludzie na poryte i te inne wsie to mają kupe gnoju kolo chalupy, a smrod to na kilka kilomertow od tych gnojowek kole domu. moze jak by sie nauczyli dbac o wlasne to i zobaczyli by co sie zmieióło przez kilka ostatnich latek kole kosciola mieszkam tu wiele lat zmam tych gospodarzy to mo koledzy, mam dom i pole i wiem jak to wyglada a kto nie wie to nech nie pisze glupot. ksiadz im sola w oku - dlaczego - to niech pomysli dobrze to bedzie wiedzial
2016-12-09 22:56
~adam
ludzie, ludzie gdzie oczy.... proboszcz może jest i złym gospodarzem ale dba o kosciół o dom Boga. plebania obskurna jak kiedys pare lat do tyłu kiedy ks.Kotowski był. story tej parafii nie ma - a czy ktoś wie, że jest gazeta parafialna i kazdy co ma oczy umie czytac może cos przeczytac. oczy ... oczy ... slepe oczy ....
2016-11-15 19:04
~prawda.
Aktor...nieliczni tylko o tym wiedza..SZKODA....
2016-11-03 07:40
~~S
Mam nadzieję, że Bóg go oceni za jego zachowanie. Wypomni mu wszystkie jego uczynki. Skoro jesteś pasterzem to traktuj ludzi jak owce, a nie jak stado baranów. Na szczęście już zbliża się koniec twoich rządów... Biskup już powoli ma dosyć tych wszystkich skarg, ale jak już on nic nie zrobi to ludzie wywiozą cię na taczce gnoju jak Jagnę w "Chłopach". Takie zachowanie bardzo odpycha ludzi od kościoła... Masz się za wyższego, na szczęście na Sądzie Ostatecznym wszyscy będziemy równi.
2016-06-04 18:14
~Ona
No właśnie??
2016-05-08 15:43
~Rghh
Co tam w parafii Poryte słychać nowego?
2015-09-21 12:32
~srdd
Oczywiście polityka to nie w kościele Jestem przeciwko polityki . wygłaszaszania kazań politycznych. To kościół a nie sejm. A na cmentarzu nie można zarzucić bo pan kościelny dba . Stara się jak najlepiej by było. Jest zwasze wykoszone. Proboszcz powinien być dobrym gospodarzem. Powinien umieć dobrze zarządzić.
2015-09-08 08:25
~EWA
Na 1 listopada na cmentarze przyjężdża duzo ludzi.Niestety w Porytem nie można dojść do wszystkich grobów.Pare lat temu był naprawiany mur. Gruz po nim zalega na alejkach do dziasiaj.Kto nadzorowal te prace? Gdzie proboszcz, rada parafialna?Przez cały rok cmentarz , jest zarośniety i brudny.Pamiętam czy inne, dzięki dla P.Leszczyńskiego ktory wykaszał kosą W tej chwili CMETARZ W PORYTEM JEST NAJBARDZIEJ ZANIEDBANYM I BRUDNYM !!!!Ładna w Porytem jest tylko plebania.Kościół też pozostawia wiele do życzenia.Uważam też ,że koścół to nie miejsce na politykę!!!!
2015-09-08 08:01
~~_PP
Dlaczego jest w Porytem taki bałagan. Cmentarz zarośniety, śmieci , gruz.Tego jeszcze nie było.
2015-08-28 22:43
~prawda
Aj bałagan wszędzie co tu gadać nie ma dobrego gospodarza .
2015-07-22 20:32
~parafianka
Takiego bezguścia i dziadostwa w kościele w Porytem nie było od 600 lat istnienia parafii.Na ołtarzach wiechcie sztucznych kwiatow albo wcale,gdy jest lato.Nie tak było za ks Janusza Kotowskiego.Zostaly jeszcze zaniedbane szpalery bukszpanowe porosniete chmielem których jeszcze nie wycieli na cmentarzu.
2015-02-14 23:01
~pp
/,,Prawdziwa cnota krytyk się nie boi\\\'\\\'./J.K/ larum o modlitwy zbędne.Liga parafii PORYTE obnizyla się nieodwracalnie.
2015-02-08 21:17
~e
jak się dzidzi nazywa?
2015-01-19 19:01
~dff
To prawda co tu piszą. Wszystko się potwierdza.
2014-11-27 00:06
~dfgg
Ludzie opanujcie się zajrzyjcie za swój kołnierz. Nie jesteście świeci. Każdy ma coś na sumieniu. Potraficie oskarżać i wysuwać fałszywe wnioski. Trzeba mieć dowód żeby kogoś oskarżać bezpodstawnie. Pomódlcie się zamiast wypisywać głupoty.
2014-11-14 19:33
~uf
Dajcie spokoj co to sie wyprawia....
2014-11-13 10:27
~ola
naprawde nie macie swoich problemow ze zajmujecie sie takimi sprawami swoich spraw nie umiecie rozwiazywac a pchacie sie z buciorami do cudzego zycia
2014-11-09 02:57
~ttyggg
Przestańcie to chore co wyprawiacie ludzie o pamiętajcie się
2014-11-07 03:38
~ttt
Dlaczego przestala istniec strona internetowa porytego Byla prowadzona bardzo ladnie za Ks Kotowskiego KS Jan jest widocznie zajety remontem iwymyslaniem nowych skladek Gdzie jest Rada parafialna - spi??
2014-11-07 03:31
~kkk
W parafi poryte wkrotce wszystko bedzie do wymiany
2014-11-06 21:38
~???
Ale na jakiej zasadzie mozna wykupic sobie miejsce???? Bo pierwsze słyszę :O
2014-11-05 11:20
~mr
No serio miejsce kosztuje 300 zł a cała ławka 2000 zl
2014-11-02 16:50
~IMAX
ON ma dzieciaka z tą Elą? Dała mu?
2014-11-02 16:49
~LOLA
Serio każe ludziom ławki wykupywać ?
2014-10-29 16:59
~tz
Śmiech żeby w kościele wykupuwac sobie miejsce na ławce .i że ludzie się na to godzą
2014-10-27 18:12
~znajoma
Elu czy już wykupiłaś ławkę tylko 300 zł
2014-10-27 18:12
~znajoma
Elu czy już wykupiłaś ławkę tylko 300 zł
2014-10-15 22:24
~znajoma
Elu dziękuje serdecznie za zaproszenie do nie Twojej parafii.Napewno kiedys skorzystam z zaproszenia. A tak na marginesie,niewiem w jakim kolorze mam kupic prezent ,niebieskim czy rozowym. Pozdrów "proboszcza".
2014-10-15 22:24
~znajoma
Elu dziękuje serdecznie za zaproszenie do nie Twojej parafii.Napewno kiedys skorzystam z zaproszenia. A tak na marginesie,niewiem w jakim kolorze mam kupic prezent ,niebieskim czy rozowym. Pozdrów "proboszcza".
2014-10-06 10:49
~Do M-M.
M. Masz absolutną rację, popieram to Co piszesz, każdy człowiek jest tylko człowiekiem, ma swoje słabości i swoje potrzeby. Lekarz,policjant, czy nawet ksiądz potrzebuje kogoś z kim może porozmawiać czy pobyć, by nie zwariować w dzisiejszym świecie...A tak na marginesie przeczytajcie sobie jak to naprawdę było z celibatem,bo Ja mam na to własną teorię....
2014-10-04 23:02
~ela
DO znajomej, Najlepiej jak przyjedziesz do Parafi w Porytem I zapytasz P.Ele lub proboszcza o dziecko
2014-10-02 19:23
~M.
Witam wszystkich zaczęlo się od jednego skomnego komentarza dotyczącego faktu, iż ksiądz Jan ma niepokolei w głowie jak stwierdzono w pierwszym komentarzu. Jest to słuchajcie temat rzeka, jeśli chodzi o ocenianie danego człowieka. Ile ludzi tyle gustów a o gustach się nie dyskutuje. Mam kilka spraw do zarzucenia księdzu Janowi. Był u nas w Woli proboszczem. Może ma kobietę "przyjaciółkę" gdyż kazdy człowiek niezależnie od pozycji "zawodowej" chce czuć bliskość bliźniego. Owszem księży celibat jak najbrdziej obowiązuje ale na litosć boską Bóg dał czlowiekowi wolną wolę i rozum. Więc jeśli dany człowiek decyduje się na coś i jest tego świadomy to dlaczego to wzbudza tyle kontrowersji. On kiedys zostanie podsumowany ze swojego żywota. Tak jak i Ty czytający moją wiadomość zostaniesz za to podsumowany. Więc zastanow się raz adobrze czy warto mówic za słowa za duzo? Nastepna sprawa docząca ingerowania w politykę. Polska to państwo, państwo chrześcijańskie a co za tym idzie? Wiara, bez wiary nie byłoby życia. Bez życia nie byłoby świata. To my ludzie musimy wypraszać u Boga łaski i rozum dla osób które nami rządzą. Dla sób od których my wszyscy jestesmy zależni. Zatem kościół moim skromnym zdaniem powinien również ingerowac w sprawy polityczne a oddzielenie kościoła od pastwa nie powiino miec miejsca. Gdyż jak juz wcześniej wspomniałam bez Boga nie ma nic. Pozdrawiam wszystkich ciepło i życzę wszystkiego dobrego
2014-09-20 01:25
~ktos
glowa boli od tych komentarzy.Cos jest na rzeczy,po co pokasowal wierzbę japonska na cmentarzu,juki w ogrodzie przy plebani,oczko wodne mostek.roze.Gdzie mu do intelekti.erudycji Ks Janusz Kotowskiego,Rozni się tylko prymitywizmem,zdzierstwem,Skoro ma się rodzine.ni,c dziwnego.Wszyscy to już zauważyli i maja serdecznie dość.
2014-09-14 20:48
~Szanujmy wszystkich
Szanujmy księży. Wszyscy na to zasługujemy. Chyba każdy nie chciałby żeby go tak oczerniano. Proszę zastanówcie się.
2014-09-05 13:36
~Ona
Witam, Byłam kiedyś dobrą znajomą Jana Ks. Jana pamiętam, że zawsze miał smykałkę do tego by przyciągać kobiety, umiał byc szarmancki, fajnie się ubrać jego gesty słowa... Pamiętam jakby to było dziś... Ale Pamiętam też że był dobrym księdzem dużo czasu poświęcał wiernym, każdy człowiek chce być szczęśliwy ile jest Par które decydują się ślub a później jest rozwód, może podobnie jest z Nim, może to był błąd młodości że poszedł tą drogą a pozniej było za pozno by z niej zejsc. Kazdy się boi starości tego, że bedzie sam do konca życia jestesmy tylko ludzmi, kazdy Grzeszy , kazdy chce kochac i byc kochanym
2014-08-24 21:09
~znajoma
Mam prośbę to parafian z Porytego , czy to prawda, że ks.Jan ma dziecko z gosposią Elą.Jest to dla mnie bardzo ważne.
2014-08-19 23:42
~sprawiedliwa
proszę przestańcie oczerniać księdza proboszcza .Wymyślacie same bzdury wyssane z palca. Pozdrawiam
2014-08-08 23:11
~grzesznik
Myślę, że nie "bedzieszmy mogli podyskutowac na temat ksiedza....." PANI ELU!!! Janek K.
2014-08-06 11:33
~parafianka
Jesteście śmieszni .... broniąc tego ksiedza pffff... Jeźeli go nie znacie to sie prosze nie wypowiadac a ja akurat bardzo dobrze go znam... a jeźeli chcesz moje imie I nazwisko to podaj swoje na publicznej stronie a ja sie sama odezwe do Ciebie jeżeli jesteś tak mądry I w tedy bedzieszmy mogli podyskutowac na temat ksiedza.....
2014-07-27 22:44
~grzesznik
No, no niech jeszcze ktoś napisze, że solidarność też rządziła! W sejmie gdzie komuna przed wyborami zaklepała sobie większość parlamentarną, à propos odpowiedzialności księży. Jak ja wrzucam kartkę wyborczą do urny to mi żaden ksiądz jej wcześniej nie skreśla!!! Słucham opinii wszystkich, ale to ja decyduję gdzie stawiam krzyżyk. No chyba, że szanowna komisja wyborcza stwierdzi inaczej i coś tam \"dopisze\". Potem czytamy: dwiście tysięcy głosów nieważnych. Cóż sami analfabeci nawet krzyżyka nie potrafią napisać!
2014-07-27 11:51
~~patriota
Odciąć kościół od polityki? Gdyby nie papież Polak to walka z komunizem byłaby okupiona większą liczbą ofiar. Ale ksiądz nie powinien sugierować nawet w najmniejszym stopniu wyboru danej partii. Jeśli już krytykujemy to wszystkich 460 pOSŁÓW w Sejmie, bo wszyscy już mieli swoją szansę, zarówno PiS, PO, PSL, SLD i żadna nie zaprowadziła w naszym pięknym kraju porządku. Ksiądz w parafii ma dużą moc przebicia, zwłaszcza wśród osób starszych, więc odpowiedzialność za słowa jest stukrotnie większa. Nie mam zamiaru oskarżać ani bronić księdza, po prostu obiektywnie podchodzę do sprawy.
2014-07-26 16:37
~grzesznik
Zgadzam się prawie we wszystkim za wyjątkiem kontestacji dotyczących tzw. kazań politycznych. Uprzejmie proszę zwrócić uwagę na fakt, iż to komuniści wymyślili i propagowali ideę, że religia jest sprawą prywatną, a politykę to "tworzą" oni. Jak czas pokazał ich kłamstwa i półprawdy się nie ostały. Tym sposobem starano się i nadal tak się robi czyli zniechęca się ludzi do udziału w życiu społecznym. Najprostszym sposobem jest szczucie jednych na drugich. Jakoś nie widać aby parafianie rozpisywali się na temat np. swojego aktualnego proboszcza z pochwałmi. Opluć, zniesławić to i owszem każdy "ułomek" potrafi. Szczęść wam Boże katolicy!!!
2014-07-26 12:40
~~S.
Nie chodzić do kościoła to najgorszy pomysł . Na Boga się obrażacie? Ksiądź też człowiek. Bóg go osądzi. A pieniędzy jeśli ktoś nie ma to nie da . Do kościoła nie chodzicie dla księdza tylko dla Boga. Mnie też denerwują tematy polityczne. A to co on prywatnie wyprawia to już jego sprawa . Daje na kościół tyle na ile mnie stać ,a że chce węcej to mu nie narysuję, a dzieciaka z domu mi nie zabierze jak mu nie dam mu tyle ile chce.
2014-07-25 21:45
~znajoma do grzesznika
W wielu kwestiach zgadzam się z parafianką, ale nic wiecej nas nie łączy.Bardzo przejmujesz się opiniami na temat ks. Dominskiego a przecież prawda obroni się sama. Nie martw się nie mam schizofremi i AMNEZJI też nie.
2014-07-24 23:42
~~grzesznik
~Parafianka a od kiedy to my się znamy??? Wypraszam sobie takie znajomośći! Proszę się zdecydować ~Parafianka czy ~znajoma do grzesznika? Schizofrenia jakać czy co?
2014-07-20 21:59
~znajoma do grzesznika
Witam."uderz w stół,a nożyce się odezwą".Każdy popełnia błędy ważne ,aby wyciągac wnioski i nie robić tak samo. Ksiądz Jan widocznie nie uczy się na błędach ponieważ według niego to nie błąd-to metoda życia.Ja też nie będę podawać imienia i nazwiska z jasnych względów.Na pamiątkę zostawiłam czułe sms od ks. inny miał nr telefonu ale kto go wcześniej znał wie że zmienił po odejściu z Woli.A ela tyle samo warta. Pa.
2014-07-20 12:44
~grzesznik
Do 2014-07-09 14:02 ~Parafianka Jeżeli jest to krystaliczna prawda to dlaczego nie ma prawdziwego imienia i nazwiska??? Jakoś nie widzę żadnego komentarza na temat rozmowy z kapłanem na powyższy temat judzący i szkalujący. I to wszystko zadeklarowani parafianie katolicy - pewnie już jedną nogą w niebie. Wiecie co zgłoście się od razu na doradców Papieskich, co tam będziecie jakiemuś tam biskupowi doradzać.
2014-07-18 11:16
~Parafianka
Zabierzcie tego Księdza z naszej parafii Poryte.... Mamy go już po dziurki w nosie... jego kazania to polityka i in vitro .... a na ogłoszeniach parafialnych mówi tylko o kasie.... ludzi traktuje jak roboli ... cały czas mówił że z Unii nie wezmie pieniędzy a dostał 80 tyś.. i nikt nie wie co się stało z to kaso.... cały czas jakieś składki robi ludzi nie stać na takiego księdza.. a T jego gosposia to tylko się stroi i głupie uśmieszki robi do księdza podczas mszy... a o tych spódnicach to niestety prawda... Nie możemy chodzić w spodniach tylko spódnice i pantofelki ... to jest śmieszne chcemy naszego starego Księdza Janusza Kotowskiego ...
2014-07-09 14:10
~Parafianka
Dodam że nikogo nie obrażam a mój komentarz jest odzwierciedleniem tego co robił ten człowiek przez 4 lata w Woli Mystkowskiej... Dla mnie ksiądz to zwykły człowiek i tak samo podlega sądom i innym instytucjom i jeśli on mnie mógł bezczelnie oceniać ludzi to ludzie mogą też obiektywnie oceniać jego... I informacja dla parafii w Porytem jeśli Ksiądz Domiński nadużywa władzy i wyciąga od Was kasę to nie chodźcie do tego kościoła biskup zauważy że brak wpływów to prześle go gdzie indziej
2014-07-09 14:02
~Parafianka
Witam! Mianowicie mogę Wam przedstawić jak zachowywał się ten człowiek w Woli Mystkowskiej kiedy był na parafii. To pełen obłudy człowiek taka świnia bez honoru, z tego co mi wiadomo miał kochanek pełno jednej prawdopodobnie zrobił dziecko za co został mianowany to innej parafii ze wszystkiego robił problemy a ludzi traktował jak darmowe bankomaty KASA KASA I JESZCZE RAZ KASA zmienili go dopiero jak w Kościele na jego mszach zaczęły się robić puste ławki i ludzie zaczęli jeździć na Msze do Wyszkowa za jego panowania były problemy ze ślubem, chrztem nie chciał wydawać zaświadczeń osobom do tego uprawnionym w tym przyznam się że i ja byłam poszkodowana sądzę że jak bym rzuciła mu stówą na podłogę to by wziął dał zaświadczenie i mi buty oblizał z wdzięczności ale niestety tego nie zrobiłam nie sypnęłam kasą i miałam problemy... To taki katolicki szkodnik pies na baby i mający za nic parafian liczy się tylko KASA KASA KASA jak dobrze że odszedł teraz mamy naprawdę fajnego proboszcza... pozdrawiam Wola Mystkowska
2014-05-28 23:13
~sprawiedliwy
wszystko co tu jest napisane to jedno wielkie kłamstwo . Nie obrażajcie księdza .Zastanówcie się zanim kogoś oskarżycie .
2014-05-21 15:25
~wola
Przestańcie głupoty wypisywać . Jaki macie dowód na to co tu wypisujecie .? można z wami pogadać jakiś kontakt do was?
2014-05-17 15:27
~pan
no panie z parafi poryte zakładac dla proboszcza spudniczki
2014-05-17 15:21
~nina
nie głupoty tylko prawda i karze kobietom krótkie spódniczki nosic bo spodnie mu przeszkadzają
2014-05-02 17:47
~gnrgnrngrjng
co wy wypisujecie za bzdury . To wszystko zmyślone
2014-03-31 22:34
~wierna parafianka
A skąd wy tak wszystko wiecie ? To dobry ksiądz by w parafii Woli Mystkowskiej i ja nie widziałam żeby coś nie tak było . Bardzo dobry człowiek i ja mam dobre zdanie o nim . Skąd wiesz ze tyle kasy przygarnoł. Jeżeli dostał tyle to i włożył w remont kościoła i przestańcie go tak oczerniać .
2014-03-26 22:46
~znajomy
a co słychac u 'naszej kochanej' GOPODYNI ELI, jest jeszcze czy już ją wymienił na nowszy model??
2014-03-23 19:33
~(parafianin)
Dla tego księdza liczą się tylko pieniądze. Miały być jasne klarowne sytuacje i były tylko na początku. Teraz nie wiadomo ile zbiera i na co wydaję. Zataił przed Parafianami że dostał 50 tyś. na kościół z zabytków. Dostała Parafia Romany i Parafia Poryte. Ciekawe co z tymi pieniądzami?????????
2014-03-16 12:32
~Parafianka z woli
To prawda co tu piszecie? Jestem parafianką z poprzedniej jego parafii wydał się być dobrym kapłanem i człowiekiem . Opowiedzcie coś więcej?
2014-03-06 22:50
~Marta 1
Na Mojej parafii był przed mianowaniem do Woli Mystkowskiej. Fajny człowiek, ciepły, bardzo miły, i osobiście Lubię Go, czytam i jestem w szoku co Wy ludzie tu piszecie:O
2014-02-10 19:01
~do Marty
Niestety nie Ty jedna sie rozczarowałaś.Znam ks.Jana i powiem krótko WSZYSCY mają rację .Z jednej strony jest taki jakiego go znałaś a z drugiej taki o jakim piszą jego byłe.Najlepsze określenie to już ktoś napisał AKTOR i to bardzo dobrze odgrywający swoją rolę.Pozdrawiam.
2013-12-03 00:40
~Martka
Wierzę*
2013-12-03 00:39
~Martka
Witam. Czytam wypowiedzi i oczom nie wieże co czytam, czy Wy piszecie o tym samym człowieku, którego ja znałam? Gdy był na mojej parafii był uważany za bardzo miłego i ciepłego człowieka, czy naprawdę, aż tak by się zmienił? Mimo wszystko życzę mu wszystkiego co dobre i wielu łask Bożych. Pozdrawiam Marta
2013-11-09 18:29
~pola
Ma ktoś kontakt z proboszczem? Nowy numer telefonu?
2013-10-07 18:48
~Irena
To przemiły Nauczyciel i proszę go nie obrażać!!!!
2013-10-05 17:24
~ja :D
a to prawda, że oni mają dziecko? jak ta kobieta się nazywa? ktoś wie co tam u nich?
2013-10-04 21:37
~2
Słynna Pani Ela - gospodyni księdza Dominskiego.haha
2013-08-25 20:51
~P.
Witam ksiądz Domiński również był w mojej parafii przez pewien czas bardzo się zaprzyjaźniliśmy na pozór mily ciepły kochany człowiek a w środku niczym aktor. Ach co to były za piękne czasy z nim wróciłoby się oj wróciło. Pozdrawiam jego oraz panią Elę. A swoją drogą kojarzy ktoś Elę?
2013-08-05 19:17
~2
Nikt nie obraza \"twojego\" proboszcza, za prawdę nie trzeba sie obrażac..Parafianin-wypowiedz się za jakiś czas, oby twoje zdanie się nie zmieniło i nie minęło zauroczenie. Powodzenia.
2013-06-23 23:11
~parafianin
Przepraszam was , ale proszę nie obrażać mojego proboszcza . Należy mu się szacunek. Jest On wspaniałym kapłanem i człowiekiem. Jest dobry dla wszystkich parafian. Wspiera swoich parafian i nie pozwole by ktoś obrażał Go.
2013-06-17 21:03
~2
Proboszcz jest w uczuciach stały,tylko nas zmienia.
2013-06-13 21:07
~bd
A tak swoja droga to w sie dziewczyny pakowalyscie? Rozum wam odebralo?
2013-06-13 21:03
~bd
No, no. To ciekawe. Ludzie sie jednak nie zmienaja. A moze trzeba bylo nie sluchac rodzicow.
2013-06-01 21:14
~1
Jakbyś potrzebowała się wyżalić... kattarrynka@wp.pl
2013-05-31 21:53
~~2
masz racje on się nie zmieni. Dałam się nabrac na jego miłe słówka.Zlekceważyłam sygnały które świadczyły o tym, że nie jestem jedyna w tym samym czasie. On nie kłamie -po prostu nie mówi prawdy.Dobry z niego aktor znakomicie gra rolę kapłana.Jak sie zaczyna palic grunt pod nogami to zostaje "mianowany" i taki ma sposób na życie idzie 'dalej'
2013-05-31 17:50
~do 2
zacznij się za niego modlić... mnie to pomogło :), chociaż wiele lat się "szarpałam" i nie potrafiłam wybaczyć podobno czas leczy rany, ale to chyba nie jest prawda... (po 20 latach dalej boli) szkoda życia na rozdrapywanie blizn! jego nie zmienisz (a może się zmienił...), ale siebie tak :) Powodzenia!
2013-05-24 19:21
~~2
Bardzo dobry pomysł zorganizowania zjazdu "byłych".Moja propozyzja co do miejsca to - Poryte,Jan jest bardzo goscinny, a więc myślę,że ucieszy się na NASZ widok.
2013-05-13 20:30
~1
Dzieło Duchowej Adopcji Kapłanów http://ddak.pl/
2013-05-13 19:59
~1
i co zawiążemy kółko adoracji? i zorganizujemy zjazd "byłych"?
2013-02-27 21:55
~była parafianka
gorące pozdrowienia dla proboszcza
2013-01-21 12:22
~~do 1
DO mnie też tak mowil.Kim jestes moze nawiazemy kontakt. Majac tyle \\\"znajomych\\\'\\\' mowil tak do wszystkich, aby nie pomylic imion.
2013-01-18 17:39
~1
Czy do wszystkich mówił \"kotuś\"?
2013-01-18 17:35
~q
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Wojciecha B.M. w Porytem ul. Kościelna 6A 18 – 520 Stawiski tel.(086) 2785686; (086) 2788649
2012-11-09 18:45
~DO Frederic
Rozumiem, że chcesz nawiązać kontakt ze swoim jak piszesz kuzynem. Moge wskazać gdzie obecnie przebywa niestety nr.tel.zmienił ale mozesz zadz. do jego parafii.
2012-11-07 11:41
~Frédéric Dominski
Cześć. Mógłby ktoś pr przychodzą Dominski serce jego kuzyn fran system ais chcieliby podjąć kontakt z nim? Merci f.dominski@Free.fr
2012-05-16 20:04
~//
ciekaw jestem o której parafii piszesz. u niego podobno co parafia to dziewczyna, tez do nich należysz?
2012-04-18 22:29
~M.
Zgadzam się. Miej trochę szacunku. To dobrze,że ma słoje zdanie... Był wikarym w mojej parafi ,bardzo miły i sympatyczny człowiek.... Pozdrawiam Mart.
2011-05-01 19:32
~...
~K. Licz się trochę ze słowami to jest kapłan, ksiądz i jakiś szacunek mu się należy. Niepokolei w głowie to Ty możesz mieć.
2010-12-20 16:35
~K.
Obecny proboszcz - Domiński ma niepokolei w głowie. Zamiast zająć się służbą Bogu poświęca msze na wygłaszanie swoich poglądów politycznych, żal, po prostu żal i rozpacz jak patrzę na tego człowieka...
Czytaj w aktualnym numerze
Wiadomości z miasta
- do swoich rówieśników zwraca się licealistka Katarzyna Kamińska, która 3,5 miesiąca temu uległa poważnemu wypadkowi. Z szerokim uśmiechem na ustach...
Sport
Ostatni pojedynek w III lidze kobiet rozegrały w sobotę zawodniczki Loczków Wyszków. - Oby ostatni na czas dłuższy niż rok - mówią...
Czytelnicy napisali
01.06.2016r. w prezencie z okazji Dnia Dziecka, rodzice z grupy „Żabki” pod czujnym okiem Pani Magdaleny Łyszkowskiej i Moniki Ponichtera przygotowali przedstawienie...
Wiadomości z powiatu
Radni jednogłośnie zdecydowali o udzieleniu wójtowi Stanisławowi Jastrzębskiemu absolutorium za 2015 r. Inwestycje minionego roku warte były prawie 12 mln zł. –...
Kultura
Wyszkowska biblioteka włączyła się w ogólnopolską akcję Noc Bibliotek „Wolno czytać”, która upłynęła pod znakiem Henryka Sienkiewicza i...

strony www Warszawa